Poster: Ywe
coolhoezo te leen?
Ik heb gister heerlijk halve nacht back2back gedraait hier thuis... Direct meer contact met mn buren dan hele jaar dat ik dr woon :P Er kwamen er 3 kijken wat dat lawaai was en hoe het eruit zagZe vonden het geen probleem normaal maar de onderbuur moest er om 5 uur uit dus of de bass iets minder mocht om 11 uur... Ach we waren om 6 uur al begonnen dus kwam wel goed :D
Vanavond draaien at 013 Tilburg:D Word waarschijnlijk een nieuwe promo demo opgenomen dus de liveset is hier binnekort te beluisteren als de ikey mee zit:P
Poster: ArTy
Wat is het toch weer saai op de maandag ochtend hier op school.. Ben alweer toe aan weekend :P
Poster: BastianVanavond draaien at 013 Tilburg:D Word waarschijnlijk een nieuwe promo demo opgenomen dus de liveset is hier binnekort te beluisteren als de ikey mee zit:P
Poster: Bartjens
Ik heb dus ook de I-Key, maar wanneer ik de mp3 op de pc zet dan geeft ie soms aan dat het bestand beschadigd is en hem niet kan afspelen. Ook last van? en enig idee waar het aan kan liggen?
Poster: Bartjens
Ik heb dus ook de I-Key, maar wanneer ik de mp3 op de pc zet dan geeft ie soms aan dat het bestand beschadigd is en hem niet kan afspelen. Ook last van? en enig idee waar het aan kan liggen?
Poster: robbert
Hoe werkt dat trouwens verder zo'n ikey, lijkt me wel een handig apparaatje namelijk..
Poster: NielsR
OWkee ik word hier dus elke keer dat ik mijn djm 800 aanraak pijnlijk geshokt, tot zo een grote ergenis zelfs dat ik hem gewoon heb uitgetrokken.
Ik weet dat hier een paar topics over zijn maar daar heb ik niet veel antwoorden kunnen vinden dus heeft iemand een idee hoe ik dit hier snel even kan oplossen?
je moet hem aarden
zie foto djm
signal gnd moet je een kabeltje aan maken, en die ''naar de grond'' brengen (dus waar de stroom weggevoerd kan worden naar de aarde)
Poster: Beerboje moet hem aarden
zie foto djm
signal gnd moet je een kabeltje aan maken, en die ''naar de grond'' brengen (dus waar de stroom weggevoerd kan worden naar de aarde)
Gebruik je wel geaarde stopcontacten ??
Poster: Dj_FantasyGebruik je wel geaarde stopcontacten
??
Heeft de djm 800 wel een geaard stroomkabel?
Heeft de djm 800 wel een geaard stroomkabel?
Poster: Dj_Fantasy
Normaal heeft elk elektrisch toestel dat tochwel een serieus wattage heeft aarding!
Nog meer als dit toestel op 230 V (normale spanning) werkt..
Dus ja:p
Volgens mij krijg je hem ook niet eens ergens anders in dan in een geaard stopcontact.
Maar als je dan ook nog een verdeeldoos gebruikt die niet in een geaard stopcontact zit, daarvan kan het ook komen!
Poster: Dj_Fantasy
Normaal heeft elk elektrisch toestel dat tochwel een serieus wattage heeft aarding!
Nog meer als dit toestel op 230 V (normale spanning) werkt..
Dus ja:p
Volgens mij krijg je hem ook niet eens ergens anders in dan in een geaard stopcontact.
Maar als je dan ook nog een verdeeldoos gebruikt die niet in een geaard stopcontact zit, daarvan kan het ook komen!