Poster: Snoey
Die
prijzen liggen toch al jaren vast in de horeca cafe's en clubs.?
Poster: RemcoV
Eigenlijk wel grappig dat de kleinere tentjes meer betalen dan de grote....
Ik vraag me af of dit komt door het feit dat ze dit gewoon kunnen maken, omdat iedereen graag in een grote tent wil draaien.
Die prijzen liggen toch al jaren vast in de horeca cafe's en clubs.?
@ Thomas
Die gage die je bij Scandals kreeg op zaterdag, is voor veel zaken toch echt wel de standaard per avond, op vrijdag en zaterdag.
Poster: milanium
hey.
ik ga binnenkort voor het eerst draaien op een feestje gewoon klein discotjuh maar ben nog bezig over de prijs.
wat is een redelijke prijs?
ben erg nieuwschierig
Poster: Tomazos
gages liggen niet vast, en dat gage was om je uit de brand te helpen, en ik toevallig toch vrij was, weetje zelf ook wel.
hier liggen gages niet vast, en verschillen tussen de 250 en 300 eu ex.
starters moeten het uiteraard met minder doen..
andere (grotere&kleinere) lokaties waar ik kom ligt die gage daar ook tussen, en word nooit moeilijk over gedaan. als je je geld maar waard bent, maar inderdaad.. scandels is klein, en valt onder een bar-dancing.. dan is dat gewoon veel en moet je het met minder doen,
hangt van verschillende factoren af, en daar kan je een beetje je prijs op baseren
Poster: Stephanie
En als ie toch vrij is op een zaterdag komt ie mij lastigvallen
Poster: nils7Poster: JulemacPoster: nils7
75 euro voor 4 uur ex. vervoer!
Incluis fooi wel heur? ?moet wel mee helpen opruimen etc. geen idee of dat veel of weinig is, het is gelijk aan de andere grote tenten in Breda
Mij was verteld dat nachtwacht 13 euro per uur betaald, je krijg toch niet meer dan 20 euro fooi neem ik aan :p
Maar anders is t best veel voor Breda denk ik
Poster: JulemacPoster: nils7Poster: JulemacPoster: nils7
Incluis fooi wel heur? ?moet wel mee helpen opruimen etc. geen idee of dat veel of weinig is, het is gelijk aan de andere grote tenten in Breda
Mij was verteld dat nachtwacht 13 euro per uur betaald, je krijg toch niet meer dan 20 euro fooi neem ik aan :p
Maar anders is t best veel voor Breda denk ik
Poster: nils7
Mnou 75 euro is wel maximaal:D ?20 euro fooi nee dat niet.
Op zaterdagen moet ik een uur langer draaien en is het vaak meer!
Blijkbaar niet zo heel verkeerd maar toch wel een schijntje vergeleken met wat sommigen hier beweren te vangen voor een avondje
Waar draai jij dan? Ook ergens in de buurt?
Poster: Julemac
Ik werk zelf in de Walkabout.
Gemiddeld tarief in Breda ligt denk ik rond de 10 a 12.50 euro per uur.
Verschild een beetje per tent en of het zwart betaald wordt.
Poster: Julemac
Ik werk zelf in de Walkabout.
Gemiddeld tarief in Breda ligt denk ik rond de 10 a 12.50 euro per uur.
Verschild een beetje per tent en of het zwart betaald wordt.