Poster: jannickv
ik heb dit weekend eindelijk gedraait voor geld!!!!!!!!!!!
Oh 13 al
Poster: Ywe
Damn!!! In één middag alweer 5 pagina's verder én een nieuw deel....
stelletje spammerts! :p
Poster: JasperVC
je hoort erbij:p
Poster: Ywe
DUDE!!! I'm no pro!
just call me Semi-pro..... :p
Poster: Nandi
das wel wat !
Poster: jannickv
waarvan 8/10 pro's:p
Poster: Lawrenz
Ik draai wel is op schoolfeesten, maar ik vraag er niks voor (volgens mij zouden ze rot maar op zeggen als ik er wat voor ging vragen :P ) omdat het gewoon leuk om te doen is :D
Poster: Illusion
OMG wij vragen 170 euri voor een schoofeest, en das nog goedkoop.
(af en toe drive-in show... maar daar ga ik mee stoppen)
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...
Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....
Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's
Uhm, anders zijn er nu al weer 3 pagina's gevuld. Lekker zinloos topic zo.
Poster: Lead
Dat klopt en als dat niet wijzigt is het misschien een idee om de LL een slotje tegeven...
Een chat topic is ok, maar als het nivo zo ver daalt zie ik het nut niet meer ervan in.....
Ik zou toch iets meer verwachten van onze gewaardeerde Pro's
Poster: NielsR
Kun je het chat forum waar ll ook toe behoort gewoon nie schrappen uit de statestieken zodat iedereen met hartelust kan posten zonder posts omhoog te gaan, zodat het pro niveau alleen behaald word door de echte posts die met het echt dj'en te maken heeft
Poster: NielsR
Kun je het chat forum waar ll ook toe behoort gewoon nie schrappen uit de statestieken zodat iedereen met hartelust kan posten zonder posts omhoog te gaan, zodat het pro niveau alleen behaald word door de echte posts die met het echt dj'en te maken heeft
Poster: Dj_Fantasyveel :p en terecht
Lol, en hoeveel pro's worden dan terug plots semi-pro ofzo??
Poster: JasperVC
Draai je dan allround op zo'n feesten of alleen hardstyle :p
quote: |
Poster: Dj_Fantasy Lol, en hoeveel pro's worden dan terug plots semi-pro ofzo ![]() |