Poster: Jasper777
Mischien moet Lead de Superpro status toch een ander kleurtje geven want dit leidde bij mij tot verwarring:
55 Users online:
the-melody
cross-over
Steve-O
DJ-Xtremer
DJNazdrovje
RvOorschot
keelan
ZUKY
Poster: NielsR
Dit kan wel handig zijn.
Poster: Ywe
niet voor in de trein of wat :P vergeleken met de Pacemaker issie enorm!
mijn god ik zou n moord doen voor n pacemaker maar dat kreng is me (voor "slechts" als gadget) nog ff te duur...
maar al die uren in de trein van Assen naar Leeuwarden waarin ik gewoon kan mixen... priceless
Poster: Xitrate
Dat ding lijkt me nu dus echt ronduit kut :P Alles is miniatuur, volgens mij kan je letterlijk niks fatsoenlijk doen en wil je bovendien even speakers neer gaan zetten in de trein of alleen over je headphone mixen? Aan beide situaties hangt wel een dik nadeel. Nee, ik heb zoiets van als je iets doet, doe het dan goed :P
Dat ding lijkt me nu dus echt ronduit kut :P Alles is miniatuur, volgens mij kan je letterlijk niks fatsoenlijk doen en wil je bovendien even speakers neer gaan zetten in de trein of alleen over je headphone mixen? Aan beide situaties hangt wel een dik nadeel. Nee, ik heb zoiets van als je iets doet, doe het dan goed :P
wat was dat vandaag lead? probeer je ons allemaal masaal te laten afkicken van djr? :P
Poster: Ywe
Je kan het altijd proberen....
Zeg even vraagje: Wat is beste midi-keyboard voor Reason 4?
Poster: Flexii
en toen was ie weer online,, weer een paar uur offline geweest, heb zo'n gevoel dat hij dadelijk wel weer weg is, problemen met de server ofzo