Defqon1 2008 (7/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 19-04-2008 14:13
Hey wie gaat er naar Defqon1 2008??
Heb je al kaarten??
En wat verwacht je er dit jaar van??

Ik verwacht er weer een knalfeest van...
Ik ga er zeker heen en heb kaarten ook nog eens...weliswaar met pijn en moeite...maar binnen is binnen...

Mensen die zoiezo gaan zijn en als het mee zit meeten om half3 bij de linkertrap van het vipdeck @ mainstage:

lead
prozei
basrose
dj-jr
justjustin
roos
hannuzTM
neutje
Sunrise8
D-ray
dancedimension

Staat jou naam hier nog niet bij...post het even in het topic of stuur een pm
User edit by justjustin on 13-06-2008 @ 16:32:19 (94%)

What do you think about Defqon1 2008 ??

Vote :   

Ferrox    posted on 16-06-2008 10:15
Poster: Roos

Doe ik normaal ook altijd, maar dacht deze keer laat maar. oftewel FOUT!!!!!!!!!
Kan ik zo niet tegen om 1,5 u stil te staan Cry

edit: ik kon ook bijna niet eerder gaan aangezien mijn vriendinnetje en nog 2 andere helemaal waus waren, zouden ze nog mijn auto slopen van de energie Winking my eye

Heb je op de snelweg vast gestaan, of bij het wegrijden van de parkeerplaats?

Ik was rond 10:50 vertrokken en reed denk ik een 15 minuten later 120 km/h hoor..?
Illusion    posted on 16-06-2008 11:03
Poster: Convert
Ik denk altijd dat je moet kunnen feesten zonder alcohol en drugs, ik drink op een avond nooit veel want vind het veel mooier om mijn vrienden dronken te zien :P

Jij mag nog niet eens drinken:p En daarnaast vind ik het altijd fijn om tussen publiek te lopen dat ouder is of van mijn leeftijd:d hahahaha
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 16-06-2008 12:49
Poster: Roos
...En Jeroen (met je pio-jas), de volgende keer als ik je aantik en je naam roep (op het einde bij de autowrakken) gewoon even omkijken en hoi zeggen hoor...

als ik het door zou hebben gehad zou ik zeker hebben omgekeken. We waren alleen in sneltreinvaart op weg naar de pendel bus die ons naar het Bastion moest terug brengen (daar begon onze reis).

We hadden allen gezopen dus terug rijden was er niet bij.... Tering we hebben de taxi genomen van Almere naar Harderwijk..... dik 100 euro WOW niet normaal !!!!

Prozei , Barose en JR heb ik daar gezien, verder jammer genoeg niemand van hier, wel de nodige andere mensen/DJs maar geen members...

Ik kijk terug op een top feestje en een goed weekend in z'n algemeen. WE hebben het hele weekend in een bungalow park gezeten met z'n drieeen. CDJ-1000s, mixer en speakers mee en knallen :D
Let the BASS be louder
justjustin    posted on 16-06-2008 17:02
Poster: Lead

als ik het door zou hebben gehad zou ik zeker hebben omgekeken. We waren alleen in sneltreinvaart op weg naar de pendel bus die ons naar het Bastion moest terug brengen (daar begon onze reis).

We hadden allen gezopen dus terug rijden was er niet bij.... Tering we hebben de taxi genomen van Almere naar Harderwijk..... dik 100 euro WOW niet normaal !!!!

Prozei , Barose en JR heb ik daar gezien, verder jammer genoeg niemand van hier, wel de nodige andere mensen/DJs maar geen members...

Ik kijk terug op een top feestje en een goed weekend in z'n algemeen. WE hebben het hele weekend in een bungalow park gezeten met z'n drieeen. CDJ-1000s, mixer en speakers mee en knallen :D

VET HOOR!!!

volgend feessie beter organiserenCry...sorry mensen...
Maar was een gaaf feessie!!
D-Ray    posted on 16-06-2008 17:19
Ik kwam ook niemand tegen.. maarja.. volgende keer beter... was zeker een geslaagd feest
Basrose    posted on 25-06-2008 19:06

Krijg net een mail met daarin Q-dance music store code voor paar credits... wel leuk dat ze dat doen... Ze hadden zeker nog tegoed over na al die kaartjes die daar op de grond lagen... maarja alle beetjes helpen ze komen wel op Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.283 days.
 Post CommentThat would be 209.4 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

176 Users online: 106 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 78.264
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.237