Ik start dit topic omdat ik graag wil weten welke printer je het beste kunt kopen voor het printen op cd.
Ik heb wel een item gevonden over hoe je de cd's het beste kunt beprinten en lacken na het printen maar..welke printer kan ik het beste aanschaffen?
Wij hebben zelf een hp d5160 in gebruik en moet zeggen dat deze het gewoon goed doet.
Maar wat ik zo hoor van collega's is ook de canon goed terwijl de lexmark wat minder is.
heb zelf ook even gezocht naar een goede cd-printer.
Poster: NielsR
Ooit gedacht aan lightscribe?
Ik gebruik zelf de Epson R285 in combinatie met Taiyo Yuden CD-R White Printable Watershielded. Bij gebruik van de orginele Epson inkt hoef ik dan ook niet meer te lakken en krijg ik het niet voor elkaar om de inkt uit te vlekken. Print kwaliteit is goed, maar ik print niet veel meer dan een logo en naam op de CD, dus kan niets zeggen over hoe en wat bij full color afbeeldingen. De software die erbij zit voldoet voor mij om tot het gewenste resultaat te komen zonder dat je allerlei uitlijn procedures moet doorlopen of zelf eerst 50 cd's moet laten mislukken voordat je de boel goed hebt afgesteld.
Kijk ook eens op http://club.cdfreaks.com, daar hebben ze een forum met wat test resultaten staan.
Poster: CyspozIk gebruik zelf de Epson R285 in combinatie met Taiyo Yuden CD-R White Printable Watershielded. Bij gebruik van de orginele Epson inkt hoef ik dan ook niet meer te lakken en krijg ik het niet voor elkaar om de inkt uit te vlekken. Print kwaliteit is goed, maar ik print niet veel meer dan een logo en naam op de CD, dus kan niets zeggen over hoe en wat bij full color afbeeldingen. De software die erbij zit voldoet voor mij om tot het gewenste resultaat te komen zonder dat je allerlei uitlijn procedures moet doorlopen of zelf eerst 50 cd's moet laten mislukken voordat je de boel goed hebt afgesteld.
Kijk ook eens op http://club.cdfreaks.com, daar hebben ze een forum met wat test resultaten staan.
Poster: orsonwelsh
oke dan..daar heb ik wat aan..watershielded..oh oh oh, die digitale revolutie. Ik word echt oud..hahah
Poster: Lead
Ik gebruik ook Taio Yuden's Watershields met een HP D5160... Is een afwerking van dep rintable laag met hoogglans. Net of er fotopapier op je Cd zit. Het mooiste resultaat op de beste CD's (en DVD's).... Zeker DE TIP
Poster: Lead
Ik gebruik ook Taio Yuden's Watershields met een HP D5160... Is een afwerking van dep rintable laag met hoogglans. Net of er fotopapier op je Cd zit. Het mooiste resultaat op de beste CD's (en DVD's).... Zeker DE TIP