Poster: Roos
Wat klinkt dat grappig, dat zeggen wij in ons gezin. Zeker ook brabander, o ja Assen
ons pap, ons mam, ons Evert, ons Carla en..... onze Roos (waarom ze voor mij dan wel gewoon abn 'onze' zeggen weet ik ook niet, maar zo gaat het echt!).
Poster: NielsR
Basto is een belgische dj producer
Hij heeft een hitje gehad een paar jaar terug met rock with you en nu overlaatst met savior waar jhon dahlback nog een remix van heeft gemaakt en nu heeft hij juist een liedje uitgebracht met peter luts.
voor iedereen die nog wakker is, DIT is goed voor je lachspieren
Poster: Ywe
Dialect rules!!!
beetje jammer dat ik alleen maar "gewoon" praat... en beetje gronings/drents mix achtig iets
Poster: Jasper777
Haha, ik heb de film thuis ook maar nooit eraan gedacht om een verband te zien met jumpen :P
Poster: Lightzone
is er nu echt geen ene zijk aan dat filmpje of ben ik nu gewoon de depressieve emo aan het uithangen ?
humor humor...
Poster: Bastian
Is dat een Belg? Ik dacht dat het een Nederlanders was.
Poster: Lightzone
is er nu echt geen ene zijk aan dat filmpje of ben ik nu gewoon de depressieve emo aan het uithangen ?
humor humor...
Poster: Bastian
Ho, Ho..
Emo en DJ gaat niet samen eh?:P
Poster: Nandi
even een vraagje hoe verwijder je de dubbele van itunes nuweer , stond hier ooit eens op maar ben het terug vergetenalvast bedankt
Poster: Illusion
Ga je nog naar school of werk je? Ik zit nu in Assen op school:p (gewoon ff nieuwschierig hoor)