What do you think about [T] Usher - YEAH! (René Kuppens 2008) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind hem eerlijk gezegd wat eentonig. De beat loopt vrij lang het zelfde door zonder al te veel afwisselingen. Yeah van Usher heeft vrij veel energie, dat mis ik in dit nummer, op de een of andere manier brent het me niet aan het swingen ofzo.
User edit by tairip on 23-04-2008 @ 11:42:06 (100%)
rene, 30 sec intro is iets te lang zonder variatie maar het kan nog net, lekker basic gehouden, geen rare string ofzo. Prima gebruik van effecten. ik vind het een prima remix
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 23-04-2008 @ 16:38:23 (100%)
Leuke poging maar jammer genoeg lang niet zo goed als het origineel. Het origineel is helemaal te gek dus ik had hoge verwachtingen van je mix, maar ik geef hem een 6-je
Ik mis de bass die door je botten dreunt. Er gebeurt te weinig met de sample, mijns inziens iets te veel edits met de stem en te weinig met de instrumenten.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.