Poster: Tomazos
wat een prijzen allemaal op jullie leeftijd hee,
dus je wilt beweren dat je voor een avondje (22.00u tot 05.00) als beginner 600 euro vraagt??,
wel netjes met een factuur neem ik aan?
ps: vergeet niet.. er zijn meer dj's dan vrouwen, dus ik zal een beetje oppassen met jullie vraagprijzen, want als jij 150 per uur vraagt, en een hele avond moet draaien, dan doet een ander het voor 100.
als je 100 a 150 per setje van 1 a 1,5 uur vraagt is het een ander verhaal.
ik ga mijn prijs en geheim niet verklappen, hou ik mooi voor mezelf
Ja! En met BTW factuur! En over je P.s.: Opdrachten genoeg!Kijk maar op mijn profiel > DJ Booth > en zie de set die meegaat. Dan ga ik dus echt niet minder vragen. Dan heb ik het over 10 jaar nog niet terugverdiend, en de opdrachten komen goed binnen, dus waarom prijs verlagen? Qua ervaring....genoeg ervaring met alle soorten feesten, van de Decibel Tour tot BFO Free2Dance in Zwolle tot Takens Balkbrug, en nog heeel veeel boekingen door mensen met bruiloften, verjaardagen, schoolfeesten, e.d. Nog lang niet zoveel als jij natuurlijk, maar het is een begin. Als ik zonder mijn Drive In kom, kost ik een stuk minder hoor!Meestal hoef ik ook geen 6 uur te draaien, maar ong. 3 uur
maar als ik dan soms jongens aan de telefoon heb, en ik zeg ze: ik heb een vette gig voor je, dat en dat bedrag is het maximale, en dat ze dan zegge (met beste arrogantie): neee voor dat geld kom ik niet.. (terwijl het toch ZEER redelijk is) dan weet ik dat voor de toekomst, en zal ik je ook niet meer bellen.. zo werkt dat gewoon..
Poster: Tomazos
doelde meer op mensen die idiote bedragen vragen voor hun draai ervaring.. en dan nog handje contantje willen hebben ook.
en maar gek vinden dat ze niet gevraagd worden,
ik ga er zelf niet verder op in..
doelde meer op het algemeen, niet op jou persoonlijk
Poster: Lawrenz
(bijv DJ contests)
Poster: Ilja
Wat denk je van Tiesto, 10,000 per/uHij wordt wel telkens gevraagd, terwijl zijn muziek toch steeds matiger wordt.
Poster: Snoey
Dat vind ik nou stom. 40 euro per uur vragen en dan vervolgens gratis op Contests staan in de weekenden.
Poster: Lawrenz
Hoe wou je bekender worden zonder promotie of contests? Wat verwacht je dan, dat mensen je gaan betalen om op een contest te draaien?
Daar zeg je het zelf, je moet nog bekender worden. Dan zit je waarschijnlijk met je prijs te hoog om minstens 1 keer per week op een leuke plek te staan draaien.
Dat vind ik nou stom. 40 euro per uur vragen en dan vervolgens gratis op Contests staan in de weekenden.
Poster: Bastian
Ik heb anders wel een dik maandelijks inkomen te danken aan een keertje mee te doen aan zo'n gratis contest
Poster: Bastian
Ik heb anders wel een dik maandelijks inkomen te danken aan een keertje mee te doen aan zo'n gratis contest
Poster: nils7
P...Of jullie lullen een hoop...
Poster: WalterRavensberg
iig... kijk uit met je prijs. hou het wel eerlijk. een klein discotheekje kan simpelweg geen dj betalen die de prijzen vraagt welke jullie vragen.... dus.... gaan we nog eerlijk of hebben we allemaal last van hoogmoed...
Poster: Stephanie
Ze lullen een hoop