De late leeuw, chat corner (Deel 13) (18/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DNR    posted on 15-04-2008 20:02
Na weer meer dan 1000 onzin posts hier deel 13!
Ondanks de bezwaren tegen 13:P

nog even een terugblik:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

Deel 12

What do you think about De late leeuw, chat corner (Deel 13) ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 02-05-2008 18:08
Wat kan reclame voor Pioneer toch soms zooo mooi zijn:p

pioneer reclame.::LINK::.
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 02-05-2008 @ 18:10:59 (27%)
OneSixty    posted on 02-05-2008 18:14
Poster: Dj_Fantasy

met een zak over haar kop wel jah :D
Roos    posted on 02-05-2008 18:22
Eindelijk echt vakantie :P.
T/m 12 mei niets maar dan ook niets aan school doen, ik wist niet dat het nog kon! Cry
Flexii    posted on 02-05-2008 18:24
vandaag zijn mijn tshirts binnen gekomen die ik besteld had voor mij en mijn collega's van mijn drive-in het zijn van die tshirts met zo'n led panel op, zoiets als die lichtgevende eq tshirts alleen dan kun je zelf tekst in progameren echt super cool:P
Bastian    posted on 02-05-2008 18:25
Poster: Dj_Fantasy

Jakkes:P
Flexii    posted on 02-05-2008 18:28
Poster: Bastian

Jakkes:P

gedver die kop:P
Sunrise8    posted on 02-05-2008 21:52
Poster: Flexii

Al deze evenementen (Tomorrowland, Sensation, Defqon.1 enz.) zijn allemaal 18+ en ik heb nog nooit iemand gehoord die met 16 laatstaan 15 binnen is gekomen, althans jongens dan,, heb wel al meisjes van 17 binnen zien komen

misschien heb ik teveel teruggekeken maar toch.. enne ik ben diegene die dat doet:D. ik kom gewoon binne met me 15 jaar (mysteryland) en 16 jaar (in qontrol) :D
Music made me who i am
OneSixty    posted on 02-05-2008 22:01
Poster: Sunrise8

misschien heb ik teveel teruggekeken maar toch.. enne ik ben diegene die dat doet:D. ik kom gewoon binne met me 15 jaar (mysteryland) en 16 jaar (in qontrol) :D

yup , true. een meisje uit mn klas is 15 en komt ook gewoon bij sensation white binnen... ook bij coone and the gang , bassleader ...

en je zou haar nou ook niet meteen +18 schatten....
Flexii    posted on 02-05-2008 22:06
Poster: Sunrise8

knap:P,, dan moet ik dat ook maar eens proberen:P
Twizz    posted on 02-05-2008 22:22
wie is de importeur van stanton in nederland??

iig, complimenten voor hun, want ze hebben mij een compleet nieuwe stanton dj pro 3000s gegeven.
de vorige deed het niet meer, vage dingen kapot. ik kmo dus na 2 maanden even terug om te kijken hoe het ermee staat(bij de muziekhandel, ze zouden wel kijken ofdat ze hem op zouden sturen naar de importeur, die had schijnbaar slechte service) en toen bleek dat ik een helemaal nieuwe kreeg:D
User edit by Twizz on 02-05-2008 @ 22:26:23 (100%)
Ywe    posted on 02-05-2008 22:33
Poster: Lightzone

yup , true. een meisje uit mn klas is 15 en komt ook gewoon bij sensation white binnen... ook bij coone and the gang , bassleader ...

en je zou haar nou ook niet meteen +18 schatten....

Heb je dáár dan een leuk nachtje mee gehad!?

C'mon man! :p you just don't post something like that! It's pure evil!

Wat betreft de dame met het pioneer spul... de welbekende zak doet inderdaad wonderen
User edit by Ywe on 02-05-2008 @ 22:34:53 (26%)
Flexii    posted on 02-05-2008 22:36
Poster: Ywe

Wat betreft de dame met het pioneer spul... de welbekende zak doet inderdaad wonderen

whaha,, sstt er zijn nog jongere 'kinderen' onder ons:P
OneSixty    posted on 02-05-2008 23:07
Poster: Ywe

Heb je dáár dan een leuk nachtje mee gehad!?

C'mon man! :p you just don't post something like that! It's pure evil!

jij bent degene die meteen daaraan gaat denken :p

Winking my eye
Ywe    posted on 02-05-2008 23:09
Poster: Lightzone

jij bent degene die meteen daaraan gaat denken :p

Winking my eye

ik diagnosteer mijzelf met frustratie... pillen ertegen zijn onderweg

MAAR WAT IS HET DAN!!!!

bah al die geheimzinnige luitjes hier...
User edit by Ywe on 02-05-2008 @ 23:09:49 (41%)
NielsR    posted on 02-05-2008 23:17
Hahah heb ik weer wat voor, ik kwam daarjuist bij een vriend van mij en een van hun katten had jongentjes gekregen maar ze hadden er al teveel dus dan ginge ze ze dood make als ze nergens naartoe konden dus heb ik er maar 1 genoemen maar die is volgens mij nog veel te jong ofzo en ik had nu ook niks in huis om die in te steken dus maar een hamsterbak genomen met wat oude sjaals, iemand een idee wat ik nu moet doen? Warschijnlijk ga is ze weer ter heradoptie zetten ofzo lol.

