Heb al een topic open ervoor om ze te verkopen maar bij nader inzien ga ik die sluiten..
Wat ik wel graag zou willen id ruilen tegen 2 losse tabletop cd spelers.
Dus als iemand zich geroepen voelt voor een eerlijke ruil.
Dan kan dat.
Deze SLettjes zijn nog geen jaar oud met bonnentjes en al van baxshop erbij.
Nieuwe stantons erop.
Stofkappen alles netjes zoals het hoort.
Als de deal mooi is krijg je ook nog eens me hele platen collectie erbij zo een 350 a 450 hardtranceplaten
What do you think about [TK][TR] 2 x Technics SL1210 MK2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Trust Dat iemand zijn cd spelers weg doet voor eigenlijk nieuwe sletjes
Ik zou gewoon een vriendin zoeken... Verkoop eventueel de platencollectie los en ook de platen spelers. Zet ze op marktplaats en dan moet het wel lukken. Check eventueel of Bax ze misschien wilt terug kopen onder de conditie dat je ook bij hun table-tops wilt kopen.
Ik zie dat je ook hardstyle platen hebt. Verkoop je ook platen apart? Als er leuke tussen zitten heb ik denk ik wel interesse in een redelijk aantal plaatjes.
No new postings for 6.365 days. Post CommentThat would be 212.2 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.