De late leeuw, chat corner (Deel 13) (4/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

NielsR    posted on 16-04-2008 13:11
Poster: Dj_Fantasy

Lol, en hoeveel pro's worden dan terug plots semi-pro ofzoWinking my eye??

Ik volgens mij niet lolCry, tjah zon uitgebreide statestiek van al men posts kan ik niet zien mischien lead of w.i.m wel? maar dan zou ik echt veel in ll hebbe moete posten voor dan zo terug semi pro te worden dus ik denk dat niet maja.
Nandi    posted on 16-04-2008 13:40
Zo nutteloos vind ik LL niet je leert elkaar beter kenne Happy, laughing vind ik toch ,qua humor enzo!
Dj_Fantasy    posted on 16-04-2008 14:24
Sander86
sender_10
JeudY--6T9
Tintin

Dat is ook iets raars:p Kom je ook niet elke dag tegen.
dj2dj.nl
Bastian    posted on 16-04-2008 14:29
Mensen effe een onderwerpje van niveau dan.
Ik had gister bij dance-tunes wat gedownload maar die irritante download manager wilt opeens alles doen maar krijg helemaal geen files binnen, kan ook niks in me account zelf downloaden dus heb maar ff naar de helpdesk wat gestuurd maar hoelang kan 't duren voordat ik antwoord krijg?:P
Ik heb die tracks namelijk echt dit weekend nodig hehe
Flexii    posted on 16-04-2008 14:55
Poster: Illusion

OMG wij vragen 170 euri voor een schoofeest, en das nog goedkoop.

(af en toe drive-in show... maar daar ga ik mee stoppen)

schoolfeesten doen wij toch echt duurder, goedkoopste dat ik gedaan heb was €250,
over 3 weken komt er weer ene die €500 moet gaan opleveren:P

en om nog heel even terug te komen over die onzin van de eerste pagina's hier, ik vind dat Lead en de andere gelijk hebben,, kijk dat je iets onzinigs wil melden, zoals dat je gevallen bent met je fiets ofzo oke,, maar niet nog 1 post, yeah nu heb ik er 200 enz enz. dat is gewoon niet grappig meer
Illusion    posted on 16-04-2008 14:58
Poster: Nandi
Zo nutteloos vind ik LL niet je leert elkaar beter kenne Happy, laughing vind ik toch ,qua humor enzo!

Jaa maar niet met onzin posts als:

LOL

HEHE

of andere kleine dingen en zinnen di energens over gaan:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
yogum    posted on 16-04-2008 16:37
Ach, daar is dit topic toch voor? :P
Twizz    posted on 16-04-2008 17:00
weet iemand hoe dit komt??

kweenie
Lawrenz    posted on 16-04-2008 17:02
Poster: Twizz
weet iemand hoe dit komt??

kweenie

Ziet er goed uit Cry
Bastian    posted on 16-04-2008 17:08
Ja idd, neem je die toch mee naar drive-in shows:P
Nvie    posted on 16-04-2008 17:42
Misschien die PRO 2000 er is ondervandaan halen.

Of kijken of je mengsel niet te rijk/arm is.
Bouncy    posted on 16-04-2008 17:43
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...

Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....

Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's Winking my eye

Kun je niet iets maken dat de late leeuw niet mee telt in de telling van de posts?
Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld, maar ik heb er nog nooit antwoord op gezien.

Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen er terugzakken naar semi-pro. Want je kun jezelf toch geen pro noemen als je alleen maar dom kunt lullen in een of ander chat topic? Pro ben je als je echt verstand hebt van DJing en weet waar je over praat! Dat wil niet zeggen dat de meeste pro's dat niet zijn hoor!
Berbo    posted on 16-04-2008 17:56
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...
Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....
Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's Winking my eye

ik zei toch dat we deel 13 beter konden overslaan Cry
er gaat altijd iets mis als het met nr 13 te maken heeft
User edit by Berbo on 16-04-2008 @ 17:56:44 (18%)
Bouncy    posted on 16-04-2008 19:03
dertien is een mooi getal om op slot te gooien ja!:p
DNR    posted on 16-04-2008 19:26
lol... bijgeloof

maak t uit dat t 13 is. sloeg jij je 13e verjaardag ook over?:P
JollyJunkie    posted on 16-04-2008 19:29
Poster: DNR
lol... bijgeloof

maak t uit dat t 13 is. sloeg jij je 13e verjaardag ook over?:P

Zou wel handig zijn wordt ik eerder 16 dus eerder draaien en eerder bier Winking my eye

