Ja ik ben weer bezig met een nieuwe track! En ik zou jullie mening erover willen weten
Alvast Bedankt
Link zit in de hidden message
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] Mr. Cotino - Time For Musica ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
best druk ook wel 1 tonig is deze af ? of moet ie nog wat hebben?? ik vind die break btw wel grappig lekker verrasend je aan de beat nog wel effe wat sleutelen zou ikz eggen
User edit by D-Jaz on 17-04-2008 @ 19:57:23 (100%)
Thnx voor je commentaar :D Ja hij is nog niet af, ik wil er nog een break bij maken. Die nog meer knalt! Ja dat was ook de bedoeling van die latin-break, dat je ff word wakker geschud :P
Maar wat aan de beat zou anders kunnen dan volgens jou?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.