Poster: Dj_Fantasy
Lol, en hoeveel pro's worden dan terug plots semi-pro ofzo??
Poster: Illusion
OMG wij vragen 170 euri voor een schoofeest, en das nog goedkoop.
(af en toe drive-in show... maar daar ga ik mee stoppen)
Poster: Nandi
Zo nutteloos vind ik LL niet je leert elkaar beter kennevind ik toch ,qua humor enzo!
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...
Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....
Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...
Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....
Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's
Poster: DNR
lol... bijgeloof
maak t uit dat t 13 is. sloeg jij je 13e verjaardag ook over?:P
Poster: Bouncy
Dan wil ik wel eens weten hoeveel mensen er terugzakken naar semi-pro. Want je kun jezelf toch geen pro noemen als je alleen maar dom kunt lullen in een of ander chat topic? Pro ben je als je echt verstand hebt van DJing en weet waar je over praat! Dat wil niet zeggen dat de meeste pro's dat niet zijn hoor!
Poster: Jasper777
Zou wel handig zijn wordt ik eerder 16 dus eerder draaien en eerder bier
Heeft iemand trouwens een idee hoelang het duurt voordat je video op google live wordt nadat je hem hebt ge-upload? (hoelang het verwerken duurt dus)
Poster: _Ivan_
Pro houd hier op het forum in dat je vaak online bent en veel nuttige posts maakt. Als je er vaak bent promoveer je op een gegeven moment vanzelf tot pro. Dat je veel online bent wil nog niet zeggen dat je dan automatisch verstand hebt van zaken. Er zijn pro's die uit de kweekvijver komen en echt de ballen verstand hebben van apparatuur of kennis van muziek.
Deal or no deal! Mij doet dat kleurtje van je naam en de status pro niet veel. Liever een member die veel nuttige posts maakt dan een Pro die de late leeuw volledig onderspamt!
Poster: jannickv
bij joetoep een kwartiertje bij mijn filmpjes
Poster: bastianheckerEn weet iemand hoe je die spellingscontrole bij safari kan uitzetten dan wel op nederlands zetten want ik heb nu onder bijna elk woord een rood streepje staan!:P
Poster: _Ivan_
Deal or no deal! Mij doet dat kleurtje van je naam en de status pro niet veel. Liever een member die veel nuttige posts maakt dan een Pro die de late leeuw volledig onderspamt!