Hm... Ableton of Reason voor een amateur
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Ableton 6 of Reason 4

-Ableton 6
-Propellerheads Reason 4

Voting is only possible for our Members
xSane    posted on 13-04-2008 21:12
Sup! Happy, laughing

Ik ben een amateur in het produceren... en heb een paar vraagskes Winking my eye

Ik beschik over Ableton Live 6 en de laatste Propellerheads Reason, en ik heb een maand geleden ook een Behringer UMX49 gekocht..

nu, wil ik in eerst 1 van de twee programmas goed leren, en daarna verder gaan met andere programmas, maar de vraag is welk zou gemakkelijker zijn voor beginners ?

Ik ben ook van plan om eventueel die 2 boeken te kopen...

[edit: Geen URLs in je posting plakken, we maken mooie links hier... maar niet naar webshops]

bedankt op voorhand Winking my eye
- xSane
Mod edit by Lead on 14-04-2008 00:26 (31%)

What do you think about Hm... Ableton of Reason voor een amateur ??

Vote :   

jannickv    posted on 13-04-2008 21:29
reason leer je sneller heb ik zo het gevoel!

ableton snap ik nix van! reason had ik vrij snel door...
bambamstudio    posted on 13-04-2008 21:32
ik zou zeggen reason
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJ_IVI-R    posted on 13-04-2008 22:59
ik zou ook reason aanraden.. net iets duidelijker voor een newbie Happy, laughing
www.nikan.be
NielsR    posted on 13-04-2008 23:15
Even geen weblinks posten AUB, en ik zou voor ableton gaan persoonlijke keus van mij.
Roov    posted on 15-05-2008 20:27
Ableton zowiezo
MoXeGy    posted on 15-05-2008 20:44
Reason, met ableton zitten sommigedinge redelijk ver weggewerkt. Zo ie zo heb je veel tut's van bijde progjes.
MartinDuncan    posted on 15-05-2008 21:26
Zelf geen ervaring mee maar ik heb je een pm gestuurd.
Day-One    posted on 16-05-2008 09:07
of je kan ze beide tegelijk gebruiken kan ook! waarom zou jeje zelf willen beperken als je beide kan gebruiken?
Illusion    posted on 16-05-2008 09:10