De late leeuw, chat corner (Deel 13) (20/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 05-05-2008 17:59
Poster: NielsR
Wat heb ik weer voor leuks gedaan vandaag in de les zon LAN kabel gemaakt (= UPC kabel) gemaakt wat een geprul met die kleine draadjes ik was echt een pokkelangetijd bezig met die draaidjes op de juiste volgorde te steken en ik heb het na 1 kant klaar te krijgen opgegeven (lol) dus nu heb ik een halve lan kabel hahah.

Is beter dan mij!
3 uur echt rot tekenen aan een huisinstallatie voor Elektrisch Technisch Tekenen.
dan nog een uurtje Theorie Elektriciteit ivm 3-fasige transfo's.
Uurtje Engels (weer heerlijk gebuist op een toets).
Uurtje Aardrijkskunde
Uurtje Nederlands ( 45 minuten zitte praten over bloemetjes en bij'tjes, 2 minuten oefeningen maken, 3 minuten agenda invullen:p)
Uurtje LO (zwemmen 12 minuten test)

Dan ben je wel blij dat thuis achter je decks staat om even wat stoom af te blazen.
Maar blijkt nu ook nog eens dat wij last hebben van bijen & wespen @ mn zolder en daar staat dus ook mijn gear!Cry
dj2dj.nl
JollyJunkie    posted on 05-05-2008 18:01
Poster: NielsR
Wat heb ik weer voor leuks gedaan vandaag in de les zon LAN kabel gemaakt (= UPC kabel) gemaakt wat een geprul met die kleine draadjes ik was echt een pokkelangetijd bezig met die draaidjes op de juiste volgorde te steken en ik heb het na 1 kant klaar te krijgen opgegeven (lol) dus nu heb ik een halve lan kabel hahah.

Vandaag ? in de les ?
Hebben Belgen niet vrij op bevrijdingsdag?
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2008 18:04
Poster: Jasper777

Vandaag ? in de les ?
Hebben Belgen niet vrij op bevrijdingsdag?

Bevrijdingsdag?
Is dat niet op 8 mei:p??

Wij hebben nu ook geen mei-vakantie ofzoWinking my eye hebben wij @ pasen gehad 2 weken.
Ik heb vanaf vorige week woensdag vrij gehad.
Vandaag terug school en maandag ook nog een vrij dagje, en daarna gedaan met de pretCry
dj2dj.nl
JollyJunkie    posted on 05-05-2008 18:05
Ik heb ook maar 1 week + vndaag vakantie hoor.
Maar ik heb vrijdag schoolfeest met Gregor Salto in de Vereeniging (en nee dat schrijf je wel met 2 e's :P)
MissSalem    posted on 05-05-2008 19:24
Poster: Dj_Fantasy

Bevrijdingsdag?
Is dat niet op 8 mei:p??

Wij hebben nu ook geen mei-vakantie ofzoWinking my eye hebben wij @ pasen gehad 2 weken.
Ik heb vanaf vorige week woensdag vrij gehad.
Vandaag terug school en maandag ook nog een vrij dagje, en daarna gedaan met de pretCry

Misschien heb ik het gemist, maar wat is bevrijdingsdag?
JollyJunkie    posted on 05-05-2008 19:33
Poster: MissSalem

Misschien heb ik het gemist, maar wat is bevrijdingsdag?

Omg, kennen jullie dat niet eens?
Ik hoor net van me pa dat Belgen het op 8 mei vieren.
Het is de dodenherdenking van de 2e wereldoorlog!
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2008 19:39

Omg, kennen jullie dat niet eens?
Ik hoor net van me pa dat Belgen het op 8 mei vieren.
Het is de dodenherdenking van de 2e wereldoorlog!

Idd, het is de dag dat de wapenstilstand werdt getekent!
Ik dacht al dat het op mijn verjaardag viel:d
Dus toch nog een speciale dag:p
dj2dj.nl
yogum    posted on 05-05-2008 21:35
Ik heb ook maar 1 week + vndaag vakantie hoor.
Maar ik heb vrijdag schoolfeest met Gregor Salto in de Vereeniging (en nee dat schrijf je wel met 2 e's :P)

Ja dat wordt zeker vet... Gregor Salto op ons schoolfeest, beter dan the partysquad (vorig jaar) :P
JollyJunkie    posted on 05-05-2008 22:37
Poster: yogum

Ja dat wordt zeker vet... Gregor Salto op ons schoolfeest, beter dan the partysquad (vorig jaar) :P

Was vorig jaar Partysquad? Ok wel vet :P
Maar Gregor Salto beter XD
Alleen hoelaat komt hij want de 1ste klasser (ike dus Unhappy) moeten geloof ik al best vroeg weg,
enne ik weet nogsteeds niet wie jij nou bent yogum :P
Yorick    posted on 05-05-2008 23:07
op mijn schoolfeest wil ik dj vince
djmaarten    posted on 06-05-2008 01:00
ik wou er niet een nieuw topic voor openen maar ff klein vraagje: maakt het nou heel veel uit het verschil tussen 190 kbps en 320kbps? want veel nummers zijn bij beatport duurder dan bij dance tunes maar als het niet handig/goed is dat 190 dan koop ik liever de iets duurderen

Groet
_Ivan_    posted on 06-05-2008 01:10
Poster: djmaarten
ik wou er niet een nieuw topic voor openen maar ff klein vraagje: maakt het nou heel veel uit het verschil tussen 190 kbps en 320kbps? want veel nummers zijn bij beatport duurder dan bij dance tunes maar als het niet handig/goed is dat 190 dan koop ik liever de iets duurderen

Groet

loop ook al een tijdje met die vraag rond, heb er zelf ook paar keer over getwijfeld om hier topic over aan te maken dus ben benieuwd of iemand hier een zinnig antwoord op kan gevenHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Ferrox    posted on 06-05-2008 07:32
tussen 192 en 320 zit vrij weinig verschil. 192 is in principe goed genoeg om cd-kwalliteit te evenaren. Heb je een audiofiel systeem staan, dan zou ik voor de 320 pas gaan omdat je dan het verschil wel hoort.

