Defqon1 2008 (2/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 19-04-2008 14:13
Hey wie gaat er naar Defqon1 2008??
Heb je al kaarten??
En wat verwacht je er dit jaar van??

Ik verwacht er weer een knalfeest van...
Ik ga er zeker heen en heb kaarten ook nog eens...weliswaar met pijn en moeite...maar binnen is binnen...

Mensen die zoiezo gaan zijn en als het mee zit meeten om half3 bij de linkertrap van het vipdeck @ mainstage:

lead
prozei
basrose
dj-jr
justjustin
roos
hannuzTM
neutje
Sunrise8
D-ray
dancedimension

Staat jou naam hier nog niet bij...post het even in het topic of stuur een pm
User edit by justjustin on 13-06-2008 @ 16:32:19 (94%)

What do you think about Defqon1 2008 ??

Vote :   

Bas_del_Mar    posted on 19-04-2008 21:13

Je zal je zeker niet gaan vervelen :D:D dit wordt mijn 5e keer :D

christiano    posted on 19-04-2008 23:50
Poster: justjustin

NEEEEEJ je maakt een grapju!!!
Er varen continue boten en politie!!!
knappe vent die daar langs komt...maar blijkbaar wel hahaha
  ja dus met boot mense afzetten onder de brug en dan verder er naar toe zwemmen :P als het lekker weer is ben je zo weer opgedroogd :P maar niet zoals vorig jaar dat was echt rot :P maar kijk of het dit jaar weer lukt want vorige keer waren ook wat vrienden van mij die in de 2 bood zaten opgepakt :D
Sunrise8    posted on 20-04-2008 10:17
helaas is het uitverkocht. zo snel al. lijkt sensation white wel. en ja ik ga geen 120 eu voor een kaartje betalen. dus defqon. helaas. dit jaar niet. mysteryland wel :D
Music made me who i am
justjustin    posted on 20-04-2008 11:24
Poster: dancedimension
Kaarten in the pocket, me eerste keer Defqon, ben benieuwd.. ik verwacht er veel vanCry

Check op de site maar even de vorige edities.........
SUPER VET!!!!
justjustin    posted on 20-04-2008 11:28
Poster: christiano
ja dus met boot mense afzetten onder de brug en dan verder er naar toe zwemmen :P als het lekker weer is ben je zo weer opgedroogd :P maar niet zoals vorig jaar dat was echt rot :P maar kijk of het dit jaar weer lukt want vorige keer waren ook wat vrienden van mij die in de 2 bood zaten opgepakt :D

HAHAHAh wel lachu om te doen!!!
Beetju spanning vooraf...maar toch maar €55 betaald hahaha
neutje    posted on 20-04-2008 12:35
ik ga ook :D me eerste defqon, heb er heel veel zin in
Basrose    posted on 20-04-2008 12:58
nu is het hopen op mooi weer
ccc    posted on 20-04-2008 13:37
Poster: Sunrise8
 lijkt sensation white wel.

Maar dan beter. :D
Lead    posted on 20-04-2008 15:17
Zeker hopen op goed weer... Wordt een heel party weekend voor mij. Defqon is slechts deel van het vrijgezellen weekend wat we voor iemand organiseren. Voor het gemakt hebben we een huisje gehuurd in de buurt zodat we makkelijk met taxi er naartoe kunnen gaan.

Heb er echt zin in.... Nog een maandje of 2 Winking my eye

Hoop idd wel dat het beter is dan WHITE... da's meer een feestje waar mensen 'gezien'  willen worden.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 20-04-2008 15:17 (36%)
justjustin    posted on 20-04-2008 18:45
Poster: Lead
Zeker hopen op goed weer... Wordt een heel party weekend voor mij. Defqon is slechts deel van het vrijgezellen weekend wat we voor iemand organiseren. Voor het gemakt hebben we een huisje gehuurd in de buurt zodat we makkelijk met taxi er naartoe kunnen gaan.

Heb er echt zin in.... Nog een maandje of 2 Winking my eye

Hoop idd wel dat het beter is dan WHITE... da's meer een feestje waar mensen 'gezien'  willen worden.

Idd zien en gezien worden...maar dat is vaak wel aan de vrouwtjes af te zien...Winking my eye
Illusion    posted on 21-04-2008 14:33
Poster: Bas_del_Mar

Je zal je zeker niet gaan vervelen :D:D dit wordt mijn 5e keer :D

Dan heb je ze allemaal ja meegemaakt:p

1e editie was toch in 2003??