Bastian    posted on 02-05-2008 23:22
Mijn kat Swa is echt hard, maar qua gedrag lijkt hij net op bob marley dus dat is wel allemaal in orde AIGHT
Ywe    posted on 02-05-2008 23:40

Poster: Bastian
Mijn kat Swa is echt hard, maar qua gedrag lijkt hij net op bob marley dus dat is wel allemaal in orde AIGHT

volgens mij heb jij ook teveel van t bob marley magische goedje gehad :p

anyway's wat betreft poesje; die moeten dacht ik nog tijdje bij de moeder blijven. Ik neem ook een kitten, maar die zit nu nog in de over so to speak. Die krijg ik over een maand ofzo. Geweldige beestjes, erg fijn gezelschap Happy, laughing

ps: dit is wel een poepie hoor Cry

User edit by Ywe on 02-05-2008 @ 23:41:30 (8%)
OneSixty    posted on 02-05-2008 23:47
Poster: NielsR
Hahah heb ik weer wat voor, ik kwam daarjuist bij een vriend van mij en een van hun katten had jongentjes gekregen maar ze hadden er al teveel dus dan ginge ze ze dood make als ze nergens naartoe konden dus heb ik er maar 1 genoemen maar die is volgens mij nog veel te jong ofzo en ik had nu ook niks in huis om die in te steken dus maar een hamsterbak genomen met wat oude sjaals, iemand een idee wat ik nu moet doen? Warschijnlijk ga is ze weer ter heradoptie zetten ofzo lol.

achja , wat moet je met zo'n ding he :o

maar katten zijn echt de meest relaxte beesten die er zijn , respect voor die dingen ^^
Bastian    posted on 03-05-2008 00:12

Mijn kat een tijd geleden terug maar enorm maffe foto (hij vond die 'bling bling' nog wel lekker zitten ook):

Tijnie    posted on 03-05-2008 00:17
idd katten zijn echt vet relaxed
User edit by Tijnie on 03-05-2008 @ 00:17:56 (16%)
Yorick    posted on 03-05-2008 01:27
HATJOEEE voel me katten alergie opkomen(A)
Lawrenz    posted on 03-05-2008 09:04
Weet niet of ik deze al een keer gepost had, maar mijn kat speelt graag voor DJ:

Was toen ik nog m'n ouwe koptelefoon (HPX2000) en alleen m'n mengpaneel had (dus ook niet de mooie tafel die ik nu heb :D )
User edit by Lawrenz on 03-05-2008 @ 09:05:02 (100%)
Roos    posted on 03-05-2008 09:19

Poster: NielsR

Die van mij was 10 dagen toen ik haar kreeg. Dat wil zeggen flesjes geven om de 3 u :S).

Zo te zien hoeft dat bij jouw katje niet meer, maar wel nog met melk bijvoeren dus: Goed merk kleine kitten brokjes halen, die laten weken in poedermelk en hopen dat ze dat eet.
Kan ze al zelf plassen? (ja je hebt hier te maken met een echte kenner!) Anders moet je haar helpen. D.w.z. met een watje wat beetje! nat (lekker warm, alsof mama tong is) is over haar buik (einde daarvan) en haar achterste wrijven zodat ze gaat plassen. Het kan zijn dat je dan ook de andere ontlasting stimuleerd en dan moet je nog even doorgaan :D. succes!
Verder doeken zijn prima, goed opletten of ze er niet zelf op plast, anders klein bakje met kattebakkorrels neerzetten.

Anders moet je me maar even pm'men. Ik zit vol goede speel-de-moederkat ideeën.
uiteindelijke resultaat bij mij:
 (zelfde knuffel als 1e foto)

Bastian    posted on 03-05-2008 11:37
Poster: Lawrenz
Was toen ik nog m'n ouwe koptelefoon (HPX2000) en alleen m'n mengpaneel had (dus ook niet de mooie tafel die ik nu heb :D )

Dat is toevallig, mijn kat staat er ook nog op met een hpx2000, zal hem wel binnekort nog posten haha:P
Ywe    posted on 03-05-2008 13:27
Poster: Roos

(zelfde knuffel als 1e foto)

Dis ook een snoetje <3

man kan niet wachten tot ik weer poesje heb, dit was de kat van mijn ex:

En een über snoezig filmpje van dr:

http://www.youtube.com/watch?v=voQmjZp1THU

check het geluid ook... zo'n lieverd Happy, laughing was ik de hele middag mee aan het knuffelen <3

137 Users online: 13 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 18.404
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.778