Poster: Flexii
ik ben een bedrijf dat licht en geluid verhuurt begonnen op mijn 15e met het poetsen van de vrachtwagens, het schoonmaken van kabels, loods opruimen, kleurenfilters snijden, truss poetsen enz enz. later heb ik me opgewerkt in het bedrijf ben nu 17 en ben nu hoofdman licht, progameer en bestuur lichtshows
Poster: Dj_Fantasy
Zo zit je eens even op youtube rond te kijken kom je ook nog eens B-DJR's tegen (Bekende DjResource'res).
Dj San Sebastiaan Kunstbende Part 1
Dj San Sebastiaan Kunstbende Part 2
Dj San Sebastiaan Kunstbende Part 3
Poster: Stefjuuh
Ja, kwam ze vanochtend al tegen, moet wel erg leuk middagje geweest zijn!
Poster: Ywe
oh jah joh? Wil ik wel weten hoe die zus er dan uitziet :p
Zou ut?
Btw, even een leuk verhaal over mijn heerlijke schooltje. Ze hebben tegenwoordig de regeling, dat als je voor de 2de keer in de periode te laat komt, dat je je dan de volgende ochtend om 8 uur moet melden. Leuk als je om 9:50 begint... Gelukkig woon ik 10 minuutjes fietsen van school, ben dus 10 voor 8 mn kleren aan gaan trekken, ben op de fiets gaan zitten, heb me gemeld, en ben weer vrolijk naar huis gegaan.. *nu dus*
Best wel leuk, als je dan tegen die megagrote leerlingen stroom in moet fietsen..^^
*TIP* Volgens mij is er 17 jaar gelede iemand geboren die hier op het forum actief is :P *TIP*
Btw, even een leuk verhaal over mijn heerlijke schooltje. Ze hebben tegenwoordig de regeling, dat als je voor de 2de keer in de periode te laat komt, dat je je dan de volgende ochtend om 8 uur moet melden. Leuk als je om 9:50 begint...
Poster: Lawrenz
Luxe hoor, wij moeten na 1 keer te laat komen al om 8 uur melden. En dan wil het wel is dat je dan pas om 11.20 pas echt begint :P
Kom je dan niet om 8 uur, moet je je 2 keer melden. Doe je dat niet, 5 uur nakomen.
Poster: Flexii
als je bij ons dan niet doet moet je de hele week om 8 uur melden