Ik verkoop een groot deel van mijn dj booth. Ik zal alles even opsommen.
2x Pioneer CDJ 200 : Ik doe deze weg omdat ik geld nodig heb voor club materiaal te kopen (cdj 1000). Ze zijn in perfecte staat. Ik heb de originele verpakking er nog bij, Ik ben ook eerste eigenaar. Ik heb de bon er nog van (aankoopdatum 15/09/06)
2x marmeren Tegels: Ik heb twee marmeren tegels gekocht voor onder mijn draaitafels. Dit is tegen trillingen of resonantie. Het werkt perfect.
2x Prodjuser CDJ 1 MK2 flightcase: Perfect in orde, alleen plakken er een paar stickers op (ortofon stickers etc.) Ze zijn perfect voor CDJ 200 en 400. (Aankoopdatum: 18-05-06)
1x Platenkist (ZOMO: Jamaica): Het is een harde case voor ongeveer 80 platen. Is ongeveer een jaar oud, en ook in goede staat. (weinig gebruikt)
Tot Slot verkoop ik ook al mijn Platen maar deze ga ik in een ander topic vermelden anders wordt het een beetje veel.
Voor vragen etc--> PM Voor foto's --> zie mijn gallery
greetz
User edit by soundcollector on 25-05-2008 @ 10:17:30 (56%)
What do you think about [TK] CDJ-200 + flights, en nog... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Oké..... wel een beetje raar hoe je dat dan in je advertentie heb vermeld.... volgende keer misschien even erbij zetten, want zo lijkt het alsof de flightcases los voor 75 ps te koop zijn.... indien je ze alsnog los aanbied laat maar weten.
No new postings for 6.286 days. Post CommentThat would be 209.5 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.