Heeft iemand trouwens een idee hoelang het duurt voordat je video op google live wordt nadat je hem hebt ge-upload? (hoelang het verwerken duurt dus)
User edit by JollyJunkie on 16-04-2008 @ 19:33:33 (77%)
_Ivan_    posted on 16-04-2008 19:36
Poster: Bouncy
Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen er terugzakken naar semi-pro. Want je kun jezelf toch geen pro noemen als je alleen maar dom kunt lullen in een of ander chat topic? Pro ben je als je echt verstand hebt van DJing en weet waar je over praat! Dat wil niet zeggen dat de meeste pro's dat niet zijn hoor!

Pro houd hier op het forum in dat je vaak online bent en veel nuttige posts maakt. Als je er vaak bent promoveer je op een gegeven moment vanzelf tot pro. Dat je veel online bent wil nog niet zeggen dat je dan automatisch verstand hebt van zaken. Er zijn pro's die uit de kweekvijver komen en echt de ballen verstand hebben van apparatuur of kennis van muziek.
Deal or no deal! Mij doet dat kleurtje van je naam en de status pro niet veel. Liever een member die veel nuttige posts maakt dan een Pro die de late leeuw volledig onderspamt!

@ Bastian:

helpdesk is wel redelijk snel, had laatst ook problemen en werd binnen een paar uur te woord gestaan via e-mail!
Feel&.Celebrate.Life!
jannickv    posted on 16-04-2008 19:40
Poster: Jasper777

Zou wel handig zijn wordt ik eerder 16 dus eerder draaien en eerder bier Winking my eye

Heeft iemand trouwens een idee hoelang het duurt voordat je video op google live wordt nadat je hem hebt ge-upload? (hoelang het verwerken duurt dus)

bij joetoep een kwartiertje bij mijn filmpjes
Bouncy    posted on 16-04-2008 19:49
Poster: _Ivan_

Pro houd hier op het forum in dat je vaak online bent en veel nuttige posts maakt. Als je er vaak bent promoveer je op een gegeven moment vanzelf tot pro. Dat je veel online bent wil nog niet zeggen dat je dan automatisch verstand hebt van zaken. Er zijn pro's die uit de kweekvijver komen en echt de ballen verstand hebben van apparatuur of kennis van muziek.
Deal or no deal! Mij doet dat kleurtje van je naam en de status pro niet veel. Liever een member die veel nuttige posts maakt dan een Pro die de late leeuw volledig onderspamt!

K snap je punt niet helemaal, volgens mij is jou post een beetje dubbel, maar het zal wel aan mij liggen:P
JasperVC    posted on 16-04-2008 19:56
Poster: jannickv

bij joetoep een kwartiertje bij mijn filmpjes

Bij video-google kan het zeer lang duren :p
Heb zelf denk ik 4 uren ongeveer moeten wachten...
jannickv    posted on 16-04-2008 20:11
maarja dat was een filmpje van 30 min?:p de mijne zijn 5 min:p
bastianhecker    posted on 16-04-2008 20:17
zeg beerbo hoe oud was jij ook alweer?

En weet iemand hoe je die spellingscontrole bij safari kan uitzetten dan wel op nederlands zetten want ik heb nu onder bijna elk woord een rood streepje staan!:P
Berbo    posted on 16-04-2008 21:08
heb nog maar 4 dagen ongeluk :D
Poster: bastianhecker
En weet iemand hoe je die spellingscontrole bij safari kan uitzetten dan wel op nederlands zetten want ik heb nu onder bijna elk woord een rood streepje staan!:P

bewerken - spelling en grammatica - spelling controleren tijdens typen Winking my eye
Illusion    posted on 16-04-2008 22:48
Poster: _Ivan_

Holadieee! Respect 4 you! Goede post!Winking my eye ben ik met je eens:p hehe
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Roos    posted on 17-04-2008 07:14
Mijn deckplates zijn echt geweldig mooi geworden!!! Cry

156 Users online: 13 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 25.656
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.407