Poster: underscore
Het hangt er vanaf hoe ver je staat op dat vlak eerlijk gezegd, begin je er pas mee & heb je geen ervaring kan je best de eerste malen weinig tot niets vragen.
Het hangt er ook wat vanaf hoe je jezelf als DJ beschouwd, ben je een drive-in DJ die al zijn spullen meeneemt? Draai je verschillende genres op een avond? Draai je de hele avond?
Dat zijn dingen die allemaal meetellen.
Zelf heb ik nooit veel ervaring gehad ivm die drive-in dingen, met opzet ook
Ik draaide vroeger nogal veel in discotheken & ook wat grotere events... Ik draai ook maar 1 enkel genre & nam dus ook maar enkel mijn plaatjes & mijn headphones mee. In't begin vroeg ik een 100 euro daarvoor, maar na een jaartje of 2 lag dat al snel rond een 400-500 euro voor 2 uurtjes draaien + transportkosten.
Het hangt er simpelweg vanaf in wat voor scene je je bezighoudt & of je al iets bereikt heb.
Als beginner zou ik dus weinig tot niets vragen hoor
Poster: DJ-BasRose
jullie kunnen het allemaal wel vragen maar of je het in elke club krijgt is een 2e... Ik zie dat er grote verschillen zijn en sommige zijn gewoon niet realistisch te noemen.
Poster: ceesietopc
Das niet alles..
moet je veel huren?
ok ik heb een idee van wat ik kan vragen aleen is het feest niet doorgegaan
maar er is een probleem.
ik ben 14 jaar maar ik zie er uit als 11 - 12 jaar dus als ik een bedrag noem denken de mensen dan niet dat is veel voor zo een klein jochie?
Poster: Luxx
10 mei moet ik in een discotjuh (zal wel de nieuwe spelling zijn...) met marc benjamin. 1 uur>100 euro
Poster: Beerbodat hoor je wel vaker,, ik heb het zelf ook ik ben 17 en kom meestal door voor 19, in het uitgaansleven wil ik zelfs nog wel eens clubs binnenkomen voor 21+
gheehe ik ben 14 en mensen denken dat ik al 16-17 ben