De late leeuw, chat corner (Deel 13) (30/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Flexii    posted on 19-05-2008 17:23
Poster: Jasper777
Mischien moet Lead de Superpro status toch een ander kleurtje geven want dit leidde bij mij tot verwarring:

55 Users online: 

the-melody
cross-over
Steve-O
DJ-Xtremer
DJNazdrovje
RvOorschot
keelan
ZUKY

als je nadenkt hoeft dat helemaal niet tot verwarring te leiden, The-Melody is namelijk de enige SuperPro en het komende half jaar zal daar heus niemand bij komen dus dan zie je staan the melody en dan weet je het meteen
Ywe    posted on 19-05-2008 22:05
Poster: NielsR
Dit kan wel handig zijn.

niet voor in de trein of wat :P vergeleken met de Pacemaker issie enorm!

mijn god ik zou n moord doen voor n pacemaker maar dat kreng is me (voor "slechts" als gadget) nog ff te duur...

maar al die uren in de trein van Assen naar Leeuwarden waarin ik gewoon kan mixen... priceless
Xitrate    posted on 19-05-2008 23:08
Poster: Ywe

niet voor in de trein of wat :P vergeleken met de Pacemaker issie enorm!

mijn god ik zou n moord doen voor n pacemaker maar dat kreng is me (voor "slechts" als gadget) nog ff te duur...

maar al die uren in de trein van Assen naar Leeuwarden waarin ik gewoon kan mixen... priceless

Dat ding lijkt me nu dus echt ronduit kut :P Alles is miniatuur, volgens mij kan je letterlijk niks fatsoenlijk doen en wil je bovendien even speakers neer gaan zetten in de trein of alleen over je headphone mixen? Aan beide situaties hangt wel een dik nadeel. Nee, ik heb zoiets van als je iets doet, doe het dan goed :P
Ywe    posted on 19-05-2008 23:18
Poster: Xitrate

Dat ding lijkt me nu dus echt ronduit kut :P Alles is miniatuur, volgens mij kan je letterlijk niks fatsoenlijk doen en wil je bovendien even speakers neer gaan zetten in de trein of alleen over je headphone mixen? Aan beide situaties hangt wel een dik nadeel. Nee, ik heb zoiets van als je iets doet, doe het dan goed :P

nee gewoon over mn headphones idd... en een harde schijf van 120 gig dat doet mn laptop niet na :P

maar op vakantie ook Happy, laughing kan ik eindelijk alle fransen van de camping laten zien wat ik kan! Dit jaar neem ik mn CD mappen mee en hopelijk heeft de jaarlijkste disco (is een beetje klein dorp) CDJ's staan :P
Flexii    posted on 19-05-2008 23:18

ja precies en bespaar je geld voor nuttigere dingen:P
justjustin    posted on 19-05-2008 23:35
ligt eraan hoe het werkt....zou er wel eens mee willen werken!!!
NielsR    posted on 20-05-2008 07:18

Volgens mij is het ook niet echt bedoeld om gewoon portable mee te mixen overal maar om dat ding gewoon mee te nemen naar vrienden en dan daar een feestje te beginne ofzo lol, maar tis nie iets wat ik me ooit zal zien gebruike.
Flexii    posted on 20-05-2008 18:12
eindelijk weer op DJR na 2 uur er niet op kunnen,, weer een probleempje met xs4all?
Bastian    posted on 20-05-2008 18:24
Ashley    posted on 20-05-2008 19:00
ik word gek op school
ik word gek op school
sjalalala

dikke house beat eronder, word zo een hit denk ik Cry
3 havo en ik ga nu al dood
Maar wat nou als het lukt, mama?
Ywe    posted on 20-05-2008 20:23
Je kan het altijd proberen....

Zeg even vraagje: Wat is beste midi-keyboard voor Reason 4?
Berbo    posted on 20-05-2008 20:26

wat was dat vandaag lead? probeer je ons allemaal masaal te laten afkicken van djr? :P

User edit by Berbo on 20-05-2008 @ 20:49:01 (15%)
Flexii    posted on 20-05-2008 20:42
en toen was ie weer online,, weer een paar uur offline geweest, heb zo'n gevoel dat hij dadelijk wel weer weg is, problemen met de server ofzo
Lawrenz    posted on 20-05-2008 21:08
Poster: Ywe
Je kan het altijd proberen....

Zeg even vraagje: Wat is beste midi-keyboard voor Reason 4?

Maakt niet uit, denk persoonlijk toch dat de M-audio Axiom wel een goede is, heeft drumpads, toewijsbare knoppen en een mooi klaviertje Happy, laughing Maar eigenlijk kan je gewoon alles aan Reason knopen!
Nandi    posted on 20-05-2008 21:12
Poster: Flexii
en toen was ie weer online,, weer een paar uur offline geweest, heb zo'n gevoel dat hij dadelijk wel weer weg is, problemen met de server ofzo

Ja raar eh Happy, laughing ben wel blij dat hem nu werkt
_Ivan_    posted on 21-05-2008 00:25
Zow... zat ik vanmorgen op school met een tussenuur lag DJR eruit. Tot naja, gisteravond 11 uur zoiets. Gelukkig nu weer online, was al bang dat DJR gehackt was ofzo en had al bijna gedroomt dat al onze posts kwijt waren en dat we weer helemaal vooraan moesten beginnen! Eng hea?Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Roos    posted on 21-05-2008 08:10
Voor mij geen probleem dat ie eruit lag.
1) Ik heb nog zoiets als een sociaal leven Cry
2) Ik heb gespeeld met mijn nieuwe telefoon Cry
yogum    posted on 21-05-2008 08:18
Sociaal leven? Cry Waar kan je die kopen?

Maar welke telefoon? Happy, laughing
Ywe    posted on 21-05-2008 09:53
Hmm nou ik had ineens geen fok meer te doen op internet :p gelukkig had ik mn reloops binnen gekregen dus die beetje staan balanceren en testen Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 21-05-2008 10:46
Over een half uurtje naar DJ-school Nijmegen :D
Ik heb un excursie geregeld voor de school :D
Ik ga daar ff lekker los en de mensen laten zien hoe het moet Winking my eye
Nee, dat moeten de mensen daar eigenlijk doen h?, dat laten zien hoet het moet, natuurlijk niet los gaan Winking my eye
Roov    posted on 21-05-2008 10:57
Vet JJ, veel plezier! Zou ik ook wel willen met mijn klas :P
Nandi    posted on 21-05-2008 12:01
Moet wel fijn zijn! Ik straks naar school voor een uurke engels en een twee uurke godsdients !Cry 

en daar moet ik dan 6 kilometer voor fietsenCry
Roov    posted on 21-05-2008 12:02
Haha, godsdienst is zóó saai :P
Boyd    posted on 21-05-2008 13:44
Godsienst suck, je hebt er niks aan, je leert er niks van, en ik krijg vaak alleen maar ruzie door die ver**** samenwerkingsprojecten!
Ashley    posted on 21-05-2008 15:04
godsdienst slaat gewoon nerregons op.
Maar wat nou als het lukt, mama?

103 Users online: 10 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 51.043
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.417