Poster: Ashley
live gaat het sowieso altijd beter bij mij omdat je dan de sfeer van het publiek en het optreden hebt..
Poster: Bastian
Zeker, ook al was ik vrijdag toen ik moest draaien lekker aangeschoten de overgangen gingen prima en velen waren aan het dansen.
Wat overigens ook altijd wel bij mij motiveerd als je met nog iemand achter de dj booth staat die ook heerlijk los gaat (zonder dat die stom dronken steeds over je gear gaat).
Poster: Flexii
vooral als je drive in doet is het wel fijn om nog iemand bij je te hebben die een oogje kan houde op je gear, zodat het ook weer veilig mee naar huis gaat
Poster: Beerbo
ouders schijnen vaak niet te begrijpen dat je muziek best hard moet staan om goed te kunnen draaien
Dat je je muziek uitzet als het kut gaat ken ik! Vroeger deed ik die overgang dan opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw, tot dat die goed ging. Daar werden mijn ouders wel gek van ja!
(ben 1x zo kwaad geweest dat het niet lukte, flats! gooide ik mijn hp op een plaat, nou een kras!!!
En het was een dikke plaat , doe je ook maar 1x)
Verder vinden me ouders het draaien wel prima, heb nooit gezeur! De lieverds! (volgens mij vinden ze het stiekum ook wel stoer )
Verder als ik uit draaien ga drink ik nooit en ben altijd super perfectionistisch, ik kan ook nooit zeggen dat het goed ging. Altijd dat ene dingetje wat niet zo ging wat ik wilde enzo, ach ja. Het houdt je scherp.
Mijn eigen mixjes kan ik pas sinds een jaartje of zo beluisteren, eerder kreeg ik er echt kromme tenen van, hoorde altijd wel iets! Ik heb voorheen ook nooit een demo opgestuurd, omdat ik ze nooit goed genoeg vond.
Poster: milanium
helemaal mee eens
mijn vader is 59 ja ik 14 oude pa maar ach.
hij HAAT dance/house trance en dat soort muziek dus ben ik eens lekker bezig komt ie weer binnen`milan muziek iets zachter anders worden de buren nog knetterdol godgloeiendegodverdomme`
dat haat ik echt
Poster: RoosDat je je muziek uitzet als het kut gaat ken ik! Vroeger deed ik die overgang dan opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw, tot dat die goed ging. Daar werden mijn ouders wel gek van ja!
(ben 1x zo kwaad geweest dat het niet lukte, flats! gooide ik mijn hp op een plaat, nou een kras!!!
En het was een dikke plaat, doe je ook maar 1x)
Verder vinden me ouders het draaien wel prima, heb nooit gezeur! De lieverds! (volgens mij vinden ze het stiekum ook wel stoer)
Verder als ik uit draaien ga drink ik nooit en ben altijd super perfectionistisch, ik kan ook nooit zeggen dat het goed ging. Altijd dat ene dingetje wat niet zo ging wat ik wilde enzo, ach ja. Het houdt je scherp.
Mijn eigen mixjes kan ik pas sinds een jaartje of zo beluisteren, eerder kreeg ik er echt kromme tenen van, hoorde altijd wel iets! Ik heb voorheen ook nooit een demo opgestuurd, omdat ik ze nooit goed genoeg vond.
helemaal mee eens
hij HAAT dance/house trance en dat soort muziek dus ben ik eens lekker bezig komt ie weer binnen`milan muziek iets zachter anders worden de buren nog knetterdol godgloeiendegodverdomme`
dat haat ik echt
Poster: RoosMijn eigen mixjes kan ik pas sinds een jaartje of zo beluisteren, eerder kreeg ik er echt kromme tenen van, hoorde altijd wel iets! Ik heb voorheen ook nooit een demo opgestuurd, omdat ik ze nooit goed genoeg vond.
Poster: Illusion
Heb je helemaal gelijk in. Zelfs tijdens het mixen hoor je soms wel eens een foutje. Als je je mix weer luisterd, kun je gewoon al je foutjes horen. Dan heb je door wat je fout doet, en daar leer je van
Mijn ouders: als ik s'avonds nog zin heb. Boyd denk om de buren, we hebben een buurjongetje wat slaapt. Zet anders een hoofdtelefoon op, daarvoor heb je hem toch gekocht. Nou ga dat maar is uitleggen, ze snappen er toch niks van!
Poster: sparcklessMijn ouders: als ik s'avonds nog zin heb. Boyd denk om de buren, we hebben een buurjongetje wat slaapt. Zet anders een hoofdtelefoon op, daarvoor heb je hem toch gekocht. Nou ga dat maar is uitleggen, ze snappen er toch niks van!
helemaal mee eens
dat haat ik echt
Poster: sparckless
@mox, hoe kan je dan je "eindproduct" beluisteren. En ook het kanaal wat je bijv. que-ed?