Poster: Roos
Doe ik normaal ook altijd, maar dacht deze keer laat maar. oftewel FOUT!!!!!!!!!
Kan ik zo niet tegen om 1,5 u stil te staan
edit: ik kon ook bijna niet eerder gaan aangezien mijn vriendinnetje en nog 2 andere helemaal waus waren, zouden ze nog mijn auto slopen van de energie
Poster: Convert
Ik denk altijd dat je moet kunnen feesten zonder alcohol en drugs, ik drink op een avond nooit veel want vind het veel mooier om mijn vrienden dronken te zien :P
Poster: Roos
...En Jeroen (met je pio-jas), de volgende keer als ik je aantik en je naam roep (op het einde bij de autowrakken) gewoon even omkijken en hoi zeggen hoor...
Poster: Lead
als ik het door zou hebben gehad zou ik zeker hebben omgekeken. We waren alleen in sneltreinvaart op weg naar de pendel bus die ons naar het Bastion moest terug brengen (daar begon onze reis).
We hadden allen gezopen dus terug rijden was er niet bij.... Tering we hebben de taxi genomen van Almere naar Harderwijk..... dik 100 euroniet normaal !!!!
Prozei , Barose en JR heb ik daar gezien, verder jammer genoeg niemand van hier, wel de nodige andere mensen/DJs maar geen members...
Ik kijk terug op een top feestje en een goed weekend in z'n algemeen. WE hebben het hele weekend in een bungalow park gezeten met z'n drieeen. CDJ-1000s, mixer en speakers mee en knallen :D
Krijg net een mail met daarin Q-dance music store code voor paar credits... wel leuk dat ze dat doen... Ze hadden zeker nog tegoed over na al die kaartjes die daar op de grond lagen... maarja alle beetjes helpen ze komen wel op