Poster: DJHilde
Ja, die ga ik ook halen! Hijs vet!
Btw, Ik ben zonet aangenomen bij een lunchroom, dus hopelijk komt het dj-gear nu nog sneller mijn kant op! Dus een cd-tje kan er ook nog wel af..
Nu alleen nog iets vinden voor moederdagIemand tips? Ik heb een keer iets aan mn moeder gegeven dat ik zelf had gekregen, had ze 't door,, OEPS! Dit jaar maar iets zélf kopen denk ik.. Grrr, ik zou het veeeel liever uitgeven aan iets anders!!
Poster: Flexii
haal een kadobon bij de douglas
Poster: Wout-r
Heb ik vanmiddag ook gedaan :D
Poster: Lawrenz
Ben hier samen met Bastian beetje nutteloos aan t Wii'en, sample packs staan uit te pakken wat een eeuwigheid duurt :P
Poster: Dj_Fantasy
Nice:p!!
Welk spel^^??
Poster: Ywe
Mooi stukje weerMaar ik vroeg me af hoe dat nou zat met Mysteryland... Mag je daar wel draaien? Ik zie wel eens DJ contest waarbij de prijs ook draaien in een club oid is, maar daar zetten ze er wel bij indien het leeftijdsgewijs mogelijk is.
Ik sta in ieder geval voor je als je op Mysteryland staat :P
Poster: Bastian
Dankje, ja haha ik ben ook wel benieuwd hoe en wat maar ik ga gewoon me best doen en als ze zeggen dat je op mysteryland mag draaien als je wint moet je ook geen minderjarigen laten meedoen zo simpel ligt het:P
Hahaha straks krijg ik nog groupie luv als ik op mysteryland sta:P
Poster: Beerbo
zoo... eindelijk weer internet :D kom net terug uit noord holland
Poster: the-melody
Gewoon niks kopen, en je moeder verassen met een ontbijt op bed.Ik vind moederdag trouwens een hele hoop zever, precies of je houdt die 1ne dag van je moeder, zelfde met vaderdag trouwens.
Poster: Beerbo
zoo... eindelijk weer internet :D kom net terug uit noord holland
Vandaag nieuw speelgoed gekregen, Djm 800 + 2 x CDJ 1000mkIII
YES!!!!!!!!!!!!
Boris