Poster: MissSalem
Ik zit in mijn eerste jaar Management Assistent.Jij?
jeuh! ik heb een nieuwe
aan de oude was mis:
-lekkend cue kanaal
-lekkend linker kanaal
-scheve lampjes
-scheve killswitches
-soort van knal bij het aan en uit zetten
de nieuwe heeft dit allemaal niet, alleen lekt het cuekanaal nog een héél klein beetje, maar dat hoor je niet als je het andere kanaal open hebt staan.
ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met de vorige, zal wel een soort van 'misbaksel' zijn onder de rmx-20's. :P
Poster: Sebasz
Net mijn Reloop RMX 40 DSP Blackfire opgehaald
Poster: beerbo
snel testen dan
Poster: Sebasz
Jup :P Net al fftjes gedaan. Superstrakke mixer
Enige wat mij opviel is dat de killswitch knopjes in het begin ff kraakten, dat de effectenknop kraagt als je die aan/uit zet (zelfde geldt voor kanaal wisselen voor de effecten).
En de led bar aan de linkerkand van channel 2 is een beetje "sgeef" :P
Mja allemaal niet echt storend, op die effecten dan een beetje na (je hoort het niet heel goed maar je moet wel ff goed luisteren)
Poster: beerbo
ik hoef die reloop troep niet meer.
dacht ik dat ik een goede nieuwe had, blijkt de record out te lekken. ik kan hem niet harder of zachter zetten, er veranderd niets.
weer terug dus
EDIT:
oeps ik ben een slechte boekjeslezer, de record out werkt niet met de masterfader
Poster: DNR
nog meer mensen vandaag naar rjshop gweest?
Poster: Ywe
van alle meiden in de shop was er dus maar 1 met een bad hairday? Of was er gewoon maar 1 meid? :p
Poster: DNR
er waren er wel meer:P maar heb daar nie echt op gelet:P met zo mooi speelgoed om je heen let je daar tog een xtje niet op(a)
Poster: the-melody
Tip van de dag voor een bad hairday als meid: Alles naar achter in een pony, of de steiltang derin met een leuk diadeempje en je ziet er niks meer van.
Wat Yves V nu allemaal wel niet draait op sensation vind ik echt op niks trekken..
Freak (bart b more remix), daft skunk (ja van vato), plastic dreams laidback luke remix etc.
Poster: Ywe
(het vrouwlijk geslacht vind zichzelf bijna elke dag een badhairday hebben)
Nou ik niet hoor! Heb nl een heel goede kapster!. Maar als ik met mijn losse haren een stuk of 15 a 20x een koptelefoon op en af heb gehad zit het niet meer zo mooi
DNR: was jij die meid met die bril dus? die op t laatst een beetje meekeek bij de demo die reind gaf?
Yeps