hallo,
bij deze bied ik een roland sp 555 sampler / mpc aan.
deze is ongebruikt, alles zit er bij voeding, doos, gebruiksaanwijzingen, software.
gewoon een spik splinter nieuwe sampler ! met alles erbij.
deze moet weg omdat ik er 2 besteld had 1 voor mij en 1 voor een vriend van me .
eerst kreeg ik 1 binnen uit de winkel die heb ik toen gepakt.. de andere kwam 2 weken later maar die zogenaamde vriend van me had toen geen geld en zou het me zo spoedig mogelijk geven. na een maandje of 2 gewacht te hebben hoefde hij hem toch niet dus zit ik met 2 samplers terwijl ik er maar 1 kan gebruiken.
daarom doe ik hem weg omdat ik aan 1 sampler genoeg heb ! haha hoeft niet overkill te worden.
kan aangsloten worden op de computer doormiddel van usb en midi. software en alles zit erbij dus plug en play
mag weg voor 410 euro !
mag weg voor een leuke prijs..
kan hem eventueel ook wel langs brengen als ik in de buurt kom maar dat ligt eraan waar je woont.
ik rij toch vaak naar amsterdam ofzo ivm werk.. dus kan tussendoor wel ff bij je stoppen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.