Jammer eigenlijk dat op deze feesten zo ENORM veel drugs wordt gebruikt.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 21-04-2008 @ 14:34:52 (40%)
ccc    posted on 21-04-2008 18:35
Poster: Illusion

Jammer eigenlijk dat op deze feesten zo ENORM veel drugs wordt gebruikt.

Bedoel je dat veel mensen drugs gebruiken, of dat mensen veel drugs gebruiken.
User edit by ccc on 21-04-2008 @ 18:36:10 (4%)
Illusion    posted on 21-04-2008 18:50
Poster: ccc

Bedoel je dat veel mensen drugs gebruiken, of dat mensen veel drugs gebruiken.

AllebeiWinking my eye. Een vriend van een klasgenoot van mij was mee naar In Qontrol.. Die had ff 7 xtc pillen meegenomen voor zichzelf... ik dacht van JEEZ.. man.. waar ben je mee bezig.
justjustin    posted on 21-04-2008 18:55

AllebeiWinking my eye. Een vriend van een klasgenoot van mij was mee naar In Qontrol.. Die had ff 7 xtc pillen meegenomen voor zichzelf... ik dacht van JEEZ.. man.. waar ben je mee bezig.

Ben lekker met mijn eigen ding bezig en stoor me niet aan dat soort mensen...
vorig jaar had ik wel een klein opstootje met een kerel met zn ogen zo open als de aars van Gorden na een wild avondje stappen...maar dan zeg ik gewoon niet zo moeilijk doen doeiiiii...
Bas_del_Mar    posted on 21-04-2008 20:27
@ Illusion:

Ik heb alleen de editie van 2003 niet meegemaakt, voor de rest alles nog, dus dit jaar MOEST EN ZOU ik er weer bij zijn :D

en drugs... tja..ik gebruik zelf niks, krijg genoeg energie van de muziek.. maar sommige mensen schijnen het nodig te vinden.. prima, moeten ze zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb. Overigens heb je van het overgrote deel geen last, het zijn alleen de mensen die overdrijven en teveel rotzooi innemen waar je last van hebt (agressief gedrag, op je tenen springen, tegen je aan botsen etc.)
maar goed, als je ergens anders gaat staan heb je daar ook geen last meer van..
Basrose    posted on 21-04-2008 20:48
Ik was 2 jaar geleden met een maat naar defqon die zijn portomonee met al zn papieren erin is verloren (of gejat).
We kwamen toen bij de politiepost terecht die naast het terrein was opgebouwd. Daar kwam ook iedereen die betrapt was op drug en ze keken daar direct naar de kwaliteit en dergelijke. Ik kan je vertellen ik heb heel wat gasten weg zien gaan met een torenhoge boete of taakstraffen van 40 uur schoffelen... Dus als je gepakt word ben je flink de sjaak.
tairip    posted on 21-04-2008 22:48

Haha 7 voor jezelf is wel een beetje aan de te goede kant! Tenzij hij natuurlijk hele slechte pillen koopt! haha
ccc    posted on 22-04-2008 00:24

Zag ie vast en zeker veel konijntjes op de autobaan. Cry
justjustin    posted on 22-04-2008 09:05
Poster: ccc

Zag ie vast en zeker veel konijntjes op de autobaan. Cry

Of mensen op euromast voetballen
Illusion    posted on 22-04-2008 09:07
Poster: tairip

Haha 7 voor jezelf is wel een beetje aan de te goede kant! Tenzij hij natuurlijk hele slechte pillen koopt! haha

Ik weet niet, zullen dan blijkbaar niet zulke goede zijnWinking my eye. Is een kennis van een klasgenoot van mij. Hij neemt altijd zo veel dat hij altijd OUT gaat.
justjustin    posted on 22-04-2008 09:09

Ik weet niet, zullen dan blijkbaar niet zulke goede zijnWinking my eye. Is een kennis van een klasgenoot van mij. Hij neemt altijd zo veel dat hij altijd OUT gaat.

Lekker zinloosCry.....
Maaaruuu Defqon hadden we het.....
er gaan toch wel meer djr'sConfused
ccc    posted on 22-04-2008 15:36

Hahaha.
Ochja, beter dat dan dat je al na eentje out gaat. :P
Waarschijnlijk heeft ie al een serious brain damage haha.
Bas_del_Mar    posted on 22-04-2008 16:03
Beetje kansloos als je dat doet, maarja, ieder zo zijn eigen vorm van belevenis he Winking my eye
Arii    posted on 23-04-2008 10:36
Voor de 3e keer aanwezig! Cry
justjustin    posted on 07-05-2008 19:37
NOG MENSEN DIE GAANConfused?
KOMT WEER STEEDS DICHTERBIJ!!!

119 Users online: 79 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 10.930
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.357.708