Poster: main
minimum: 20 per uur. en die prijs gaat omhoog als het feest groter word e.d.
dus het kleinste feest is 20 euro per uur.
Poster: CopainsDeluxe
Pak je dan je dj setup mee of ? Nog wat verlichting ,...?
En wat houd je Drive in dan zo al in?
2 mushrooms of , een lekkere brug en paar moving heads,...
:D
Probeer er maar op te letten dat je niet jezelf quote :p
ik draai altijd met 2 andere jongens (lucalicious van dit forum en een andere vriend, friso) en friso heeft allemaal lampen, smoke, laser e.d.
Zouden we ergens kunnen bekijken wat je allemaal in huis hebt? :D
huur me in, enige manier. anders moet ik moeite gaan doen (en niet n klein beetje) om iemand onze drive-in te laten zien
Wat is dat voor een antwoord?, ik denk dat iemand die je wil inhuren ook wel een beetje wil weten wat er komt hoor
.
Ik bedoel het met foto's filmpjes ,...
Als je zo zaken wilt gaan doen amai succes xD !
aah, ik dacht dat je het bedoelde in de zin van: kom eens langs met je hele set zodat ik t kan zien en jij er verder niks mee op schiet maar wel veel moeite moet doen.
http://k-lect.eu.tc/
kijkt u daar maar eens
en op hyves heb ik als profiel foto dat ik draai op n feest.
http://kain0.hyves.nl
alleen weinig foto's van de lichten, de meeste lichten staan ook niet op de foto..
alleen de laser en een kleine strobo
Dan zou ik maar snel eens foto's maken xD !
Want iemand die je graag zou willen boeken zou wel graag is willen zien wat je allemaal hebt en hoe het in het echt is opgesteld
Met paint mengsels van foto's van google moet je niet afkomen want dan is het nog niet echt, maarja dat doe je niet ik waarschuw je maar
haha die laser bedoel je, geen idee waarom ik die erin heb gedaan. vond m wel vet en we kunnen altijd nog n grote laser huren.
hebben nu een kleine groene laser maar geen foto als ie aan is dus vandaar.
Zou dan eens foto's kunnen maken ?
Ja dat je een laser kan huren dat weet ik wel weten hoor xD
Het punt dat ik nu vraag is , wat zou ik krijgen voor men geld ...
Als ik je zou huren alles erop en eraan wat jullie in huis hebben...
En daarom zou ik graag eens foto's zien en ik kan me voorstellen dat nog meerdere mensen dat willen !
6februari heb ik weer een feest(je) dan maak ik wel n foto en post ik m hierdeal?
Poster: OneSixty
Ik vraag 30 per uur met licht en geluid erbij.
Maar in tegenstelling tot bij main word hier de op en afbraaktijd niet bij aangerekend.
Moet straks nog draaien
6 uurtjes = 180 euro.
Ziet er mooi uit !
Wat geluid en wat licht ?
Want dat is eigenlijk de vraag van de topicstarter , hij moet een idee vinden wat hij zou kunnen vragen voor zijn set , en met vergelijkingen met andere zou hij tot een idee kunnen komen ! ^^
(Ben nu terug leren, tot vanavond)