Poster: justjustin
Ik heb er geen problemen mee hoor...teminste als ik ze gewoon zelf heb gekocht...
als ik een kopie heb gekocht via marktplaats zou ik ook zenuwachtig zijn hahaha...
Poster: djmaarten
ik was er een keer langs gereden zag er groots uit veel tenten. dacht eerst wat is dat voor een circuis tent, maar dat bleek defqon te zijn:P
Poster: Basrose
het is zeker groot... 2 jaar geleden met de helikopter erboven gevlogen Echt een vet gezicht!
Even paar foto's van de defqon hyve geplukt.
opbouw mainstage. vond het vorig jaar mooier maar toch .
EDIT:
waarom lukt het mij nou nooit om die plaatjes te uppen he
to sunrise je kunt ook dit [img].... LINK ...... [/img] dacht ik zo.
Nu maar hopen dat goed weer word voor de mensen die gaan
Poster: _ruud_to sunrise je kunt ook dit [img].... LINK ...... [/img] dacht ik zo.
Nu maar hopen dat goed weer word voor de mensen die gaan
Poster: MickeyMick
Defcönjo,
EN ik moet weer werken dit weekend.
Drive in he.
Maar maakt niet uit, ik creeer me eigen defqon (A)
Poster: Sunrise8
morgen eindelijk DEFKONT :P haha.
zo noemen ze het bij mij op het werk. en ze noemen het ook een gabber feest. randdebielen.
maja ik doe echt zonnedansen elke minuut van de dag, want het ziet er net zoals vorig jaar erg slecht uit. en dat vind ik niet leuk :P.
maja zie jullie morgen wel rond uurtje of 3 @ mainstage.
btw: iemand al iets over een defqon keting te horen gekregen voor de 1e 1500 bezoekers?:P
want die wili k wel haben :D
OEJ mensen, ik zie net op timetable dat om 15:00 uur (tijd van de meeting) Project One draait in de BLUE area en die moet en wil ik zeker zien. dus of de tijd veranderd (want denk dat meer mensen deze promo mee willen maken) of ik ben niet aanwezig haha :P.
anders meeting ff verplaatsen naar half 3? half uurtje eerder..
"Hoi Julian,
...móchten we weer zoiets als kettingen hebben, dan ga ik dat natuurlijk hier niet zitten te verklappen, je ziet ’t morgen vanzelf wel!
Het weer zal inderdaad niet helemaal fantastisch worden, maar Defqon natuurlijk wél!!! Indien het echt noodweer wordt, zullen wij uiteraard onze maatregelen treffen, maak je geen zorgen!
Grtjs en tot morgen!
Q-dance"
ze laten ook niks los he :P
Poster: Sunrise8
precies. daar deed ik het ook voor :D.
mailtje van q-dance: flauweriken :P"Hoi Julian,
...móchten we weer zoiets als kettingen hebben, dan ga ik dat natuurlijk hier niet zitten te verklappen, je ziet ’t morgen vanzelf wel!
Het weer zal inderdaad niet helemaal fantastisch worden, maar Defqon natuurlijk wél!!! Indien het echt noodweer wordt, zullen wij uiteraard onze maatregelen treffen, maak je geen zorgen!
Grtjs en tot morgen!
Q-dance"
ze laten ook niks los he :P
Poster: Xitrate
Je kan er dus vanuitgaan dat ze kettingen hebben, anders zouden ze wel gewoon Nee zeggen :P
Poster: Prozei
half 3 goed plan. ik had deze tijd gezegt toen er nog geen timetable bekend was
Ga zo de dvd kijken van vorig jaar onder genot van stroh rum 80:P bij een maatje van me!
Vraag me af wat je nou als V.I.P krijg morgen,,
Misschien geven ze dit jaar een armband weg ofzo?