[M] DJVC Youtube Electro Mix (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 12-04-2008 21:51
Heb even een electro mix gemaakt met een camera naast mij :p
Nu heb ik mijn CDJ-800's 3 dagen en heb ze al een beetje onder de knie Winking my eye dus geef even jullie mening.

Ik ben nu ongeveer 1 jaar aan het draaien. (ben van eind mei 2007 bezig Winking my eye)
Er zijn 3 delen in de HM
Het geluid staat ietsje stil, dus boxen wat luider Winking my eye

Tracklist:
- The Freaks - The Creeps (Vandalism Remix)
- Laidback Luke - Break the House Down
- Run DMC vs. Bodyrox - It's like my Bodyrox (Dani L Mashup)
- Funkerman - Speed up (Granite and phunk remix)
- Armand Van Helden vs. Fat Joe - Touch your toes
- Black Strobe - Italian Fireflies
- DJ Antoine - This Time (Klaas remix)
- Federico Franchi - Cream
- Daft Punk - Harder, Better, faster, Stronger Accapella

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by AndersHJ on 13-04-2008 @ 18:49:32 (8%)

What do you think about [M] DJVC Youtube Electro Mix ??

Vote :   

AndersHJ    posted on 13-04-2008 20:49
ook comments de zovele die gechecked hebben? :p
_ruud_    posted on 13-04-2008 21:03
.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Sammow    posted on 13-04-2008 23:16
Ff kijken he Happy, laughing

Je speelt in het rood :p
En het eerste deel is al heel chill! Die acapella mag je me trouwens eens sturen ^^
User edit by Sammow on 13-04-2008 @ 23:22:42 (100%)
jussied    posted on 13-04-2008 23:18

okee

DJMixing    posted on 13-04-2008 23:30
..
Adrien1989    posted on 13-04-2008 23:58
Ik wil nog wel comment geven, maar moet eerst nog kijken, dat youtube is soms echt irritant dan laat ie die buffer niet ver genoeg, en ik heb geen zin om te kijken als ie alsmaar stopt snapje:P
AndersHJ    posted on 14-04-2008 07:27
Poster: Sammow
Ff kijken he Happy, laughing

Je speelt in het rood :p
En het eerste deel is al heel chill! Die acapella mag je me trouwens eens sturen ^^

Over welke acapella heb je het? :p heb er meerdere gebruikt Winking my eye

Poster: Adrien1989
Ik wil nog wel comment geven, maar moet eerst nog kijken, dat youtube is soms echt irritant dan laat ie die buffer niet ver genoeg, en ik heb geen zin om te kijken als ie alsmaar stopt snapje:P

Er staat ook een rapidshare link Winking my eye
User edit by AndersHJ on 14-04-2008 @ 07:28:18 (100%)
PaulStikz    posted on 14-04-2008 09:37
ff checken
RePlayz    posted on 14-04-2008 09:45
check
Renzis    posted on 14-04-2008 10:20
Check mn reply op de 1e paginaWinking my eye

ben even benieuwd wat je daar zelf van vind
sher    posted on 14-04-2008 10:51
check
Sammow    posted on 14-04-2008 12:31
Poster: JasperVC

Die van Daft Punk Happy, laughing
woudy    posted on 14-04-2008 12:40
Check
Adrien1989    posted on 14-04-2008 13:14

euw, lekker wakker weer:P. Naja heb het eerst deel iig al geluisterd. Vind de eerste overgang niet zo passen, het tweede nummer is zoveel rustiger en minder vol dan het eerste zegmaar, op die manier haal je de vibe er een beetje uit.
DrezZ    posted on 14-04-2008 13:25
check
justjustin    posted on 14-04-2008 14:11
ff wat typen
justjustin    posted on 14-04-2008 14:11
ff wat typen
AndersHJ    posted on 14-04-2008 18:29
Poster: Renzis
Ben niet helemaal ondersteboven van de tracklist maar ga em toch maar eens kijken.

Edit:
Je hebt je spelers al aardig onder controle zie ik... Alleen ik vind dat als je een jaar al mixed, en volgens mij oefen je best wat, dat je betere en leukere mixes zou kunnen maken.

Dit is leuk hoor, maar vrij makkelijk: ene nummertje laten spelen, zodra hij bijna afgelopen is de volgende er in mixen. Het klinkt wel goed hoor.

Maar ik zou meer variatie en dingetjes proberen als ik jouw was. Maak je set en de combinaties van verschillende tracks uniek. Dat doe je nu niet. Deze mix had in principe iedereen kunnen maken.

