Traanplaat (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMixing    posted on 23-04-2008 22:03
Beste mensen,

Ik was van plan mijn djbooth een beetje op te "pimpen" en ik had al best lang in gedachten dat ik dat wou doen met traanplaat. Ik heb al een heel idee in mijn hoofd etc etc (al een hele tijd geleden) maar nu wil k er dus echt werk van maken.

Ik ging dus naar de Karwei, en ik zag dat traanplaat.. best duur is. En dat als ik dat "pimpen" wil gaan doen, ik zeker > €100 moet uitgeven daarvoor.

Is zo'n prijs normaal? En hoe pimpen jullie je booth? (traanplaat e.d.?) En waar kan je enigzins voor een redelijke prijs aan traanplaat komen?

Alvast bedankt.

DJMixing

What do you think about Traanplaat ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 11-11-2008 18:21
Haha, en jongen bij mij op mn werk heeft traanplaat in zn huis, hadden we uit een of ander pandje gesloopt.. Daarna hadden we pas door dat t veels te duur was..!:O
Bambilaner    posted on 11-11-2008 18:37
ik geloof dat er ook een soort traaplaatfolie bestaat die je over een andere plaat kan kleven (hardboard of mdf of ...) Het effect is zoals een echte traanplaat.
www.facebook.com/vinniebegooddj
ArCee    posted on 11-11-2008 20:18
Jep, bij Gamma, dat zeg ik, Gamma Freek Willem Cool
Hardshort    posted on 11-11-2008 21:22
Bij gamma kost zo`n rolletje van 1,5 meter bij 60cm iets van 9,95 dus redelijk betaalbaar, al moet ik zeggen dat de lijmlaag echt waardeloos is van dit spul, zorg dus dat je een busje spuitlijm oid hebt Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Chili    posted on 12-11-2008 15:41
Traanplaat is inderdaaad geen goedkoop spul... Heb toen ook eens wat voor mijn autootje gekocht, geloof dat ik tegen de 70 euro kwijt was voor 80x80cm ofzo (lang geleden, weet het niet precies meer)...
Ywe    posted on 12-11-2008 20:32
Poster: Ywe
Nou nep ziet er dus zo uit:

Poster: Hardshort
Bij gamma kost zo`n rolletje van 1,5 meter bij 60cm iets van 9,95 dus redelijk betaalbaar, al moet ik zeggen dat de lijmlaag echt waardeloos is van dit spul, zorg dus dat je een busje spuitlijm oid hebt Cool

Daarom heb ik er ook nog schroeven ingedaan, dan lijkt het echter en zit het ook nog beter.

This is an old Topic

No new postings for 6.148 days.
 Post CommentThat would be 204.9 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 47 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 11.432
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.827.978