Wegens beïndiging van mijn hobby nu te koop. De set bestaat uit: 2 x Denon DN-S3500 1 x Allen&Heath Xone 42 1 x Syrincs M3-220 monitorset (incl statief, kabels en beschermroosters) 1 x Denon DN-HP1000 Zelfgebouwd Mdf meubel met LED verlichting.
Alle bonnen en dozen van de apparatuur zijn nog aanwezig.
What do you think about [TK] Complete djset incl strak meubel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zow.. Ze zijn wel aardig hier... Ligt voor mij nog aan de vraagprijs maar als jij mij voor wil laten gaan wardeer ik dat echt.. thnx mate.. En als je je nog mocht bedenken moet je het gewoon zeggen
Iemand nog iets gehoord van Smart-e? Heb namelijk nog steeds interesse in de geluidsset.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.366 days. Post CommentThat would be 212.2 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...