Poster: orsonwelsh
Hoi allemaal,
het valt me op dat veel van jullie met fruity loops werken en ableton. Zie eigenlijk weinig mensen het hebben over cubase...en logic.
Ik zit sinds kort op logic, maar jarenlang met cubase gewerkt. Zelfs nog op mn allereerste computer, een atari.
Valt me gewoon op. Fruityloops is inmiddels erg hot omdat o.a. Deadmau5 ermee werkt, net als laidback luke..
Dus, lijkt het me leuk om te weten wie waarmee werkt en hoe zijn of haar evaring hiermee zijn.
Join the club!
Poster: TheMole
Ik werk met reason 4.0 veel mogelijkheden niet zo heel moeilijk en heel fijn als ge der mee overweg kunt
Poster: Illusion
Reason is idd een goed programma om na FL op uit te breiden. Ik ben inmiddels ook wat met Reason aan het stuntelen.
Ik vind daarintegen Reason wel ingewikkeld, maar het is denk ik net als met FL in het begin... Je moet het allemaal even doorhebben.
Poster: orsonwelsh
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.