Poster: Sound-Division
Ik doe geen drive in of zo, maar ik vraag voor het draaien helemaal niks, ben al blij als ik ergens kan draaien een uurtje. Denk ook wel dat je blij mag zijn als je nu in deze tijden vragen, waarbij 1 op de 4 mensen een dj is
Poster: djdolivieira
Maar er moet ook muziek gekocht worden, en de onkosten die je maakt. Voor een goede doel of voor naaste vrienden en familie zal ik wel eens voor niks draaien. Maar kom op minsten de oinkosten er uit graag.
Poster: feestbeest
Eigenlijk is het enige wat ik vraag is omkosten, ben ook een van de goedkoopste uit de regio!
Vraag 50 voor een feestje, met eigengear.soms krijg ik wat meer maar das dan fooi!
Volgens mij zijn er veel mensen die 75 per feest vragen die zlefs soms minder dan mij hebben.
Maar ik wil goedkoop blijfen laten we zeggen een ?''kennismakings prijsje om bekend te worden'
Ik zie hier boven omkosten-->Kleding
zou wel geniaal zijn koop je die middag allemaal merk kleding die je die avond gaat dragen.
Dit zijn de omkosten;
Rolex horloge->300E
G-star broek-120
G-star overhemd -->120E
Komt u maar!, oja vergeten te zeggen dit komt bij mijn avond prijs
Gaat niet werken denk ik:P
Poster: nils7
75 euro voor 4 uur ex. vervoer!
Krijg ik nu ook
Poster: CopainsDeluxe
Bij mij is het zo'n 50 per uur als ik enkel moet draaien. Dus Cd's , platen en headphone die mee gaat.
En als ik drive in show doe hangt het van veel dingen af,
?aantal personen , wat ze graag willen als geluid, licht ,...
Poster: JulemacPoster: nils7
75 euro voor 4 uur ex. vervoer!
Krijg ik nu ook
Bij de Nachtwacht krijg je toch geen 75 euro voor 4 uur?
Poster: djdolivieiraat moet je niet zo zien. Maar aftrekbaar is het wel. BTW terug enz enz. Ook een kaper bezoek kan je aftrekken. 3/4 van je bezinebonnen enz enz
Poster: CopainsDeluxe
Bij mij is het zo'n 50 per uur als ik enkel moet draaien. Dus Cd's , platen en headphone die mee gaat.
En als ik drive in show doe hangt het van veel dingen af,
?aantal personen , wat ze graag willen als geluid, licht ,...
Poster: djvir20
Dan draaide gij vorige keer maar 2 uur fwa ? of is het weer iemand die ge kent ? want allez ja ik vind nie da ge altijd voor u vriende zo goedkoop moet zijn want dan gaan ze van u profitere en u gwn neme omdat ge goedkoop zijt denk ik dan maarja ..
Poster: Sandr
Prijs bepaling is altijd lastig vind ik.
Je wil zelf uiteraard goed verdienen, maar als je teveel vraagt zijn er 10 andere die het voor minder doen...
En gevraagd worden of jezelf aanbieden scheelt meestal ook wel wat qua bedrag. Ik zit voor mijn gevoel nu op een redelijk bedrag bij mijn residentie. Ik draai hier al 3 jaar, krijg vrij weinig klachten en doe ook de roosters voor de DJ's maken.
Als je beginnend DJ bent moet je al blij zijn dat je het vertrouwen krijgt om ergens te mogen draaien. Een kleine vergoeding is dan al voldoende en dat houdt ook het verwachtingspatroon wat lager...
Als beginnend DJ moet je denk ik zeker niet meer dan 10 euro per uur vragen.
Poster: dacuba
Haha als DJ.. niet dus