Poster: Illusion
nee:p weetje hoe laat:p hehe
Goedemorgen trouwens!!!
Goede nacht gehad... en vanmiddag weer voorbereiden op vanavond.
Vanavond draai ik op Hard Is My Style, in Club Dreams in Emmen.
Dit is een Hardstyle/Early Hardstyle Dj Contest met 10 Dj's. Het is de 2e voorronde. Hierna komt de halve finale, en daarna de finale. Als je wint mag je met Dutchmaster optreden. Maarja, het is gewoon ook leuk om te doen.
quote>
Dutch master? ik was in brothers afgelopen weekend...
Maar die avond kon ik ook wel weer meegaan doen in een contest dan had ie het dik verloren..
Hij was SLECHT bezig....slechte overgangen enzo...misschien had ie zn avond niet maar was egt slecht
Poster: Jasper777
Ik heb op mijn computer Magix Music Maker 7 Deluxe, maar als ik een gewone (MP3) track wil importeren zegt ie dat het het verkeerde bestandsformaat is.
Weet iemand welk bestandsfoormaat ik wel moet hebben?
Poster: Flexii
.wav maar mp3 zou hij eigenlijk ook moeten pakken volgens mij
Nee, hij pakt wav ook niet...
Ik heb op mijn computer Magix Music Maker 7 Deluxe,
Poster: Illusion
Whahahahaha echt te grappig:D
Poster: DNR
vandaag mooie klus gehad met stage( bij orion licht en geluid)
in dieka (behoorlijk grote discotheek) dj set neergezet + meubel, voor morgen outblast vs. korsakoff. en aangezien het zelfde bedrijf daar ook de geluidset heeft geinstalleerd gaat dat behoorlijk hard worden. ze hebben daar binnen gewoon line array hangen van electro voice. tja.. de dj set moest ook getest worden:D dus heb k maar mooi ff gedaan![]()
klinkt daar net zo fijn:D en gewoon keihard:D
dat word morgen wel mooi feest
ben je er morgen dan ook bij, of dat niet? dat is natuurlijk echt altijd het mooie he:P
doeltreffende beveiliging....
haha laidback geweldig jongen:P,, heb je die zelf bedacht of ergens gevonden? Ik vind hem echt cool
Poster: bastianhecker
haha fucking moooi laidback:d!
GOEDE MORGEN JONGENS EN DAMES. Ik moet zo al om kwart voor 12 van de hockeyclub vertrekken!maarja wel nieuwe auto gekocht en die krijgen we vandaag binnen
Poster: Bastian
Echt he gister schoolfeest gehad (genaamd shake & pop) en er kwam dus letterlijk popcorn naar beneden vallen, nou dat icm bier was echt een tering zooi daar maar wel enorm gelachen:P