De late leeuw, chat corner (Deel 13) (28/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

zalo    posted on 16-05-2008 01:31
@Nandi: gewoon alle dubbele weergeve => selecteren=> delete
Laidback    posted on 16-05-2008 12:36
even voor iedereen in de buurt van Doetinchem

Vanavond een heerlijk feest in club 22-24..

Lineup zoals er staat>

Main:
Chuckie
Bobby Burns
Sunnery James & Ryan Marciano
Albert Harvey
Ray In Tha House
LourenZ
Hosted By: Andy Sherman

Lounge:
D.G.
Calixto

Open vanaf 23:00 uur
Vrije entree tussen 23:00 en 24:00 uur!!
Damage: 10 Euro!

Kortom, als je in de buurt woont, of in arnhem en regio.. dit is de place to be 2night!!
(HINT!. kom op tijd!!!.. het beste is tussen 23:00 en 24:00 uur, niet dat je een heel eind reist om 2 uur in de rij te staan en vervolgens NIET binnen te komen.. zou zonde zijn Winking my eye )

User edit by Laidback on 16-05-2008 @ 12:38:12 (41%)
OneSixty    posted on 16-05-2008 16:04
okeeee dann , even een verhaaltje.

met school was het vandaag zo een fietsdag achtig iets , dus wij moesten wel een stukkie fietse. maar op de terugweg passeerde we bena ons huis , dus ik vraag aan de leerkracht of ik niet meteen naar huis mocht , maar nee hoor , ik moest eerst de 5km terug naar school met de groep om vervolgens daar aangekomen weer 5 km terug te gaan....

maja , daar had ik niet echt zin in , dus meteen nadat ik dat had gevraagd  ben ik snel een zijstraatje in gereden ,  met het geschreeuw van de leerkrachten op de achtergrond :p
"TERUGKOMEN JIJ !! "  xD  en natuurlijk ook het geroep van de halve school die allemaal in een rij fietste :p  alleen riepen die "GO OLAAAAAFFFFFFF !!!!! " :D

maja , is achteraf toch niet zo slim denk ik :p      k kreeg net al telefoon van de directeur voor een afspraakje maandag 9:30 op zijn bureau...

en daarnaast nog een 10 tal smsen van leerlingen die zijden dat de leerkrachten echt mega boos waren xD

en nog een telefoon vn n andere leerling .... "die zijn echt kei kwaat ,  gy ga geschorst worre fzo ""  ...

achja ,  tenminste wel mooi 10km "afgesneden" :o

ma k ben toch wel bang eigenlijk :p   zouden ze hier iemand voor schorsen ? in belgie hee ...
the-melody    posted on 16-05-2008 16:07
Ja, ze schorsten mij wel vorig jaar omda'k tege de Frans leerkracht zei da ze nie zo moest stoefe mee haar 'hangtiete'. 
Geschorst voor 2 weken. Ik zou gewoon een goed uitgedachte uitleg doen. En beleefd blijven tegen meneer directeur ^^
Kvind het wel ook lomp van die leerkrachten dat je gewoon niet bij je thuis mocht blijven ipv 5km terug te gaan.
OneSixty    posted on 16-05-2008 16:12
Poster: the-melody
Ja, ze schorsten mij wel vorig jaar omda'k tege de Frans leerkracht zei da ze nie zo moest stoefe mee haar 'hangtiete'. 
Geschorst voor 2 weken. Ik zou gewoon een goed uitgedachte uitleg doen. En beleefd blijven tegen meneer directeur ^^
Kvind het wel ook lomp van die leerkrachten dat je gewoon niet bij je thuis mocht blijven ipv 5km terug te gaan.

miss een lompe vraag , maar wat houd een schorsing in ?

gewoon 2 weken niet naar school en daarnaast ?      
the-melody    posted on 16-05-2008 16:13
Hangt af van je school af, ik zat gewoon thuis(lees elke dag 't stad in). Andere scholen moet je dan in de studiezaal, secretariaat straf schrijven en taken maken. Verder krijg je het vermeld in je dossier en een paar straftaken.
User edit by the-melody on 16-05-2008 @ 16:14:07 (41%)
OneSixty    posted on 16-05-2008 16:17
Poster: the-melody
Hangt af van je school af, ik zat gewoon thuis(lees elke dag 't stad in). Andere scholen moet je dan in de studiezaal, secretariaat straf schrijven en taken maken. Verder krijg je het vermeld in je dossier en een paar straftaken.

das wel kut , met hoe mijn punten nu ook zijn haal ik het toch all niet...