Hopelijk kan je iets met deze OPBOUWENDE kritiekWinking my eye

bedankt voor de OPBOUWENDE kritiek Winking my eye
Maar ik vind ook dat een mix simpel en mooi kan zijn. Waarom moet het complex zijn met allerhande dingen... :p Dat kan volgens mij dan ook irritant worden. Maar ik wil het wel eens horen van u Winking my eye
En dat deze mix iedereen had kunnen maken ben ik het ook niet mee eens :p Zeker niet dj's die 1 jaar bezig zijn... Dat iemand die 10 jaar bezig is deze mix identiek kan namaken weet ik ook wel :p Maar zolang de mensen content zijn, dansen, en goede kritiek hebben ben ik tevreden Winking my eye

Ik hoop dat dit een antwoord is op je kritiek Winking my eye
bedankt om te luisteren Winking my eye
(stuur me eens een 'gecompliceerde' (wat een woord :p) mix van jou Winking my eye)

Poster: Sammow

Die van Daft Punk Happy, laughing

Je hebt een PM Winking my eye
User edit by AndersHJ on 14-04-2008 @ 18:44:54 (7%)
AndersHJ    posted on 15-04-2008 07:18
Nog eens voor al die mensen die gechecked hebben, heb je ook commentaar? :p
Renzis    posted on 15-04-2008 08:37

bedankt voor de OPBOUWENDE kritiek Winking my eye
Maar ik vind ook dat een mix simpel en mooi kan zijn. Waarom moet het complex zijn met allerhande dingen... :p Dat kan volgens mij dan ook irritant worden. Maar ik wil het wel eens horen van u Winking my eye
En dat deze mix iedereen had kunnen maken ben ik het ook niet mee eens :p Zeker niet dj's die 1 jaar bezig zijn... Dat iemand die 10 jaar bezig is deze mix identiek kan namaken weet ik ook wel :p Maar zolang de mensen content zijn, dansen, en goede kritiek hebben ben ik tevreden Winking my eye

Ik hoop dat dit een antwoord is op je kritiek Winking my eye
bedankt om te luisteren Winking my eye
(stuur me eens een 'gecompliceerde' (wat een woord :p) mix van jou Winking my eye)

Een mix hoeft ook niet complex te zijn. En als ik draai heb ik liever dat de mensen dansen dan dat ik een "complexe" mix maak. Maar dat is als je 'live' draait. Dan moet je zorgen dat je de juiste tracks kiest om de mensen dansende te houden.

Maaaar.....

Zodra je een mix gaat opnemen of zelfs gaat filmen, vind ik! dat je op een andere manier mensen moet vermaken. Die tracks ga ik in een club op loss maar zeker niet achter mijn pc. Dus heb ik zoiets: Maak er dan iets spectaculairs van.

Laatste puntje.... Waarom zou een dj die een jaar draait dit niet na kunnen doen?? jij draait een jaar en jij kan het. Ik ga er vanuit dat het grootste deel van de mensen hier. die mix nagenoeg het zelfde zou kunnen maken.

Dat terzijde: zodra mijn pc gemaakt is en ik een camera beschikbaar heb, zal ik zelf wat opnemen en stuur ik je het door....

Succes met mixen

thomassmith    posted on 15-04-2008 10:07
chek
egt een chille mix man ga zo door
AndersHJ    posted on 15-04-2008 18:28
Poster: thomassmith
chek
egt een chille mix man ga zo door

Bekeken? Message not changed Winking my eye
jannickv    posted on 15-04-2008 18:37
En dat deze mix iedereen had kunnen maken ben ik het ook niet mee eens :p Zeker niet dj's die 1 jaar bezig zijn... Dat iemand die 10 jaar bezig is deze mix identiek kan namaken weet ik ook wel :p

sorry maar dit komt een beetje dikkenekkerig over! jij bent een jaar bezig en jij kan het... maar een ander die even lang  bezig is zo dat niet kunnenConfused dus jij vind van jezelf dat je het meeste talent hebt van alle dj's die een jaar bezig zijnConfused
_Arne_    posted on 15-04-2008 18:44

check

AndersHJ    posted on 15-04-2008 19:44
Poster: jannickv

sorry maar dit komt een beetje dikkenekkerig over! jij bent een jaar bezig en jij kan het... maar een ander die even lang bezig is zo dat niet kunnenConfused dus jij vind van jezelf dat je het meeste talent hebt van alle dj's die een jaar bezig zijnConfused

Ik zeg NAmaken, dat is niet hetzelfde als talentvol zijn

144 Users online: 74 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 12.610
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.486.383