[TK] Roland sp 555 NIEUW
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jeffrey-E    posted on 29-04-2008 00:56

hallo,

bij deze bied ik een roland sp 555 sampler / mpc aan.
deze is ongebruikt, alles zit er bij voeding, doos, gebruiksaanwijzingen, software.
gewoon een spik splinter nieuwe sampler ! met alles erbij.

deze moet weg omdat ik er 2 besteld had 1 voor mij en 1 voor een vriend van me .

eerst kreeg ik 1 binnen uit de winkel die heb ik toen gepakt.. de andere kwam 2 weken later maar die zogenaamde vriend van me had toen geen geld en zou het me zo spoedig mogelijk geven. na een maandje of 2 gewacht te hebben hoefde hij hem toch niet dus zit ik met 2 samplers terwijl ik er maar 1 kan gebruiken.

daarom doe ik hem weg omdat ik aan 1 sampler genoeg heb ! haha hoeft niet overkill te worden.

kan aangsloten worden op de computer doormiddel van usb en midi. software en alles zit erbij dus plug en play

mag weg voor 410 euro !

What do you think about [TK] Roland sp 555 NIEUW ??

Vote :   

Twello    posted on 29-04-2008 10:45
Wat kan je precies met de midi aansluiting?
Jeffrey-E    posted on 29-04-2008 13:19
je kan programmas aansturen .. zoals sonar , Cubase , FL enz enz
je kan er echt heel veel dingen mee doen.  heb vaak dat ik met de mijne nog veel nieuwe dingen ontdek of dat ik nog iets niet wist.. ook is het leuk voor bij een live set. je kan loopjes maken en acapellas opslaan. ook kan je je stem veranderen en effecten gebruiken.
MoXeGy    posted on 29-04-2008 19:59
doe je ook aan verzending?

Ik zoek namelijk zo iets om Naast mijn midi apparatuur te gaan gebruiken zowel met het dj'en als voor het produceren.
User edit by MoXeGy on 29-04-2008 @ 20:03:34 (100%)
Jeffrey-E    posted on 30-04-2008 00:50
ja verzenden is voor mij geen probleem.. kan onder rembours ( is wel wat duurder maar kan je aan de deur betalen als je dit veiliger vindCry Winking my eye of natuurlijk aangetekend.
ma goed..  voor 410 euro inc verzendkosten mag je hem hebben. das volgens mij toch wel een leuke prijs of nieCry
MoXeGy    posted on 30-04-2008 08:27
ik zal het in me achterhoofd houden, want ik ben zeer geintereseerd maar ik heb dit maand net te weinig gebeurdt.

Hoe is de bpm counter eigenlijk? loopt hij echt precies gelijk of moet ik heb een beetje bijsturen(als dat mogelijk is)
ik vind namelijk geen filmpjes waar de sp 555 samen met een dj setje draait.
Jeffrey-E    posted on 30-04-2008 12:17
ja bpm counter loopt redelijk goed.
wil je dingen toevoegen bijv samples. dan kan je die volgens mij instellen op een bepaald bpm. dus stel dat je een setje maakt.. en weet welke bpm het liedje is. dan zet je de sample ook op die bpm en hoef je alleen nog maar op het juiste moment op de knop te drukken.
dit instellen gaat met de tap knop en werkt zeer goed. Cry
Jeffrey-E    posted on 14-06-2008 19:30
oke guys
ik heb hem nog steeds maarja het begint nu aardig in de weg staan
voor elk aanemelijk bod mag hij weg !
Ik hoor het graag
Convert    posted on 14-06-2008 21:30
IK heb wel intresse maar hij is wel erg duur ik weet niet of je hem voor aantrekkelijk prijsje incl verzendkosten weg doet :P
Jeffrey-E    posted on 14-06-2008 22:46
ja bied maar wat Winking my eye
ik kan hem ook eventueel langs brengen..
door mijn studie zit ik elke week in amsterdam en ga ik in het weekend naar maastricht
dus mocht je ergens tussen amsterdam en maastricht wonen dan breng ik het wel langs Cry
zeg maar wat je ervoor wil geven en dan komen we er wel uit..
ik zal je eventjes me email adres  in de pm zetten dan kan je ook via email contact met me opnemen
Jeffrey-E    posted on 05-07-2008 16:27
kickje ! iemand intresse ??Cry
Yorick    posted on 05-07-2008 18:53
Ik heb wel intresse, ga zo me geld bekijken als ik genoeg heb zie je een PM verschijnenWinking my eye GrtjsWinking my eye
MoXeGy    posted on 05-07-2008 18:56
hmm, ik heb heel mischien interessen, maar het is helaas te ver weg voor die prijs. ik zal het even overleggen of me ouders miss iets kunnen regelen.
Jeffrey-E    posted on 05-07-2008 23:46

mag weg voor een leuke prijs..
kan hem eventueel ook wel langs brengen als ik in de buurt kom maar dat ligt eraan waar je woont.
ik rij toch vaak naar amsterdam ofzo ivm werk.. dus kan tussendoor wel ff bij je stoppen

This is an old Topic

No new postings for 6.266 days.
 Post CommentThat would be 208.9 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

179 Users online: 126 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 19.501
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.905