fjah , moet die school maar niet van die verkrachte regeltjes hebben heee ^^
Ashley    posted on 16-05-2008 17:24
over school gesproken..
heb vandaag m'n rapport gehad..
EINDELIJK een beetje een goede Cry
met deze kan ik gewoon naar 4 havo volgend jaar..
dus ik ben eventjes blij
zo blij dat ik toen ik thuis kwam m'n setje aanzette en kei (maar dan ook echt KEI) hard een stuk of 20 house/latin plaatjes heb gedraaid.
zo leuk om te weten dit of niet haha wat een onzin maar weeeeer
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 16-05-2008 @ 17:25:19 (3%)
NielsR    posted on 16-05-2008 20:11
Gaat er iemand deze avond ook naar de Mod in hasselt?, me shameboy en alex gopher enzo.
Dj_Fantasy    posted on 16-05-2008 20:21
Poster: Lightzone
ma k ben toch wel bang eigenlijk :p   zouden ze hier iemand voor schorsen ? in belgie hee ...

You are so fucked:o!!!

Wij mogen altijd als wij in de buurt wonen altijd gewoon vertrekken, ook al is het een uur voordat de school gedaan is...:p

Maar staat dat misschien bij jullie @ schoolregelement?

Bij ons is het uitsluiting = aantal dagen @ school strafschrijven van 8:15 till 15:25 - 16:15
dj2dj.nl
OneSixty    posted on 16-05-2008 20:57
Poster: Dj_Fantasy

You are so fucked:o!!!

Wij mogen altijd als wij in de buurt wonen altijd gewoon vertrekken, ook al is het een uur voordat de school gedaan is...:p

Maar staat dat misschien bij jullie @ schoolregelement?

Bij ons is het uitsluiting = aantal dagen @ school strafschrijven van 8:15 till 15:25 - 16:15

achja , hebben we dat ook weer eens gedaan hee :p

ik zie wel wat het word , ik gok op een schorsing , dan kan het iig niet erger zijn :p
Bastian    posted on 16-05-2008 21:07
Singin': don't worry, about a thing
Cause every little thing... is gonna be allrightCry

Achja ik had vorig jaar ook veel problemen, maarja ik had er sk*t aan:P
Afgelopen jaar ook dus blijven zitten, nu bij kleuters in de klas dus dan ben je wel rustig van de verveling zowat hahaCry
Roos    posted on 16-05-2008 21:12
okeeee dann , even een verhaaltje.

met school was het vandaag zo een fietsdag achtig iets , dus wij moesten wel een stukkie fietse. maar op de terugweg passeerde we bena ons huis , dus ik vraag aan de leerkracht of ik niet meteen naar huis mocht , maar nee hoor , ik moest eerst de 5km terug naar school met de groep om vervolgens daar aangekomen weer 5 km terug te gaan....

maja , daar had ik niet echt zin in , dus meteen nadat ik dat had gevraagd  ben ik snel een zijstraatje in gereden ,  met het geschreeuw van de leerkrachten op de achtergrond :p
"TERUGKOMEN JIJ !! "  xD  en natuurlijk ook het geroep van de halve school die allemaal in een rij fietste :p  alleen riepen die "GO OLAAAAAFFFFFFF !!!!! " :D

maja , is achteraf toch niet zo slim denk ik :p      k kreeg net al telefoon van de directeur voor een afspraakje maandag 9:30 op zijn bureau...

en daarnaast nog een 10 tal smsen van leerlingen die zijden dat de leerkrachten echt mega boos waren xD

en nog een telefoon vn n andere leerling .... "die zijn echt kei kwaat ,  gy ga geschorst worre fzo ""  ...

achja ,  tenminste wel mooi 10km "afgesneden" :o

Ik als juf kan best even zeggen waarom de leerkrachten pissig waren Cry. Stel nu dat er iets gebeurt was met jouw tijdens die rit naar je huis was dat dus onder schooltijd en dus verantwoordelijkheid van die leerkracht. Kortom jij ligt dan in de kreukels en de leerkracht komt nooit meer aan een baan.
OneSixty    posted on 16-05-2008 21:51
Poster: Roos

Ik als juf kan best even zeggen waarom de leerkrachten pissig waren Cry. Stel nu dat er iets gebeurt was met jouw tijdens die rit naar je huis was dat dus onder schooltijd en dus verantwoordelijkheid van die leerkracht. Kortom jij ligt dan in de kreukels en de leerkracht komt nooit meer aan een baan.

