Je zal je zeker niet gaan vervelen :D:D dit wordt mijn 5e keer :D
Poster: justjustinja dus met boot mense afzetten onder de brug en dan verder er naar toe zwemmen :P als het lekker weer is ben je zo weer opgedroogd :P maar niet zoals vorig jaar dat was echt rot :P maar kijk of het dit jaar weer lukt want vorige keer waren ook wat vrienden van mij die in de 2 bood zaten opgepakt :D
NEEEEEJ je maakt een grapju!!!
Er varen continue boten en politie!!!
knappe vent die daar langs komt...maar blijkbaar wel hahaha
Poster: dancedimension
Kaarten in the pocket, me eerste keer Defqon, ben benieuwd.. ik verwacht er veel van
Poster: christiano
ja dus met boot mense afzetten onder de brug en dan verder er naar toe zwemmen :P als het lekker weer is ben je zo weer opgedroogd :P maar niet zoals vorig jaar dat was echt rot :P maar kijk of het dit jaar weer lukt want vorige keer waren ook wat vrienden van mij die in de 2 bood zaten opgepakt :D
Poster: Sunrise8
lijkt sensation white wel.
Poster: Lead
Zeker hopen op goed weer... Wordt een heel party weekend voor mij. Defqon is slechts deel van het vrijgezellen weekend wat we voor iemand organiseren. Voor het gemakt hebben we een huisje gehuurd in de buurt zodat we makkelijk met taxi er naartoe kunnen gaan.
Heb er echt zin in.... Nog een maandje of 2
Hoop idd wel dat het beter is dan WHITE... da's meer een feestje waar mensen 'gezien' willen worden.
Poster: Bas_del_MarJe zal je zeker niet gaan vervelen :D:D dit wordt mijn 5e keer :D
Poster: Illusion
Jammer eigenlijk dat op deze feesten zo ENORM veel drugs wordt gebruikt.
Poster: ccc
Bedoel je dat veel mensen drugs gebruiken, of dat mensen veel drugs gebruiken.
Allebei. Een vriend van een klasgenoot van mij was mee naar In Qontrol.. Die had ff 7 xtc pillen meegenomen voor zichzelf... ik dacht van JEEZ.. man.. waar ben je mee bezig.
Allebei. Een vriend van een klasgenoot van mij was mee naar In Qontrol.. Die had ff 7 xtc pillen meegenomen voor zichzelf... ik dacht van JEEZ.. man.. waar ben je mee bezig.
Poster: ccc
Zag ie vast en zeker veel konijntjes op de autobaan.
Poster: tairip
Haha 7 voor jezelf is wel een beetje aan de te goede kant! Tenzij hij natuurlijk hele slechte pillen koopt! haha
Ik weet niet, zullen dan blijkbaar niet zulke goede zijn. Is een kennis van een klasgenoot van mij. Hij neemt altijd zo veel dat hij altijd OUT gaat.
Ik weet niet, zullen dan blijkbaar niet zulke goede zijn. Is een kennis van een klasgenoot van mij. Hij neemt altijd zo veel dat hij altijd OUT gaat.