Poster: DJMixing
Is het dan zichtbaar dat het fake is? Of valt dat niet zo op?
Poster: ArCee
Een goedkopere oplossing is van dat plakplastic. Dat kun je ook in traanplaat look krijgen om deurtjes mee te beplakken etc. Lijkt net echt, werkt makkelijker, en stukken goedkoper
Poster: ianroma
Ik had een keer per toeval ook traanplaten gezien bij zo'n winkel waar ze van die tuning voor je auto dingen verkopen, omdat je traanplaat ook in je auto kan plaatsen als vloer. En dat was daar maar voor 1x1m 40 euro ofzo. Ik weet niet of het nep was of niet, maar het zag er erg goed uit.
gisteren reed ik met de bus naar huis en toen de bus stilt stond , keek ik binnen in een wnkel . daar was iemand de poppen die in de etalage staan aant aankleden was , wat doet mevrouwtje . . . ze neemt even haar traanplaat vast ... nu die traan plaat buigde was heel ligt .... dus ik denk dat je ook gwn soort van stickers of kartonnen of dergelijken kunt kopen die traanplaat zeer goed namaken en dat zal wel een HEEEEEEEEEEEL pak minder kosten
misschien kun je daar eens achter zoeken ?
RaceDesign Folie Chrome 65x110cm-H T P45C Flexibele aluminium folie met traanplaatdesign |
![]() |
||
Universeel | |||
|