Haj peeps,,
Paar weken geleden heb ik het idee in mn hoofd geslagen om zelf te beginne draaien met vinyls, omdat ik toch een redelijk fanatiek Techno beluisteraar ben. Ik ben zelf 16 jaar en mijn vader heeft nog een redelijk recente draaitafel staan, en een mixer. Ik zoek dus nog een tweede draaitafel, en voor mij mag het echt brol zijn want het is toch maar om mij gewoon te amuseren voorlopig, misschien ga ik later er dan wel wat groffere centjes in steken als ik het echt begin leuk te vinden.
Het probleem wat ik nu heb en waarbij ik jullie hulp zou kunnen gebruiken is het kiezen van een paar goede Vinyls die goed mixbaar zijn voor mij als beginneling zodat daarmee al een beetje kan spelen. Ik ben vrij goed thuis in de Techno Scene maar ik denk dat de Vinyl wereld toch een wereldje apart is.
Graag zou ik dus een paar artiesten met wat Tracks krijgen (als het kan) die goed mixbaar zijn, en natuurlijk ook liefst platen die gemakkelijk te vinden zijn (ik weet wel wat platenzaakjes zijn), en die niet teveel kosten natuurlijk. Ik luister nu vooral naar dingen als The Chemical Brothers, The Prodigy, The Crystal Method, Moby, Benny Benassi, de compilaties van Dr. Lektroluv, Fatboy Slim etc.. eigenlijk de commerciele brol dus
Alvast bedankt! Greetz!!