Poster: the-melody
Ja, ze schorsten mij wel vorig jaar omda'k tege de Frans leerkracht zei da ze nie zo moest stoefe mee haar 'hangtiete'.Geschorst voor 2 weken. Ik zou gewoon een goed uitgedachte uitleg doen. En beleefd blijven tegen meneer directeur ^^Kvind het wel ook lomp van die leerkrachten dat je gewoon niet bij je thuis mocht blijven ipv 5km terug te gaan.
Poster: the-melody
Hangt af van je school af, ik zat gewoon thuis(lees elke dag 't stad in). Andere scholen moet je dan in de studiezaal, secretariaat straf schrijven en taken maken. Verder krijg je het vermeld in je dossier en een paar straftaken.
Poster: Lightzone
ma k ben toch wel bang eigenlijk :p zouden ze hier iemand voor schorsen ? in belgie hee ...
Poster: Dj_Fantasy
You are so fucked:o!!!
Wij mogen altijd als wij in de buurt wonen altijd gewoon vertrekken, ook al is het een uur voordat de school gedaan is...:p
Maar staat dat misschien bij jullie @ schoolregelement?
Bij ons is het uitsluiting = aantal dagen @ school strafschrijven van 8:15 till 15:25 - 16:15
okeeee dann , even een verhaaltje.
met school was het vandaag zo een fietsdag achtig iets , dus wij moesten wel een stukkie fietse. maar op de terugweg passeerde we bena ons huis , dus ik vraag aan de leerkracht of ik niet meteen naar huis mocht , maar nee hoor , ik moest eerst de 5km terug naar school met de groep om vervolgens daar aangekomen weer 5 km terug te gaan....
maja , daar had ik niet echt zin in , dus meteen nadat ik dat had gevraagd ben ik snel een zijstraatje in gereden , met het geschreeuw van de leerkrachten op de achtergrond :p
"TERUGKOMEN JIJ !! " xD en natuurlijk ook het geroep van de halve school die allemaal in een rij fietste :p alleen riepen die "GO OLAAAAAFFFFFFF !!!!! " :D
maja , is achteraf toch niet zo slim denk ik :p k kreeg net al telefoon van de directeur voor een afspraakje maandag 9:30 op zijn bureau...
en daarnaast nog een 10 tal smsen van leerlingen die zijden dat de leerkrachten echt mega boos waren xD
en nog een telefoon vn n andere leerling .... "die zijn echt kei kwaat , gy ga geschorst worre fzo "" ...
achja , tenminste wel mooi 10km "afgesneden" :o
ma k ben toch wel bang eigenlijk :p zouden ze hier iemand voor schorsen ? in belgie hee ...
Poster: Roos
Ik als juf kan best even zeggen waarom de leerkrachten pissig waren. Stel nu dat er iets gebeurt was met jouw tijdens die rit naar je huis was dat dus onder schooltijd en dus verantwoordelijkheid van die leerkracht. Kortom jij ligt dan in de kreukels en de leerkracht komt nooit meer aan een baan.
Poster: FlippinDoube
Is toch soms knap lastig hoor :P
Had je, als je toch langs je huis kwam, niet meteen een drive-in showtje kunnen geven?
Poster: Roos
Ik als juf kan best even zeggen waarom de leerkrachten pissig waren. Stel nu dat er iets gebeurt was met jouw tijdens die rit naar je huis was dat dus onder schooltijd en dus verantwoordelijkheid van die leerkracht. Kortom jij ligt dan in de kreukels en de leerkracht komt nooit meer aan een baan.
Poster: Ywe
Geef ik je gelijk in... maar om nou voor zoiets geschorst te worden.... ik deed wel gekkere dingen op school toen ik hun leeftijd had (basejumpen vanaf de school met een winkelwagen en dan vergeten dat je
A ) eigenlijk niet kan basejumpen van 1 hoog en
B ) je helemaal geen parachute hebt)
en daar (en alle andere rare streken ) heb ik nooit last gehad... (behalve beetje last van mn schouder dan...)
En altijd drieen gehaald maar in de laatste periode paar negens tegenaan en iedereen weer blij....
Maar nu ben ik "volwassen" en ga ik serieus mn studie in; vandaag had ik toelatingsgesprek, en ik ben toegelaten, 18 augustus gaat het circus weer beginnen!
tsja , school suxx
Poster: sparckless
Nog een verhaaltje, gister avond ergens een tuinfeest draaien. Het zou beginnen om 7uur, om kwart voor 7 liep het vol. Wordt er om 8uur aangebelt, en wie is dat: Meneer popo. Ze hadden al een stuk of 8 telefoontjes gehad ovger geluidsoverlast. Zecht die gozer, laat ze maar zeiken hoor, valt eigenlijk best wel mee. Maar om 12uur moet het echt zachter.