Poster: Dj_Fantasy
Wat kan reclame voor Pioneer toch soms zooo mooi zijn:p.::LINK::.
Poster: Bastian
Jakkes:P
Poster: Flexii
Al deze evenementen (Tomorrowland, Sensation, Defqon.1 enz.) zijn allemaal 18+ en ik heb nog nooit iemand gehoord die met 16 laatstaan 15 binnen is gekomen, althans jongens dan,, heb wel al meisjes van 17 binnen zien komen
Poster: Sunrise8
misschien heb ik teveel teruggekeken maar toch.. enne ik ben diegene die dat doet:D. ik kom gewoon binne met me 15 jaar (mysteryland) en 16 jaar (in qontrol) :D
Poster: Sunrise8
misschien heb ik teveel teruggekeken maar toch.. enne ik ben diegene die dat doet:D. ik kom gewoon binne met me 15 jaar (mysteryland) en 16 jaar (in qontrol) :D
Poster: Lightzone
yup , true. een meisje uit mn klas is 15 en komt ook gewoon bij sensation white binnen... ook bij coone and the gang , bassleader ...
en je zou haar nou ook niet meteen +18 schatten....
Poster: Ywe
Wat betreft de dame met het pioneer spul... de welbekende zak doet inderdaad wonderen
Poster: Ywe
Heb je dáár dan een leuk nachtje mee gehad!?
C'mon man! :p you just don't post something like that! It's pure evil!
Wat betreft de dame met het pioneer spul... de welbekende zak doet inderdaad wonderen
Poster: Lightzone
jij bent degene die meteen daaraan gaat denken :p
Poster: Bastian
Mijn kat Swa is echt hard, maar qua gedrag lijkt hij net op bob marley dus dat is wel allemaal in orde AIGHT
anyway's wat betreft poesje; die moeten dacht ik nog tijdje bij de moeder blijven. Ik neem ook een kitten, maar die zit nu nog in de over so to speak. Die krijg ik over een maand ofzo. Geweldige beestjes, erg fijn gezelschap
ps: dit is wel een poepie hoor
Poster: NielsR
Hahah heb ik weer wat voor, ik kwam daarjuist bij een vriend van mij en een van hun katten had jongentjes gekregen maar ze hadden er al teveel dus dan ginge ze ze dood make als ze nergens naartoe konden dus heb ik er maar 1 genoemen maar die is volgens mij nog veel te jong ofzo en ik had nu ook niks in huis om die in te steken dus maar een hamsterbak genomen met wat oude sjaals, iemand een idee wat ik nu moet doen? Warschijnlijk ga is ze weer ter heradoptie zetten ofzo lol.
Mijn kat een tijd geleden terug maar enorm maffe foto (hij vond die 'bling bling' nog wel lekker zitten ook):
Poster: NielsR
Hahah heb ik weer wat voor, ik kwam daarjuist bij een vriend van mij en een van hun katten had jongentjes gekregen maar ze hadden er al teveel dus dan ginge ze ze dood make als ze nergens naartoe konden dus heb ik er maar 1 genoemen maar die is volgens mij nog veel te jong ofzo en ik had nu ook niks in huis om die in te steken dus maar een hamsterbak genomen met wat oude sjaals, iemand een idee wat ik nu moet doen? Warschijnlijk ga is ze weer ter heradoptie zetten ofzo lol.
Anders moet je me maar even pm'men. Ik zit vol goede speel-de-moederkat ideeën.
uiteindelijke resultaat bij mij: (zelfde knuffel als 1e foto)
Poster: Lawrenz
Was toen ik nog m'n ouwe koptelefoon (HPX2000) en alleen m'n mengpaneel had (dus ook niet de mooie tafel die ik nu heb :D )
Poster: Roos
(zelfde knuffel als 1e foto)