Poster: NielsR
Wat heb ik weer voor leuks gedaan vandaag in de les zon LAN kabel gemaakt (= UPC kabel) gemaakt wat een geprul met die kleine draadjes ik was echt een pokkelangetijd bezig met die draaidjes op de juiste volgorde te steken en ik heb het na 1 kant klaar te krijgen opgegeven (lol) dus nu heb ik een halve lan kabel hahah.
Poster: NielsR
Wat heb ik weer voor leuks gedaan vandaag in de les zon LAN kabel gemaakt (= UPC kabel) gemaakt wat een geprul met die kleine draadjes ik was echt een pokkelangetijd bezig met die draaidjes op de juiste volgorde te steken en ik heb het na 1 kant klaar te krijgen opgegeven (lol) dus nu heb ik een halve lan kabel hahah.
Poster: Jasper777
Vandaag ? in de les ?
Hebben Belgen niet vrij op bevrijdingsdag?
Poster: Dj_Fantasy
Bevrijdingsdag?
Is dat niet op 8 mei:p??
Wij hebben nu ook geen mei-vakantie ofzohebben wij @ pasen gehad 2 weken.
Ik heb vanaf vorige week woensdag vrij gehad.
Vandaag terug school en maandag ook nog een vrij dagje, en daarna gedaan met de pret
Poster: MissSalem
Misschien heb ik het gemist, maar wat is bevrijdingsdag?
Omg, kennen jullie dat niet eens?
Ik hoor net van me pa dat Belgen het op 8 mei vieren.
Het is de dodenherdenking van de 2e wereldoorlog!
Ik heb ook maar 1 week + vndaag vakantie hoor.
Maar ik heb vrijdag schoolfeest met Gregor Salto in de Vereeniging (en nee dat schrijf je wel met 2 e's :P)
Poster: yogum
Ja dat wordt zeker vet... Gregor Salto op ons schoolfeest, beter dan the partysquad (vorig jaar) :P
Poster: djmaarten
ik wou er niet een nieuw topic voor openen maar ff klein vraagje: maakt het nou heel veel uit het verschil tussen 190 kbps en 320kbps? want veel nummers zijn bij beatport duurder dan bij dance tunes maar als het niet handig/goed is dat 190 dan koop ik liever de iets duurderen
Groet
Poster: Ferrox
tussen 192 en 320 zit vrij weinig verschil. 192 is in principe goed genoeg om cd-kwalliteit te evenaren. Heb je een audiofiel systeem staan, dan zou ik voor de 320 pas gaan omdat je dan het verschil wel hoort.
Op een syrincs (bijvoorbeeld) hoor je het verschil bijna niet. Dus op een PA systeem al helemaal niet. Heb je wat primare/totem/dynaudio.. enz.. staan, dan zou ik wel voor 320 gaan.
Poster: djmaarten
maar als je pioneers heb enzo is het niet nodig?
Poster: Renzis
Werken terwijl de zon schijnt is hatelijk btw
Poster: bastianhecker
5 mei was super vet jongens echt heerlijk, heb de hele dag vooraan gestaan bij dancesqaure. Ben nog met estroe op de foto geweest super chill. Alleen rond 10 uur half 11 begonnen ze ruzie te zoeken de muziek moest ook een keer uit. nouja super vet in elk geval!
Was vorig jaar Partysquad? Ok wel vet :P
Maar Gregor Salto beter XD
Alleen hoelaat komt hij want de 1ste klasser (ike dus) moeten geloof ik al best vroeg weg,
enne ik weet nogsteeds niet wie jij nou bent yogum :P
Poster: bastianhecker
5 mei was super vet jongens echt heerlijk, heb de hele dag vooraan gestaan bij dancesqaure. Ben nog met estroe op de foto geweest super chill. Alleen rond 10 uur half 11 begonnen ze ruzie te zoeken de muziek moest ook een keer uit. nouja super vet in elk geval!