Poster: Stevendlv
Ben daar ook vaak in de buurt mocht willen dat ik daar is een boeking zou krijgen.. Misschien erg off-topic maar waar geven ze dat feest, ken weinig plekken om dat te doen daar.
On-topic:
Ik heb geen vaste prijzen maar tussen de 150 en 200 lijkt me redelijk voor een gemiddeld feest. Maar naamsbekendheid is ook nog steeds veel waard dus wil af en toe nog wel is zakken.
Poster: CopainsDeluxePoster: mrmagix
150 euro vraag ik voor enkel het geluid en dan mezelf natuurlijk.
50 euro is een suplement voor het licht
En wat houd je geluid dan zoal in ?
Met subs geen subs, met laptop zonder laptop ,... ?
Poster: djvir20
Hey jongens, ik ga dit jaar wat meer tonnen moeten draaien omdat veel vrienden van mijn broer zijn leeftijd 18 worden, en nu is dit mijn gear: simpele jb mixer en dubbele cd speler, 2x tsx 15 met dap paladium 900 en ja men cdtjes. zou ik voor 5 uur dan 100 euro kunnen vragen ? incl opbouw afbraak.
Dit is dan echt de volledige verrekening hier komt niets meer bij tenzij ze na die 5 uur willen dat ik nog door draai dan nog ?15/uur. is dit een mooi bedrag ( ik wordt 15 dit jaar, ik draai nu 1jaar en een paar maanden. ik heb al een paar tonnen en feestjes gedaan en een locaal fuifje, overal zijn de reacties zeer goed vandaar dat ik me niet wil laten afzetten maar ik wil ook niet te veel vragen.
Alvast heel erg bedankt
Hey jongens, ik ga dit jaar wat meer tonnen moeten draaien omdat veel vrienden van mijn broer zijn leeftijd 18 worden, en nu is dit mijn gear: simpele jb mixer en dubbele cd speler, 2x tsx 15 met dap paladium 900 en ja men cdtjes. zou ik voor 5 uur dan 100 euro kunnen vragen ? incl opbouw afbraak.
Dit is dan echt de volledige verrekening hier komt niets meer bij tenzij ze na die 5 uur willen dat ik nog door draai dan nog ?15/uur. is dit een mooi bedrag ( ik wordt 15 dit jaar, ik draai nu 1jaar en een paar maanden. ik heb al een paar tonnen en feestjes gedaan en een locaal fuifje, overal zijn de reacties zeer goed vandaar dat ik me niet wil laten afzetten maar ik wil ook niet te veel vragen.
Alvast heel erg bedankt
Alvast heel erg bedankt
@ tekhead: Wel daar zat ik? nu ook mee, maar mijn vader was vroeger ook resident en hij vind nu dat ik ook niet van me moet laten profiteren, op onze basketclub worden er nu heel wat vrienden van mijn broer 18 jaar zij hebben mij al 2/3 maal horen draaien en zij waren altijd laaiend enthousiast.
Maar ik weet dat als ik te veel vraag ze het niet doen, maar toen ik 50 euro vroeg voor een hele avond werd gezegt dat ik te weinig vroeg ( dit was nog maar mijn eerste keer op een fuifje voor iemand die 16 werd) de volgende had ik statieven dus dat was al wat mooier afgewerkt en weer voor 2 uur draaien en mijn spullen meepakken 75 euro gekregen. En al die mensen weten dat ik er veel moeite insteek en ze zijn blijkbaar wel bereid om te betalen ervoor.
Maar wat ik wel vind is dat als ik op de fuif van mijn jeugdbeweging draai voor zo'n 100 man, dat ik dan niets moet vragen.
Daar ontmoet ik ook ouderen en zo maken zij mond op mond reclame voor mij en ik ben heel gelukkig dat ik die kans kreeg. De hoofdleider zei ook al dat hij mij onderschatte omdat ik zo jong ben en dat is nu een maal iets waar ik niets aan kan doen.
Maar als ik zie wat anderen hier vragen zoals specialM, Venzi. Zij zitten nog iets hoger als mij, maar zij zijn ongetwijfeld ook ouder en meer ervaren.
@ Limb-girdle: inderdaad maar ik moet al het materiaal kopen en mijn statieven heb ik speciaal gekocht om op tonnen van mensen te draaien. En daarbij mijn vader moet mij ook komen halen 's nachts ik moet alle cd's kopen cd map en dit zijn onkosten. Maar omdat ik niet alles in eens kan vragen als onkost heb ik deze prijs zo dat ik stukje bij beetje mijn uitgaven terugverdien.
Houdt dit een beetje steek ? Of zijn jullie toch van mening dat ik minder moet vragen?