Op een syrincs (bijvoorbeeld) hoor je het verschil bijna niet. Dus op een PA systeem al helemaal niet. Heb je wat primare/totem/dynaudio.. enz.. staan, dan zou ik wel voor 320 gaan.
Steev    posted on 06-05-2008 08:41
Poster: Ferrox
tussen 192 en 320 zit vrij weinig verschil. 192 is in principe goed genoeg om cd-kwalliteit te evenaren. Heb je een audiofiel systeem staan, dan zou ik voor de 320 pas gaan omdat je dan het verschil wel hoort.

Op een syrincs (bijvoorbeeld) hoor je het verschil bijna niet. Dus op een PA systeem al helemaal niet. Heb je wat primare/totem/dynaudio.. enz.. staan, dan zou ik wel voor 320 gaan.

Wij hebben hier thuis Dynaudio staan en het klopt wat je zegt, je hoort duidelijk verschil tussen 192 en 320. Happy, laughing
djmaarten    posted on 06-05-2008 11:10
maar als je pioneers heb enzo is het niet nodig?
Ferrox    posted on 06-05-2008 11:53
Poster: djmaarten
maar als je pioneers heb enzo is het niet nodig?

Nee hoor, want een dynaudio speaker ligt al rond de 800 euro... En dan moet je ook daarbij de goede cd-spelers hebben met goede DAC's etc.. Pioneer is goed, maar niet zo goed om dat te kunnen evenaren
bastianhecker    posted on 06-05-2008 12:01
5 mei was super vet jongens echt heerlijk, heb de hele dag vooraan gestaan bij dancesqaure. Ben nog met estroe op de foto geweest super chill. Alleen rond 10 uur half 11 begonnen ze ruzie te zoeken de muziek moest ook een keer uit. nouja super vet in elk geval!
Renzis    posted on 06-05-2008 12:24
Waarom zie ik hier boven reclame van een Gay fitness community?? Real Jock?

Werken terwijl de zon schijnt is hatelijk btw
Xitrate    posted on 06-05-2008 12:25
Poster: Renzis

Werken terwijl de zon schijnt is hatelijk btw

Leren voor je eindexamens ook..
Wout-r    posted on 06-05-2008 13:59
Poster: bastianhecker
5 mei was super vet jongens echt heerlijk, heb de hele dag vooraan gestaan bij dancesqaure. Ben nog met estroe op de foto geweest super chill. Alleen rond 10 uur half 11 begonnen ze ruzie te zoeken de muziek moest ook een keer uit. nouja super vet in elk geval!

Was idd goed op de dancesquare! Een vriendin van me staat op de foto met Michel de Hey :P Ik was daarna ook nog even Wageningen in gegaan, was wel tof!

Volgend jaar weer! :D
yogum    posted on 06-05-2008 19:21

Was vorig jaar Partysquad? Ok wel vet :P
Maar Gregor Salto beter XD
Alleen hoelaat komt hij want de 1ste klasser (ike dus Unhappy) moeten geloof ik al best vroeg weg,
enne ik weet nogsteeds niet wie jij nou bent yogum :P

Partysquad was echt niks aan :D stomme MC :P (nummers zijn wel vet hoor, daar niet van)

En dat is inderdaad wel vervelend voor je als 1e klasser... Hij komt geloof ik pas om 12 uur en de onderbouw moet om 12 uur of mss zelfs half 12 weg! :S
Maar ik blijf graag anoniem Winking my eye
Roos    posted on 06-05-2008 19:45
Poster: bastianhecker

We gingen rond 5u naar mijn broer, waar we even de boxen buiten hadden gezet. Dus als je in een woonwijk bij de fietsenstalling bij Wageningen Centraal happy hardcore en daarna house alla jaren 95 hoorde met ouwehoerfoutjes erin. Dat was ik met mijn broer Cry, altijd leuk!
Hapje gegeten tussendoor en daarna naar de stad. Even naar Dansdefilé kijken of we Emiel nog konden vinden (DJ Fuser). Hoop ouwehoeren en rondje gelopen gekeken bij Michel de Hey en daarna weer terug naar mijn zus en broer bij het dansdefilé (waar we dan eindelijk Emieleke toch gevonden hadden).
Kortom het ging weer helemaal nergens over! Cry
Wout-r    posted on 06-05-2008 20:06
Ik vond de bas trouwens wel hard gaan op Dancesquare! Happy, laughing
NielsR    posted on 06-05-2008 22:14
De nieuwe track van dada life is echt zaliggg, your favorite flu ===> linkje naar myspace waar je hem kunt beluiseren.

Ik had hem zaterdag voor het eerst gehoord op een live set van dada life, ik had ook even een klein filmpje gemaakt wel niet van dat nummer maarja hier is de link naar het filmpje.

Btw hij word binne 1 à 2 weken gereleased met remixen van Dabruck & Klein en Alex Gopher.
djmaarten    posted on 07-05-2008 00:49
Wat was er met resource ?  hij lag er een tijdje uit.

193 Users online: 9 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 18.162
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.536