De late leeuw, chat corner (Deel 13) (25/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Flexii    posted on 11-05-2008 14:33
Poster: yogum
Gefeliciteerd! 17 is inderdaad wat mindere leeftijd, maar aan de andere kant ben je nu wel weer een stuk ouder dan die 'net-zestienjarigen' (vind ik dan, ben zelf ook 17). En nog maar een jaartje en dan komt de pret :D

ik ben het volledig met je eensWinking my eye

boh mensen ik heb samen met een vriend van me vanalles moeten bezoeken voor school ik heb in de afgelopen 2 dagen meer dan 110 kilometer gefietst echt te erg:P
Ferrox    posted on 11-05-2008 21:16
ach en wee.. ben afgelopen donderdag 23 geworden Happy, laughing (ouwe lul denkt iedereen hier :P)
En mox, gefeliciteerd!

Ohh en heb bijna zeker een 3de CDJ eind van deze maand... kennie wachtuh :P
Nandi    posted on 11-05-2008 21:36
Poster: Ferrox
ach en wee.. ben afgelopen donderdag 23 geworden Happy, laughing (ouwe lul denkt iedereen hier :P)
En mox, gefeliciteerd!

Ohh en heb bijna zeker een 3de CDJ eind van deze maand... kennie wachtuh :P

Ouwe lul ... nee nee Cry vet man  die 3de cdj !
Bastian    posted on 11-05-2008 21:43
Nouja zeg, ik wacht nog steeds op me prijzen pakket die ik zou krijgen toen ik de voorronde van de kunstbende dj contest had gewonnen:p
Hopen dat 'ie nou morgen ff komt!
ceesietopc    posted on 11-05-2008 21:46
Wat had je gewonnen dan Bastian?
Bastian    posted on 11-05-2008 21:49
Poster: ceesietopc
Wat had je gewonnen dan Bastian?

- Gouden Spotlight
- Finaleplek in de landelijke finale in Amsterdam (en hiermee dus ook kans op een plek op mysteryland!)
- 250 Dance-Tunes Credits
- Cd's van ID&T
- A-List (Dit houdt in dat de kunstbende alles op alles gaat zetten om mij zoveel mogelijk naamsbekendheid te geven in Brabant)
- Masterclass van ID&T in Studio 80

Dik gedrukte moet ik dus nog ontvangen, rest word ik vanzelf op de hoogte van gehoudenWinking my eye
Flexii    posted on 11-05-2008 22:11
Poster: Bastian

- Gouden Spotlight
- Finaleplek in de landelijke finale in Amsterdam (en hiermee dus ook kans op een plek op mysteryland!)
- 250 Dance-Tunes Credits
- Cd's van ID&T
- A-List (Dit houdt in dat de kunstbende alles op alles gaat zetten om mij zoveel mogelijk naamsbekendheid te geven in Brabant)
- Masterclass van ID&T in Studio 80

Dik gedrukte moet ik dus nog ontvangen, rest word ik vanzelf op de hoogte van gehoudenWinking my eye

is wel relax allemaal,, maar netzoals dat je van het normaal gedrukte op de hoogt gehouden wordt denk ik dat je die prijzen ook vanzelf wel krijgt:P haha,, en je weet he geduld is ene schonezaakWinking my eye
Bastian    posted on 11-05-2008 22:16
Nee maar die andere prijzen kan je niet direct krijgen heCry
De masterclass krijg ik 22 Juni, finale 5 Juli en die a-list is heel het jaar door.
Die prijzen hoorde ik direct bij de prijs uitreiking te krijgen..
ceesietopc    posted on 11-05-2008 22:17
Dat zijn nog relaxe prijzen ook !
Die gouden spotlight, is dat zegmaar gewoon een goude par? Chill :D
JollyJunkie    posted on 11-05-2008 22:19
Ik zou ook heel blij zijn met de A-list, dat is dus de manier om bekend te worden :D
Maarja, heb je eigenlijk niet nodig want als je zo vaak in de krant staat wordt je slapend bekend Winking my eye
User edit by JollyJunkie on 11-05-2008 @ 22:19:44 (1%)
yogum    posted on 11-05-2008 22:26
250 Dance Tunes Credits is ook niet mis... En die Cd's... en die spotlight... Winking my eye Moet je je handelsmerk van maken: elke keer dat je draait je goude spotlight meenemen :D
Bastian    posted on 11-05-2008 22:30
Haha ik heb dus werkelijk geen idee wat die gouden spotlight is, dat wacht ik maar ff af.
Ik ben ook wel benieuwd wat er verder gebeurd met de a-list, voorlopig sta ik ook nog de aanvang de draaien van de regio finale in 013.
En was wel grappig met die krant, vrijdag dus op dat feest waar ik draaide vroegen alle feestgangers aan de gasten die het feest hielden; dat is toch die jongen uit de krant?!
Het is voorlopig nog in de regio maar k vind het al heel erg vet als mensen me herkennen om me muziekHappy, laughing
Nandi    posted on 11-05-2008 22:32
Die contesten helpen wel veel aan je bekendheid! en de andere prijzen zijn zeker mooi meegenomen Cry
User edit by Nandi on 11-05-2008 @ 22:33:01 (4%)
Roos    posted on 12-05-2008 02:49
OORZAAK: gisteravond Awakenings Cryen nu net terug van Pinksterpar-t (boeruhhhh Winking my eye Cry)
GEVOLG: pijn aan de beentjes! Cry
Ywe    posted on 12-05-2008 10:45

