Poster: Sunrise8
morgen eindelijk DEFKONT :P haha.
Poster: Convert
Waarom zijn al die f*cking feesten 16 of 18 plusIk wil ook keer naar Defqon1 Dominator of MOH
Het was super gister
Waar was iedereen toen we gingen meeten? Bij de trap van het v.i.p deck?
Zag alleen Prozei, Basrose( maar daar was ik ook mee ) en evenlater Lead..
dat was me nog eens een vet feestje :D:D
had het zeker goed naar me zin.
ik was ook nog ff bij de trap van het V.i.P deck maar heb niemand gezien.
maarja volgende keer beter
Poster: dj_jrHet was super gister
Waar was iedereen toen we gingen meeten? Bij de trap van het v.i.p deck?
Zag alleen Prozei, Basrose( maar daar was ik ook mee ) en evenlater Lead..
Poster: Ferrox
Goodies, Ik stond tot een uur of 6 bij de brown, daarna de main tot half 11. Ben daarna meteen gegaan om grote files voor te zijn.
Poster: Basrose
ik heb ongeveer 40 min vastgestaan... maarja je weet dat dat erbij hoort en echt haast hebben we ook niet toch :D
Poster: Roos
Wat me wel opviel was dat er VEEELLL drugs werd gebruikt. Als je een beetje rondkeek stopte veel mensen even een pilletje in hun mik, ook niet een beetje discreet, nee gewoon open en bloot in het zakje graaien en slikken maar. Kansloos naar mijn mening
Heb ik even gemist dat xtc en andere zooi legaal is!
Kijk dat je een blowtje staat te bouwen vind ik wel 'normaal' aangezien dat wel legaal is.
Dat hoort er helemaal niet bij! Ik zeg dat het gewoon slecht geregeld is als je 1,5u stil moet staan, dat kan in mijn ogen echt niet! Kijk dat het niet snel gaat snap ik heel goed, maar gewoon geen beweging 1,5u lang, tsssss.
Poster: Basrose
ik heb ongeveer 40 min vastgestaan... maarja je weet dat dat erbij hoort en echt haast hebben we ook niet toch :D
Wat me wel opviel was dat er VEEELLL drugs werd gebruikt. Als je een beetje rondkeek stopte veel mensen even een pilletje in hun mik, ook niet een beetje discreet, nee gewoon open en bloot in het zakje graaien en slikken maar. Kansloos naar mijn mening
Poster: tairip
Boeiii! Dat moet toch iedereen lekker zelf weten? Zolang je er geen last van hebt!