De late leeuw, chat corner (Deel 13) (34/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Roos    posted on 25-05-2008 11:17
Poster: Ywe
cool Happy, laughing hoezo te leen?

Ik heb gister heerlijk halve nacht back2back gedraait hier thuis... Direct meer contact met mn buren dan hele jaar dat ik dr woon :P Er kwamen er 3 kijken wat dat lawaai was en hoe het eruit zag Happy, laughing Ze vonden het geen probleem normaal maar de onderbuur moest er om 5 uur uit dus of de bass iets minder mocht om 11 uur... Ach we waren om 6 uur al begonnen dus kwam wel goed  :D

Mijn draaitafels liggen nu iets te lang uit elkaar, en ik begin gek te worden Cry. Dus voor de veiligheid van mij en een ander. Nee grapje. Ik kan nu niet mixen en meneer had hem nog staan. Ik moet er wel super voorzichtig mee zijn, maar dat komt goed.

Ik moet alleen nog een of ander bestandje downloaden dat ik niet kan vinden Cry Dus het werkt nog niet  echt. Traktor 3 had ik er al op staan Cry
Bastian    posted on 25-05-2008 13:39

Vanavond draaien at 013 Tilburg:D Word waarschijnlijk een nieuwe promo demo opgenomen dus de liveset is hier binnekort te beluisteren als de ikey mee zit:P

JollyJunkie    posted on 25-05-2008 13:54
Ik heb mijn nieuwe DN-X120 :D
Staat wel cool nu 2x DN-S1000  en DN-X120 zijn allemaal even groot (nouja even klein eigenlijk Winking my eye)
De DN-X120 is met EQ faders en knoppen echt zoooo'n groot verschilmet de DJX-700!
ArTy    posted on 26-05-2008 11:44
Wat is het toch weer saai op de maandag ochtend hier op school.. Ben alweer toe aan weekend :P
NielsR    posted on 26-05-2008 11:49
Poster: ArTy
Wat is het toch weer saai op de maandag ochtend hier op school.. Ben alweer toe aan weekend :P

hahah idem, ik zit nu in de les hardware lekker saai het gaat over bridges echt nie intersant.
cross-over    posted on 26-05-2008 12:12
einde van de mp3??
las dit net:

Als het aan het Zuid-Koreaanse bedrijf Audizen ligt, wordt muziek in de toekomst via het mt9-formaat verspreid. Dit bevat zes afzonderlijk te mixen audiotracks en is standaardiseringskandidaat op de volgende Mpeg-bijeenkomst.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Bastian    posted on 26-05-2008 12:16
Hehe ondertussen in de aula aan het draaien (nouja, ff iPod aangesloten) en ff bezig maar nou viel me iPod uit dus nou staat er kut muziek maar ff snel op whahaha:P
Bartjens    posted on 26-05-2008 12:29
Poster: Bastian

Vanavond draaien at 013 Tilburg:D Word waarschijnlijk een nieuwe promo demo opgenomen dus de liveset is hier binnekort te beluisteren als de ikey mee zit:P

Ik heb dus ook de I-Key, maar wanneer ik de mp3 op de pc zet dan geeft ie soms aan dat het bestand beschadigd is en hem niet kan afspelen. Ook last van? en enig idee waar het aan kan liggen?
www.djbrowbeat.com
Wout-r    posted on 26-05-2008 16:08
Poster: Bartjens

Ik heb dus ook de I-Key, maar wanneer ik de mp3 op de pc zet dan geeft ie soms aan dat het bestand beschadigd is en hem niet kan afspelen. Ook last van? en enig idee waar het aan kan liggen?

Ik heb ook een iKey, maar dit heb ik nog nooit gehad... Misschien kun je een software-update proberen?
robbert    posted on 26-05-2008 16:14
Hoe werkt dat trouwens verder zo'n ikey, lijkt me wel een handig apparaatje namelijk..
Bastian    posted on 26-05-2008 16:15
Poster: Bartjens

Ja ik had hem dus gister geleend en ik was meteen ook over de zeik toen ik het thuis probeerde dus toen nog even snel die maat opgebeld hoe en wat en blijkt dus dat als je klaar bent met record moet je de REC button INHOUDEN totdat hij flikkerd, daarna deed hij het gelijk prima maar vind het soms ook wel beetje riskant straks neem je een set op en dan ist mis maargoed gelukkig gelukt:D
Kwaliteit is wel super en scheelt ook een hoop gedoe met opnemen.

edit: 2 Robbert; ik heb hem dus 1 dag geleend en al gelijk kunnen gebruiken:P
Het is een erg handig ding wat niet eens zo belachelijk duur is (165 euro) en het is een klein boxje en je doet daarin een iPod/USB stick/USB Geheugen opslag en je kan dan de opname bitrate instellen met 128/192/265/320/WAV en dan stop je tulp stekkertjes erin en record en gaan:P
User edit by Bastian on 26-05-2008 @ 16:19:29 (52%)
Wout-r    posted on 26-05-2008 16:17
Poster: robbert
Hoe werkt dat trouwens verder zo'n ikey, lijkt me wel een handig apparaatje namelijk..

