Poster: donkey
Ik heb ook meer het tegengestelde probleem zoals ArTy aanhaald :d,, maar ik zet ook vaker men instaaltie gewoon BOEM uit, omdat er niks wil lukken...
Poster: donkey
Ik heb ook meer het tegengestelde probleem zoals ArTy aanhaald :d,, maar ik zet ook vaker men instaaltie gewoon BOEM uit, omdat er niks wil lukken...
Poster: Twello
Ik hoop dat BOEM figuurlijk is en niet letterlijk
Poster: Bastian
Over perfectionistisch gesproken.. Ik baal al als een geprint/geschreven cd niet helemaal is zoals ik graag had gewild moet je nagaan waar het begint
Maarja ik vind het ook wel fijn, ben je altijd wel steeds uit om dingen te verbeteren.
Meestal gaat het lekker of niet lekker bij mij.
En als het lekker gaat kun je dat meestal zien doordat ik bijna niet stil sta achter de dj booth:P
Ik las ook in een artikel een keer over Don Diablo dat als hij een fout in zijn set maakte dat hij na het weekend nog steeds kan balen over die ene fout dus bekende jock's hebben er ook last van hihi
Poster: bastianhecker
ik heb ook best vaak dat ik meteen stop, helemaal als ik aan het draaien ben me goed concentreer en dan komt iemand binnen om te zeggen dat ik iets moet doen muziek zachter, iets opruimen en daarna gaat het dan echt niet meer! ook vaak dat ik moet eten. nouja nog tijd genoeg denk ik dan maar.
Poster: beerbo
ouders schijnen vaak niet te begrijpen dat je muziek best hard moet staan om goed te kunnen draaien
Poster: cross-over
En ik kan je na jaren ervaring vertellen dat het soms echt van pas kan komen.
Poster: cross-over
Verder is het erg handig om een "eenvoudige" mixset achter de hand te hebben voor het geval dat het allemaal niet loopt zoals je wilt. Dan kun je altijd terug vallen op een set die je perfect beheerst.
En ik kan je na jaren ervaring vertellen dat het soms echt van pas kan komen.
Poster: ArTy
Nee, helaas niet.. Maar ik heb het wel eens andersomDan denk ik dat ik een lekkere mix heb gemaakt maar is ik hem daarna dan ga luisteren valt ie weer tegen..
Poster: A-flex
Bij mij is het soms dat het zelfs een week of 2/3 goed gaat. en dan heb ik soms dat het een hele week niet meer lukt. Draai elke dag zeker een uurtje. En vooral wanneer ik wil opnemen gaat het ook meestal fout. Voor publiek gaat het goed en dat komt omdat je dan meer in de feeststemming bent. Maar thuis wil het ook meer mislukken omdat ik dan dingen uitprobeer die ik nog niet gedaan heb of miss zelfs niet kunnen enzo :P. Maar vind het best iri 3weken goed dan denk je van joepie ik maak vooruitgang en dan boem een hele week of meer dat het weer lijkt of je nog maar 2 weken bezig bent.
Poster: Sammow
Kan ik mezelf helemaal in vinden
Poster: Beerbo
ouders schijnen vaak niet te begrijpen dat je muziek best hard moet staan om goed te kunnen draaien