Poster: yogum
Gefeliciteerd! 17 is inderdaad wat mindere leeftijd, maar aan de andere kant ben je nu wel weer een stuk ouder dan die 'net-zestienjarigen' (vind ik dan, ben zelf ook 17). En nog maar een jaartje en dan komt de pret :D
Poster: Ferrox
ach en wee.. ben afgelopen donderdag 23 geworden(ouwe lul denkt iedereen hier :P)
En mox, gefeliciteerd!
Ohh en heb bijna zeker een 3de CDJ eind van deze maand... kennie wachtuh :P
Poster: ceesietopc
Wat had je gewonnen dan Bastian?
Poster: Bastian
- Gouden Spotlight
- Finaleplek in de landelijke finale in Amsterdam (en hiermee dus ook kans op een plek op mysteryland!)
- 250 Dance-Tunes Credits
- Cd's van ID&T
- A-List (Dit houdt in dat de kunstbende alles op alles gaat zetten om mij zoveel mogelijk naamsbekendheid te geven in Brabant)
- Masterclass van ID&T in Studio 80
Dik gedrukte moet ik dus nog ontvangen, rest word ik vanzelf op de hoogte van gehouden
Bastian, dat A-list is wel super relaxed Als dat op de zelfde manier gaat als dat het plaatselijke pop-collectief hier werkt dan heb je genoeg te doen aankomende tijd :P
Maar 250 DT credits heb je er ook zo doorheen :P
en voor mij ook maar even oorzaak en gevolg:
Oorzaak: Stanton CD speler ging stuk tijdens draaien (gelukkig hun eigen)
Gevolg: Hele avond met mn eigen Pioniertjes draaien
Oorzaak: Hele week geen auto + jeugdsoos is dicht
Gevolg: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Oorzaak: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Gevolg: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Oorzaak: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Gevolg: Ben verbrand
Poster: YweBastian, dat A-list is wel super relaxed
Als dat op de zelfde manier gaat als dat het plaatselijke pop-collectief hier werkt dan heb je genoeg te doen aankomende tijd :P
Maar 250 DT credits heb je er ook zo doorheen :P
en voor mij ook maar even oorzaak en gevolg:
Oorzaak: Stanton CD speler ging stuk tijdens draaien (gelukkig hun eigen)Gevolg: Hele avond met mn eigen Pioniertjes draaien
Oorzaak: Hele week geen auto + jeugdsoos is dicht
Gevolg: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Oorzaak: Pioniertjes staan hele week bij jeugdsoos
Gevolg: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Oorzaak: Ik zit hele week op balkon in de zon te vervelen!
Gevolg: Ben verbrand
bastian? heete jij vroeger niet basto?
en heb jij toevallig niet een remix gemaakt van ''Hardwell & Greatski - Never Knew Love'' ?? want de Basto Remix staat namelijk op eclectic beats 4 :D
Poster: Beerbobastian? heete jij vroeger niet basto?
en heb jij toevallig niet een remix gemaakt van ''Hardwell & Greatski - Never Knew Love'' ?? want de Basto Remix staat namelijk op eclectic beats 4 :D
Poster: Beerbobastian? heete jij vroeger niet basto?
Poster: Illusion
Hahaaa lol.
Waarom zet je je Pioneers in Godsnaam in een jeugdsoos neer:d
Poster: Ywe
Well ik moest toch ergens mee draaien :P dus nu hadden we mn eigen gear maar gehaald ipv hun eigen stanton spul wat er ineens mee ophield... mja ik was op fiets heen, dus kon niet alles in 1 keer mee terugnemen. Maar vanmiddag rij ik er met de auto heen