Ik vind het fijn werken! Ik heb geen computer in de buurt van mn gear staan, dus dit is de ideale oplossing! Het is ook handig als je op locatie moet draaien, gewoon ff tulpkabeltje erin flatsen en opnemen maar! Happy, laughing
NielsR    posted on 26-05-2008 17:46
OWkee ik word hier dus elke keer dat ik mijn djm 800 aanraak pijnlijk geshokt, tot zo een grote ergenis zelfs dat ik hem gewoon heb uitgetrokken.
Ik weet dat hier een paar topics over zijn maar daar heb ik niet veel antwoorden kunnen vinden dus heeft iemand een idee hoe ik dit hier snel even kan oplossen?
Flexii    posted on 26-05-2008 17:51
Poster: NielsR
OWkee ik word hier dus elke keer dat ik mijn djm 800 aanraak pijnlijk geshokt, tot zo een grote ergenis zelfs dat ik hem gewoon heb uitgetrokken.
Ik weet dat hier een paar topics over zijn maar daar heb ik niet veel antwoorden kunnen vinden dus heeft iemand een idee hoe ik dit hier snel even kan oplossen?

een fastoenlijk geaard stopcontact gebruikenWinking my eye

Stefjuuh    posted on 26-05-2008 17:52
Je hebt zeker geen schoenen aan? Heb het hier ook, als ik naast mijn antislipmat voor mn bureaustoel sta, en ik raak een schroefje aan op mn djm, krijg ik ook een schok. Leg een kartonnetje neer, en je bent overal vanaf!
Berbo    posted on 26-05-2008 17:53

je moet hem aarden
zie foto djm
signal gnd moet je een kabeltje aan maken, en die ''naar de grond'' brengen (dus waar de stroom weggevoerd kan worden naar de aarde)

User edit by Berbo on 26-05-2008 @ 17:54:45 (11%)
NielsR    posted on 26-05-2008 17:57
Poster: Beerbo

je moet hem aarden
zie foto djm
signal gnd moet je een kabeltje aan maken, en die ''naar de grond'' brengen (dus waar de stroom weggevoerd kan worden naar de aarde)

CryDat is voor de platendraaiers te aarden lol heeft niks te maken met de djmCry

Maar goed idee stefjeeuh ik zal het is proberen.
User edit by NielsR on 26-05-2008 @ 17:58:09 (22%)
Dj_Fantasy    posted on 26-05-2008 18:13

Gebruik je wel geaarde stopcontacten Winking my eye??

dj2dj.nl
NielsR    posted on 26-05-2008 18:27
Poster: Dj_Fantasy

Gebruik je wel geaarde stopcontacten Winking my eye??

Heeft de djm 800 wel een geaard stroomkabel?
Roov    posted on 26-05-2008 18:30

Ik dacht het wel :P
Dj_Fantasy    posted on 26-05-2008 18:37

Normaal heeft elk elektrisch toestel dat tochwel een serieus wattage heeft aarding!
Nog meer als dit toestel op 230 V (normale spanning) werkt..

Dus ja:p
Volgens mij krijg je hem ook niet eens ergens anders in dan in een geaard stopcontact.
Maar als je dan ook nog een verdeeldoos gebruikt die niet in een geaard stopcontact zit, daarvan kan het ook komen!
dj2dj.nl
NielsR    posted on 26-05-2008 18:48

Normaal heeft elk elektrisch toestel dat tochwel een serieus wattage heeft aarding!

Volgens mij krijg je hem ook niet eens ergens anders in dan in een geaard stopcontact.
Maar als je dan ook nog een verdeeldoos gebruikt die niet in een geaard stopcontact zit, daarvan kan het ook komen!

Kheb geen ervaring mee, ik vind het wel irri en trouwens ik ben niet de enige die er last van heeft dus het zal wel niet aan de stopcontacten thuis liggen.

En ding weet ik wel dat de signal gnd niks met aarden te maken heeft ik heb het nog is opgezocht in de handlijding:
6. Signal grounding terminals (SIGNAL GND)
Use to connect ground wires from analog players.
This is not a safety grounding terminal. 

Stefjuuh    posted on 26-05-2008 18:54

Wel eens gekeken hoeveel watt een gemiddelde dj setup gebruikt?
Boyd    posted on 26-05-2008 19:00
zonder verstekers enzo, k denk 300.
Luxx    posted on 26-05-2008 19:21
om hier maar te antwoorden op moxegy vanuit het andere topic over het sluiten van de late leeuw:

als ze zich als ouder gedragen vind ik het ook prima. maar 90% doet dat niet. irriteer ik me nogal aan.

kzag laatst op een ander forum een hele mooie signature die mijn gevoel benadrukt:
16 miljoen DJ's, op dat hele kleine stukje aarde.

voelt beetje als mode om DJ te zijn. vind ik nogal irriterend
www.mothermusic.nl

246 Users online: 15 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 72.931
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.932