Poster: Wout-r
Ik vond de bas trouwens wel hard gaan op Dancesquare!
Poster: bastianhecker
ik kon ook tijdje niet op djr nee, en ja ik stond helemaal voooraan maar had niet last van TE harde muziek ofso...
Poster: Illusion
@ Ywe!: Ik was er ook. Ferry Corsten heb ik niet gezien. Ik was er rond half negen toen Skitzofrenix draaide. En Dr. Lektroluv draaide ook lekker!!! Heerlijk feest!
Vandaag verstandskiezen eruit!!!!:p vandaag de laatste 2 gehadNu eindelijk alle 4 weg.
Maare nog een vraagje. Ik zit in FL studio te kloten, en elke keer als ik m'n kick iets zachter wil zetten, dan vervolgens bij het opnieuw afspelen springt hij weer terug. Hoe verander ik dit?
Poster: djjw
Ik Zeg...... TIJD VOOR EEN TERRASJE!!!!
Poster: djjw
Ik Zeg...... TIJD VOOR EEN TERRASJE!!!!
Poster: Dj_Fantasy
optie 1:
Men neemt 1 tafel, 4 stoelen.
1 Dj-set waarvan men de speakers buiten zet.
1 bak bier.
En je hebt eigen terrasje
Optie 2:
Je komt naar Mollebosfist aanstaande zaterdag 10 mei @ Gilze-Rijen.
Poster: Flexii
ik zg daar heb ik gisteravond en van middag al gezeten:P
Poster: zalo
een vraagje: levert de djm800 stroom via zijn microuitgang of met andere worden kan le een lampje laten branden als je met xlr aansluit?
Poster: zalo
een vraagje: levert de djm800 stroom via zijn microuitgang of met andere worden kan le een lampje laten branden als je met xlr aansluit?
Poster: cross-over
nope, geen phantom-voeding aanwezig... zie ////www.djresource.eu/Topics/story/99/Pioneer-DJM-800/
Poster: Flexii
heb vanmorgen Don Diablo's Sell Out Sessions 2 cd gehaald als eerste van Heerlen:P haha
maar is echt lekkere cd