Poster: Luxx
om hier maar te antwoorden op moxegy vanuit het andere topic over het sluiten van de late leeuw:
als ze zich als ouder gedragen vind ik het ook prima. maar 90% doet dat niet. irriteer ik me nogal aan.
kzag laatst op een ander forum een hele mooie signature die mijn gevoel benadrukt:
16 miljoen DJ's, op dat hele kleine stukje aarde.
voelt beetje als mode om DJ te zijn. vind ik nogal irriterend
Dat is zeker waar. Al moet je er wel vanuit dat het kaf zich toch wel van het koren scheidt zegmaar. Je hebt DJ's die doen het om stoer te doen en chicks te scoren, maar die komen dan niet verder dan thuis en op kleine familie feesten draaien. Aan de andere kant heb je DJ's die wel passie voor muziek hebben en er dan ook voor werken, meedoen aan DJ contests, residentie hebben in een club, etc. Wat ik wil zeggen is dat er misschien wel 2034823 DJ's in Nederland zijn, terwijl maar een klein deel daarvan er echt voor gaat en aan hun weg proberen te timmeren waardoor ze iets bereiken terwijl het overgrote deel het alleen doet zodat ze kunnen zeggen tegen hun vrienden dat ze DJ zijn. Misschien generaliseer ik hier nogal maar ik probeer maar een beeld te geven.