Ik heb wel eens vaker voor dat ik thuis aan het spelen ben en dat ik na een half uur mijn installatie al uit zet. Omdat alles lijkt tegen te vallen en omdat ik dan een beetje gefristreerd raak. Maar als ik dan erna mijn mix opnieuw beluister hoor ik gewoon de ene perfecte overgang na de andere. Als ik op feesten moet spelen heb ik dat dan weer niet.
Heeft nog iemand daar last van of ben ik gewoon een te harde perfectionist?
What do you think about Perfectionist! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
tsja :p ik heb meer last van mijn achterburen dan van mn ouders eig :p
mn achterburen wonen 100 meter verder , en als zij dan op hun terras zitten krijgen we weer telefoon van dat het te hard staat...
miss ligt het aan mij, ik draai mn ep2500 tot aan het clippen open in mn kamer dusja xD maar das juist zo lekker om daarmee te draaien , hoor je lekker heel je kamer trillen :D
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.