Bastian, dat A-list is wel super relaxed WOW Als dat op de zelfde manier gaat als dat het plaatselijke pop-collectief hier werkt dan heb je genoeg te doen aankomende tijd :P

Maar 250 DT credits heb je er ook zo doorheen :P

en voor mij ook maar even oorzaak en gevolg:

Oorzaak: Stanton CD speler ging stuk tijdens draaien (gelukkig hun eigen)

Gevolg: Hele avond met mn eigen Pioniertjes draaien Cry

Oorzaak: Hele week geen auto + jeugdsoos is dicht
Gevolg: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos Cry

Oorzaak: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Gevolg: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!  Cry

Oorzaak: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Gevolg: Ben verbrand  Cry

User edit by Ywe on 12-05-2008 @ 10:46:46 (4%)
bramv    posted on 12-05-2008 12:30
Vriend van mij en zijn band staan ook op de A-list. Maar zoveel optredens hebben ze tot nu toe niet gehad. Maar wel zwaar chillCry
User edit by bramv on 12-05-2008 @ 12:31:28 (100%)
Nandi    posted on 12-05-2008 13:03
@ Ywe: dat kan kut zijn eh zonder gear zitten Cry
Illusion    posted on 12-05-2008 15:10
Poster: Ywe

Bastian, dat A-list is wel super relaxed WOW Als dat op de zelfde manier gaat als dat het plaatselijke pop-collectief hier werkt dan heb je genoeg te doen aankomende tijd :P

Maar 250 DT credits heb je er ook zo doorheen :P

en voor mij ook maar even oorzaak en gevolg:

Oorzaak: Stanton CD speler ging stuk tijdens draaien (gelukkig hun eigen)

Gevolg: Hele avond met mn eigen Pioniertjes draaien Cry

Oorzaak: Hele week geen auto + jeugdsoos is dicht
Gevolg: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos Cry

Oorzaak: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Gevolg: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!  Cry

Oorzaak: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Gevolg: Ben verbrand  Cry

Hahaaa lol.

Waarom zet je je Pioneers in Godsnaam in een jeugdsoos neer:d
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MoXeGy    posted on 12-05-2008 21:00
ik zou ze naderant meteen meenemenHappy, laughing
Berbo    posted on 12-05-2008 22:18

bastian? heete jij vroeger niet basto?
en heb jij toevallig niet een remix gemaakt van ''Hardwell & Greatski - Never Knew Love'' ??  want de Basto Remix staat namelijk op eclectic beats 4 :D

User edit by Berbo on 12-05-2008 @ 22:18:57 (8%)
Flexii    posted on 12-05-2008 23:23
Poster: Beerbo

en heb jij toevallig niet een remix gemaakt van ''Hardwell & Greatski - Never Knew Love'' ??  want de Basto Remix staat namelijk op eclectic beats 4 :D

voor zo ver ik weet niet neeWinking my eye,, overigens ook wel een beetje wazig om over "vroeger" te praten als iemand pas 15 jaar oud is he, haha ik bedoel als je nu 40 bent en je zegt vroeger daar kan ik nog inkomen:P maar om op je 15e te praten over vroeger
NielsR    posted on 12-05-2008 23:27
Poster: Beerbo

en heb jij toevallig niet een remix gemaakt van ''Hardwell & Greatski - Never Knew Love'' ?? want de Basto Remix staat namelijk op eclectic beats 4 :D

Basto is een belgische dj producer Thumbs Up
Hij heeft een hitje gehad een paar jaar terug met rock with you en nu overlaatst met savior waar jhon dahlback nog een remix van heeft gemaakt en nu heeft hij juist een liedje uitgebracht met peter luts.
User edit by NielsR on 12-05-2008 @ 23:31:10 (74%)
Ywe    posted on 13-05-2008 08:43
Poster: Illusion

Hahaaa lol.

Waarom zet je je Pioneers in Godsnaam in een jeugdsoos neer:d

Well ik moest toch ergens mee draaien :P dus nu hadden we mn eigen gear maar gehaald ipv hun eigen stanton spul wat er ineens mee ophield... mja ik was op fiets heen, dus kon niet alles in 1 keer mee terugnemen. Maar vanmiddag rij ik er met de auto heen Happy, laughing
MoXeGy    posted on 13-05-2008 09:10
voelt altijd goed als je dan je gear terug hebt Winking my eye
Illusion    posted on 13-05-2008 09:13
Poster: Ywe

Well ik moest toch ergens mee draaien :P dus nu hadden we mn eigen gear maar gehaald ipv hun eigen stanton spul wat er ineens mee ophield... mja ik was op fiets heen, dus kon niet alles in 1 keer mee terugnemen. Maar vanmiddag rij ik er met de auto heen Happy, laughing

Haha oooooooooow:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

226 Users online: 17 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 50.280
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.281