moha :d

verwachtte al zowiets van jou :D

maar hebbe die leerkrachen ff geluk dat ik toevallig heel goed kan fietsen Cry
Roov    posted on 16-05-2008 21:55
Is toch soms knap lastig hoor :P
Had je, als je toch langs je huis kwam, niet meteen een drive-in showtje kunnen geven? Winking my eye
OneSixty    posted on 16-05-2008 22:18
Poster: FlippinDoube
Is toch soms knap lastig hoor :P
Had je, als je toch langs je huis kwam, niet meteen een drive-in showtje kunnen geven? Winking my eye

idee :p

mar k kwam er niet echt langs , k moest nog een kilometer fzo...
Ywe    posted on 16-05-2008 22:41
Poster: Roos

Geef ik je gelijk in... maar om nou voor zoiets geschorst te worden.... ik deed wel gekkere dingen op school toen ik hun leeftijd had (basejumpen vanaf de school met een winkelwagen en dan vergeten dat je
A ) eigenlijk niet kan basejumpen van 1 hoog en
B ) je helemaal geen parachute hebt)

en daar (en alle andere rare streken ) heb ik nooit last gehad...  (behalve beetje last van mn schouder dan...)

En altijd drieen gehaald maar in de laatste periode paar negens tegenaan en iedereen weer blij....

Maar nu ben ik "volwassen" en ga ik serieus mn studie in; vandaag had ik toelatingsgesprek, en ik ben toegelaten, 18 augustus gaat het circus weer beginnen! Happy, laughing
User edit by Ywe on 16-05-2008 @ 22:42:39 (11%)
OneSixty    posted on 16-05-2008 22:47
Poster: Ywe

Geef ik je gelijk in... maar om nou voor zoiets geschorst te worden.... ik deed wel gekkere dingen op school toen ik hun leeftijd had (basejumpen vanaf de school met een winkelwagen en dan vergeten dat je
A ) eigenlijk niet kan basejumpen van 1 hoog en
B ) je helemaal geen parachute hebt)

en daar (en alle andere rare streken ) heb ik nooit last gehad...  (behalve beetje last van mn schouder dan...)

En altijd drieen gehaald maar in de laatste periode paar negens tegenaan en iedereen weer blij....

Maar nu ben ik "volwassen" en ga ik serieus mn studie in; vandaag had ik toelatingsgesprek, en ik ben toegelaten, 18 augustus gaat het circus weer beginnen! Happy, laughing

kijk , zo moet dat  x)

en mijn jaar is ook een ramp hoor , ik ben nu al blijven zitten , maar nu ga ik het weer niet halen...

tsja , school suxx
Wout-r    posted on 16-05-2008 22:50

tsja , school suxx

Dan toch juist je best doen! Ben je er sneller vanaf Winking my eye
Ik kom zelf wel lekker mee op school, volgend jaar 6vwo en dan waarschijnlijk Universiteit Utrecht! :D
Berbo    posted on 16-05-2008 23:53
Most online: 652

dit moet een spambot invasie geweest zijn.... :P
Boyd    posted on 17-05-2008 13:16
Nog een verhaaltje, gister avond ergens een tuinfeest draaien. Het zou beginnen om 7uur, om kwart voor 7 liep het vol. Wordt er om 8uur aangebelt, en wie is dat: Meneer popo. Ze hadden al een stuk of 8 telefoontjes gehad ovger geluidsoverlast. Zecht die gozer, laat ze maar zeiken hoor, valt eigenlijk best wel mee. Maar om 12uur moet het echt zachter.
Roov    posted on 17-05-2008 13:22
Poster: sparckless
Nog een verhaaltje, gister avond ergens een tuinfeest draaien. Het zou beginnen om 7uur, om kwart voor 7 liep het vol. Wordt er om 8uur aangebelt, en wie is dat: Meneer popo. Ze hadden al een stuk of 8 telefoontjes gehad ovger geluidsoverlast. Zecht die gozer, laat ze maar zeiken hoor, valt eigenlijk best wel mee. Maar om 12uur moet het echt zachter.

Ik heb precies hetzelfe gehad. Ik moest een keertje ergens draaien, wordt er aangebeld door geluidsoverlast. Ze dachten dat er inbrekers in het pand waren omdat er normaal een praktijk zit. Als ik dief zou zijn zou ik ook mijn gettoblaster meenemen hoor :P
ceesietopc    posted on 17-05-2008 20:54
@sparckless
Valt me mee met de popo :O

@ywe
vertel eens wat details over die basejump stunt
die is wel voor herhaling vatbaar denk ik :P
Wout-r    posted on 17-05-2008 22:01
Ja hoor heb ik weer! Vanavond lekker setje aan het draaien en opnemen, slaat 1 cd-speler net even over tijdens het inmixen van een plaat.. Cry Wel snel gecorrigeert, maar dan ben je toch even van slag! Volgende keer beter...
Ashley    posted on 17-05-2008 22:35
goedeavond
Maar wat nou als het lukt, mama?

155 Users online: 13 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 51.235
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.609