Poster: Roos
Vriendinnetje heeft kaartjes geregeld. Ze heeft de hele dag achter de compu en telefoon gezeten.
Gek meiske, had ik nooit gedaan aangezien er nog genoeg andere superfeestjes zijn.
Maar door Essie ga ik dus ook.
Ik denk dat ik zoizo wat mensen van DJR ga tegenkomen :P En mocht er een meeting zijn kan ik vast wel ff langskome
Poster: DJ-BasRoseIk denk dat ik zoizo wat mensen van DJR ga tegenkomen :P En mocht er een meeting zijn kan ik vast wel ff langskome
Poster: tairip
Als der iemand is die over heeft wil ik ook dit jaar wel heen! Ander nie, betaal en nie de hoofdprijs.... en vond het vorig jaar stukken minder dan voorgaande jaren!
Poster: ceesietopc
Is er eigenlijk iets van een leeftijdsrestrictie op defqon1? en op de andere q dance feesten? ik kan er zo snel niks van vinden.
Is er eigenlijk iets van een leeftijdsrestrictie op defqon1? en op de andere q dance feesten? ik kan er zo snel niks van vinden.
Aan kaartje komen zal misschien nog wel lukken. Maar ik ben 15 jaar. Je komt gewoon aan de deur bij het evenement niet binnen dan denk k. En als ze je wegsturen, kan je je kaartje ook niet meer verkopen, want het is dar al te laat voor dan.
Ik wordt meestal op ruim 16 geschat, maar 18 haal ik toch echt niet
next week @ hardcorepowerradio LIVE uitzending valt er een set kaarten te winnen...
Allemaal luisteren dus!
www.hardcorepower.nl
xxx v-ness
Poster: cross-over
helaas mag jij er niet binnen....
zie de qdance site:
Zoals op alle Q-dance evenementen zal ook op het Defqon 1 Festival een minimumleeftijd van 18 jaar gelden. Hierop zal dan ook zeker streng gecontroleerd worden. Bij twijfel kan er om je identiteitsbewijs gevraagd worden, zorg dan ook ten alle tijden dat je deze op zak hebt.
Poster: Sunrise8
maja ik zou zeggen vanaf dit punt. alle djr leden die gaan. wie stemt er in voor een meeting? :D