Defqon1 2008 (6/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 19-04-2008 14:13
Hey wie gaat er naar Defqon1 2008??
Heb je al kaarten??
En wat verwacht je er dit jaar van??

Ik verwacht er weer een knalfeest van...
Ik ga er zeker heen en heb kaarten ook nog eens...weliswaar met pijn en moeite...maar binnen is binnen...

Mensen die zoiezo gaan zijn en als het mee zit meeten om half3 bij de linkertrap van het vipdeck @ mainstage:

lead
prozei
basrose
dj-jr
justjustin
roos
hannuzTM
neutje
Sunrise8
D-ray
dancedimension

Staat jou naam hier nog niet bij...post het even in het topic of stuur een pm
User edit by justjustin on 13-06-2008 @ 16:32:19 (94%)

What do you think about Defqon1 2008 ??

Vote :   

Twello    posted on 14-06-2008 11:43
het defqon1 anthem is in ieder geval alweer topCry jammer dat ik er niet bij ben!
justjustin    posted on 15-06-2008 11:19
ZO!!!!

WAS WEER EEN TOP FEESSIE!!!!...

Kon alleen niemand vinden van djr...Unhappy

Achjah...geen ketting als give-away maar een polsbandjeWinking my eye
Roos    posted on 15-06-2008 11:49
Poster: Sunrise8
morgen eindelijk DEFKONT :P haha.

Befkon Winking my eye
Het was weer ouwehoeren ten top!
En Jeroen (met je pio-jas), de volgende keer als ik je aantik en je naam roep (op het einde bij de autowrakken) gewoon even omkijken en hoi zeggen hoor. Je zou bijna denken dat je arrogant was Cry. Cry.
Weer viel gelukkig mee, onze poncho's konden in het zakje blijven zitten jeuujjjhhhh Cry.
Terugweg naar huis, 1,5u stil gestaan Cry. Klote traffic support, geef mij maar brink verkeer.
Maar goed, beetje popcorn uitdelen en het is gezellie Cry
Convert    posted on 15-06-2008 12:49
Waarom zijn al die f*cking feesten 16 of 18 plus Cry Ik wil ook keer naar Defqon1 Dominator of MOH Cry
Bastian    posted on 15-06-2008 12:51
Poster: Convert
Waarom zijn al die f*cking feesten 16 of 18 plus Cry Ik wil ook keer naar Defqon1 Dominator of MOH Cry

tja denk ten eerste om dat alcohol verkoop en ten tweede als je 18 bent zou je volgends mij ook strontziek worden van die kids van 14 jaar die daar beetje maf lopen te doen:P
Roos    posted on 15-06-2008 12:57
Wat me wel opviel was dat er VEEELLL drugs werd gebruikt. Als je een beetje rondkeek stopte veel mensen even een pilletje in hun mik, ook niet een beetje discreet, nee gewoon open en bloot in het zakje graaien en slikken maar. Kansloos naar mijn mening Cry
Convert    posted on 15-06-2008 13:03
Ik denk altijd dat je moet kunnen feesten zonder alcohol en drugs, ik drink op een avond nooit veel want vind het veel mooier om mijn vrienden dronken te zien :P
Yorick    posted on 15-06-2008 14:05

Het was super gisterWinking my eye

Waar was iedereen toen we gingen meeten? Bij de trap van het v.i.p deck?

Zag alleen Prozei, Basrose( maar daar was ik ook mee ) en evenlater Lead..

neutje    posted on 15-06-2008 14:32

dat was me nog eens een vet feestje :D:D
had het zeker goed naar me zin.

ik was ook nog ff bij de trap van het V.i.P deck maar heb niemand gezien.

maarja volgende keer beter

Basrose    posted on 15-06-2008 15:18
Ja was weer een erg leuk feest... vooral het einde was weer erg tof. Veel artiesten gezien en nog even een rondje in het reuzenrad geweest wat ook heeel gaaf was. Ik zeg volgend jaar zeker weer!
Sunrise8    posted on 15-06-2008 15:29
Poster: dj_jr

Het was super gisterWinking my eye

Waar was iedereen toen we gingen meeten? Bij de trap van het v.i.p deck?

Zag alleen Prozei, Basrose( maar daar was ik ook mee ) en evenlater Lead..

ja ik stond er 10 min lang rond half 3.. alleen ik ben zo stom geweest om niet even een mobiel nr van een van jullie te vragen en ik kende geen van jullie van gezicht. alleen lead maar die kon ik niet vinden haha.. en ik had ook wel evne mogen vermelden wat ik aan zou trekken, zodat jullie mij zagen.. niet slim juul Unhappy. maar toch het was een topfeest. en ja hoor het geluid viel weer is uit op de main :P HOLLAND hha..

ik had trouwens een grijs vest aan met daaronder een wit shirt met roze letter (girls love dj's)
dus wie mij gezien heeft weet het voor de volgende keer haha..
Music made me who i am
Ferrox    posted on 15-06-2008 16:09
Gisteren keihard gewerkt op Defqon. Iemand is van mijn stand verwijderd geweest door de beveiliging. En is buiten het terrein gezet. Stond echt moeilijk te doen om niets.

Daarna een ruim uur voor de main gestaan, en toevallig was mijn favoriet Zany aan het draaien. Supper vette remix van pounding senses!!!! wow!

