Rp-Dh 1200 !
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thomas92    posted on 29-04-2008 19:42
Ik ga een Headphone kopen van Technics
Rp-dh 1200Cry
Ik hoor wel van iedereen dat hij goed is maar
Ik weet niet of hij mooi is als je hem aan hebt
en ik vind enkel foto's waar alleen de headphone op staat
nu is mijn vraag wil iemand hier die deze headphone heeft
een foto maken wanneer hij de headphone op heeft Cry

What do you think about Rp-Dh 1200 ! ??

Vote :   

Convert    posted on 29-04-2008 19:49
Hahah ja ik heb dat ook ik wil misschien als eerst volgende hp ook wel deze van technics. heeft iemand foto's? IPV al die foto's met witte achtergronden?
Flexii    posted on 29-04-2008 19:49
men gaat naar een winkel, zet de hp op zijn hoofd en kijkt maakt een foto dan weet hij gelijk hoe hij bij zichzelf staatWinking my eye
Thomas92    posted on 29-04-2008 19:52
Maar dan moet ik ver rijde en ik heb geen auto en ik ben van plan hem op het net te kope
User edit by Thomas92 on 29-04-2008 @ 19:52:39 (2%)
loek    posted on 29-04-2008 19:57

kijk op google typ rj-dj 1200 in en op de eerste pagina staat al iemand die hem op heeft!!
 Winking my eye

Winston    posted on 29-04-2008 20:06
Kijk naar Armin van Buuren. Of check deze link.
Tic Toc
Bastian    posted on 29-04-2008 20:57
Poster: Thomas92
Ik ga een Headphone kopen van Technics
Rp-dh 1200Cry
Ik hoor wel van iedereen dat hij goed is maar
Ik weet niet of hij mooi is als je hem aan hebt
en ik vind enkel foto's waar alleen de headphone op staat
nu is mijn vraag wil iemand hier die deze headphone heeft
een foto maken wanneer hij de headphone op heeft Cry

Ik zal er effe paar zo schieten, kijken of je hem dan nog steeds wilt hahaha:D
Winston    posted on 30-04-2008 17:13
Deze Technics vindt ik de lelijkste goede die er is. Toch heb ik hem.
Tic Toc
Lead    posted on 30-04-2008 17:48
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 01-05-2008 00:47
Poster: Winston

Net zoals ik. Ik heb hem ook, maar ik vind het de mooiste die er isWinking my eye Daarom heb ik hemWinking my eye Maar ik geef toch meer om kwaliteit. En dit is kwaliteit.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 01-05-2008 @ 00:48:16 (29%)
Roos    posted on 01-05-2008 06:07
Poster: Winston

Dus ik heb  hem gepimpt. Ik weet het nog niet 100% zeker dus ik kan het er zo weer afhalen:

Links is dus origineel, rechts 'mijn'swarovski versie.

Sorry het is weer een foto op wit en dat is niet wat je wilde. Dus eigenlijk mega offtopic Cry
ArCee    posted on 01-05-2008 10:03
Tjemig de pemig, gaan we nu al kijken hoe een koptelefoon op je kop staat CryHet moet niet gekker worden. Kijk meteen ff of hij wel bij je pumps staat en bij de kleur van je ogen Cry Damn waar gaat dit over? Ding moet gewoon lekker op je kop zitten, stevig zijn en een goed geluid geven, dat is het enige wat belangrijk is bij een koptelefoon. Soms he?? Cry
Dyno    posted on 01-05-2008 10:20
Poster: ArCee
Tjemig de pemig, gaan we nu al kijken hoe een koptelefoon op je kop staat CryHet moet niet gekker worden. Kijk meteen ff of hij wel bij je pumps staat en bij de kleur van je ogen Cry Damn waar gaat dit over? Ding moet gewoon lekker op je kop zitten, stevig zijn en een goed geluid geven, dat is het enige wat belangrijk is bij een koptelefoon. Soms he?? Cry

Ja, dat vind ik nou ook. Cry
Wat maakt het nou uit of het ding niet mooi is?
Als ie het maar goed doet.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
tom-j    posted on 01-05-2008 11:06

ja idd! bij een headphone gaat het om de kwaliteit. wel vind ik dat hij wel een beetje mooi moet zijn, maar hoe hij staat maakt egt niks uit!!
Roos    posted on 01-05-2008 11:26

Daar moet ik je gelijk in geven. Ik heb gewoon in een winkel gestaan en maar passen en luisteren. Ik heb nog steeds niet voor de spiegel gestaan hoe de koptelefoon me 'staat'. (Ik stoorde me alleen aan die glimmende vlakken en dan laat ik graag mijn creativiteit erop los., zucht vrouwen) Maar topics als 'welke hoofdtelefoon moet ik kopen' kan niemand voor je invullen en of die staat is idd niet van toepassing want het gaat om de pasvorm en het geluid. En dat is nou super persoonlijk! 
User edit by Roos on 01-05-2008 @ 11:27:04 (5%)
ArTy    posted on 01-05-2008 12:26
Wat is er verkeerd aan het uiterlijk.. Als je een mooie koptelefoon kan krijgen met een goed geluid of een lelijke met een goed geluid.. Dan kies je toch zeker wel de mooie of ben ik de enige.. Tuurlijk gaat geluidskwaliteit en pasvorm voor maar een mooi uiterlijk is toch wel mooi meegenomen.. Ik vind dus best dat je erna mag kijken maar je moet je er idd niet op blindstaren..
User edit by ArTy on 01-05-2008 @ 12:27:30 (3%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

155 Users online: 63 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 35.363
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.909