Poster: Illusion
Ik wil ook heen. HOE KOM JIJ aan je kaarten? Website is offline, en niemand kan erdoor komen.
0900-3006000 Succes
Poster: DJ-BasRose
4 vip kaarten in de pocket..
Besteld via ticketonline alleen een ander telefoonnummer
020-2061204
Zelfde als het 0900 nummer alleen locaal tarief ipv 45 cent per minuut
Succes
Poster: DJ-BasRose
geen id of er iets extras bij zit dit jaar... paar jaar geleden zat er een helikoptervlucht bij...
Je kan zoizo voor de deur parkeren en naar het vip deck waar de meeste artiesten ook staan
Poster: tairip
Ik ben voorgaande jaren heen geweest en ga dit jaar niet heen. Ik vind het vandaag de dag redelijk uitgemolken en maar ergste probleem is dat ik om 23.00 nog niet naar huis wil! Dan begint het net leuk te worden.
Dus dit jaar voor mij weer wel Q-base
Poster: christiano
haha ik ook alleen ga ik via muiderberg :P
ben nog niet 18 maar ga ik net zoals vorg jaar met een boot er naar toe vast maken onder de brug en dan er verder naar toe zwemmen werkt meestal wel :D
:P
Maar ergste probleem is dat ik om 23.00 nog niet naar huis wil! Dan begint het net leuk te worden.
Poster: justjustin
Gaat meestal wel tot 00.00 door...maar je hebt wel een punt...vroeg komen is de oplossing....
Broer van een maat van me vond het onzin, 160 euro voor een ticket had hij er niet meer voor over:P
Wel altijd verbazend hoe snel die tickets eruit gaan, kan je toch net zo goed je feest uitbreiden?
Ik ben voorgaande jaren heen geweest en ga dit jaar niet heen. Ik vind het vandaag de dag redelijk uitgemolken en maar ergste probleem is dat ik om 23.00 nog niet naar huis wil! Dan begint het net leuk te worden.
Dus dit jaar voor mij weer wel Q-base