Poster: Sunrise8
naja nog nooit op defqon geweest dus geen idee hoe de indeling is. of er een centrale ingang is of meerdere (zoals bij mysteryland).. maja ik zou zeggen rond een uurtje of 1 bij de muntverkoop bij de centrale ingang. (als die er dan is he:P)
Poster: Prozei
geen goede plek:p
om 1 uur is het daar spits uur stromen de meeste mensen binnen en dan moet je onbekende mensen zoeken in de drukte.
ik zeg 3 uur bij linker trap van de vip.(mainarea red.)
dit is meestal een plek waar weinig mensen staan
Poster: Sunrise8`
ja prima. als iedereen nou even zijn/haar tel nr in een pm zet ofzo. kun je latijd smsen van. waar sta jij en waar sta jij..
Poster: Prozei
nog een weekje. heb er echt veel zin in.
justjustin mischien is het ff leuk om in je begin posteen lijst met de namen van de mensen die gaan te maken.
zet er ook ff de meetingtijd bij:D. 3 uur bij de linkertrap van het vipdeck @ mainstage.. nog 6 dagen btw :D
Poster: FlippinDouble
Zou willen dat ik kon, heb net filmpjes op youtube gezien. Ziet er echt ziek vet uit!
Poster: D-Ray
hey wacht even justin... waarom weet ik hier niks van af :P:P:P en tog sta ik erbij..
@ basrose: gewoon gezellige meeting. heb veel ook nog nooit ontmoet dus zal leuk worden. ff biertje doen. sigretje derbij. heerlijk in het zonnetje :D.
heb trouwens alleen Lead keertje ontmoet haha.
en ik heb net even op weeronline gekeken en daar wordt ik niet vrolijk van...
kijk zelf maar en word pissig:P..
maja we blijven zonnendansjes doen :D
EDIT:
Link voor naar het weer Defqon.1
Poster: Basrose
Zolang er een zon bij staat vind ik het goed :D Alles behalve Regen
Poster: Basrose
Ik vind het wel raar dat ze met de kopie tickets werken... Je zou maar je normale tickets verkopen en je kopie tickets aanvragen. Als je dan vroeg bent heeft diegene met de normale tickets gewoon pech. Ik weet niet of ze dit bewust hebben gedaan maar er zullen vast veel mensen zijn die door dit geintje een leuk festival missen