Maar was wel lekker druk en we hebben goed verkocht (vooral bij de Main!)

en daarna nog de stad in geweest in tilburg haha :D
Bastian    posted on 15-06-2008 16:25
Rob, wat verkocht je? Drinken of goodies?
Ferrox    posted on 15-06-2008 16:51
Goodies, Ik stond tot een uur of 6 bij de brown, daarna de main tot half 11. Ben daarna meteen gegaan om grote files voor te zijn.
Roos    posted on 15-06-2008 17:29
Poster: Ferrox
Goodies, Ik stond tot een uur of 6 bij de brown, daarna de main tot half 11. Ben daarna meteen gegaan om grote files voor te zijn.

Doe ik normaal ook altijd, maar dacht deze keer laat maar. oftewel FOUT!!!!!!!!!
Kan ik zo niet tegen om 1,5 u stil te staan Cry

edit: ik kon ook bijna niet eerder gaan aangezien mijn vriendinnetje en nog 2 andere helemaal waus waren, zouden ze nog mijn auto slopen van de energie Winking my eye
User edit by Roos on 15-06-2008 @ 17:30:47 (51%)
Basrose    posted on 15-06-2008 19:12
ik heb ongeveer 40 min vastgestaan... maarja je weet dat dat erbij hoort en echt haast hebben we ook niet toch :D
Roos    posted on 15-06-2008 19:48
Poster: Basrose
ik heb ongeveer 40 min vastgestaan... maarja je weet dat dat erbij hoort en echt haast hebben we ook niet toch :D

Dat hoort er helemaal niet bij! Ik zeg dat het gewoon slecht geregeld is als je 1,5u stil moet staan, dat kan in mijn ogen echt niet! Kijk dat het niet snel gaat snap ik heel goed, maar gewoon geen beweging 1,5u lang, tsssss.
ccc    posted on 15-06-2008 20:04
Poster: Roos
Wat me wel opviel was dat er VEEELLL drugs werd gebruikt. Als je een beetje rondkeek stopte veel mensen even een pilletje in hun mik, ook niet een beetje discreet, nee gewoon open en bloot in het zakje graaien en slikken maar. Kansloos naar mijn mening Cry

Ja is toch legaal tegenwoordig. Dus waarom zou je dan zo geheimzinnig doen?
Roos    posted on 15-06-2008 20:19
Heb ik even gemist dat xtc en andere zooi legaal is!
Kijk dat je een blowtje staat te bouwen vind ik wel 'normaal' aangezien dat wel legaal is.
Sunrise8    posted on 15-06-2008 20:44
Heb ik even gemist dat xtc en andere zooi legaal is!
Kijk dat je een blowtje staat te bouwen vind ik wel 'normaal' aangezien dat wel legaal is.

Klopt. volgens q-dance was er op Defqon.1 een low-policy beleid oftewel:
softdrugs was toegestaan tot een norm van 5 gram pp (geen voorgedraaide joints)
en harddrugs was echt uit den BOZE.

geen grammetje harddrugs was toegestaan. en zelfs bij de wc's werden mensen gefouilleerd. wat dat betreft vind ik dat goed geregeld.
Music made me who i am
Basrose    posted on 15-06-2008 22:00

Dat hoort er helemaal niet bij! Ik zeg dat het gewoon slecht geregeld is als je 1,5u stil moet staan, dat kan in mijn ogen echt niet! Kijk dat het niet snel gaat snap ik heel goed, maar gewoon geen beweging 1,5u lang, tsssss.

Je kan het ook moeilijk voorkomen denk ik als er 10000 autos tegelijkertijd weg willen.. Er is altijd wel een punt waar ze samenkomen en 1 voor 1 door moeten... ook al zijn er meerdere wegen dan nog blijft het druk. Een alternatief is gewoon ergens anders parkeren en dan met een pendelbus of zelfs met de trein komen. dat is de enige manier om niet vast te komen denk ik Happy, laughing
Energyze    posted on 15-06-2008 23:13
Me broer had tickets voordat ze voor iedereen te krijgen waren (A)  Handig als je iemand van Q-Dance kent... Cry
Jammergenoeg kon ik er niet bij zijn gister Cry  wachten tot ik 18 ben Cry
Prozei    posted on 16-06-2008 00:59
Poster: Basrose

gewoon niet zeuren was toch leuk feestje.
wel erg jammer dat de meeting niet goed ging 
tairip    posted on 16-06-2008 01:34

Boeiii! Dat moet toch iedereen lekker zelf weten? Zolang je er geen last van hebt!
Roos    posted on 16-06-2008 06:57
Poster: tairip

Boeiii! Dat moet toch iedereen lekker zelf weten? Zolang je er geen last van hebt!

Ik schrijf toch ook 'naar mijn mening' Cry. Mijn vriendinnen/vrienden gebruiken ook en dat moeten ze zelf weten. Liggen ze op de EHBO of kunnen ze niet meer communiceren is dat hun probleem en rijden ze niet mee naar huis met Roos. Hun probleem is hun probleem Cry en dat weten ze ook!!!
Wat wel weer leuk is als ze drugs op hebben, de 'ik houd van je' sms'jes, kusjes, knuffels enz enz. hahahaha
User edit by Roos on 16-06-2008 @ 06:59:07 (28%)

113 Users online: 76 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 10.634
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.357.412