Poster: Jasper777
Ik heb un koptelefoon gekocht :D
De Stanton DJ-2000, de engiste concurrent in zijn prijsklasse is de Reloop RP-3500 maar die vond ik zo kut zitten, de Stanton zat erg fijn :D
Iemand ervaring met deze koptelefoon, of wat vinden jullie er van?
Poster: Wout-r
Ik heb de Stanton ook, nu een jaar ruim al! Gaat nog steeds lekker! Ik ben er niet heel wild mee, maar ik ben er ook niet reuze voorzichtig meeWat mij betreft dus zeker een goede hp!
Poster: Roos
Zo zeg vandaag voor het eerst gegolfd, en wordt ons team meteen 1e!
Wow zeg!
Echt waar, ik sla 1 keer en meteen in de sloot die bal
Ach ja bij de laatste hole ging het goed :P
Poster: beerbo
koniginnendag :D
draait er nog iemand van djr in arnhem?
Poster: beerbo
oke leuk
wou je me nog tegenkomen ben ik te herkennen aan een blauwe pumajas, als het niet regent een grijs vest met allemaal kleine streepjes erop, en als de zon gaat schijnen een grijs tshirt met zilveren letters
Poster: Bastian
Ik sta in de krant :P
Poster: Jasper777
Cool![]()
Je staat in de krant als DJ terwijl je nog niet eens echt ergens mag draaien want je bent nog geen 16 :P
Goed begin :D
Poster: Bastian
Ik sta in de krant :P
Poster: NielsR
In het artikel staat dit:
"Ik mag daar dan staan tussen grote jongens zoals Tiësto en Armin van Buuren", vertelt Bastian.
Hij ziet deze twee absoluut niet als voorbeelden. "Ik heb een eigen stijl en die wil ik uitbouwen."
En dan in het tekstje onder de afbeelding staat dit:
Na-apen van zijn voorbeelden Tiësto en Armin van Buuren doet hij niet.
Wel raar haha, zijn het nu je voorbeelden of niet?, maar wel nice dat je in de krant staat.
Poster: NielsR
In het artikel staat dit:
"Ik mag daar dan staan tussen grote jongens zoals Tiësto en Armin van Buuren", vertelt Bastian.
Hij ziet deze twee absoluut niet als voorbeelden. "Ik heb een eigen stijl en die wil ik uitbouwen."
En dan in het tekstje onder de afbeelding staat dit:
Na-apen van zijn voorbeelden Tiësto en Armin van Buuren doet hij niet.
Wel raar haha, zijn het nu je voorbeelden of niet?, maar wel nice dat je in de krant staat.
Poster: RoosExperimentje wat vinden jullie?
Poster: Wout-r
Oke :P Ik ben te herkennen aan een zwart jack, shirt zie ik straks wel wat ik aandoe
Maar je bent wel op de korenmarkt neem ik aan?
Was je gister ook nog geweest btw?