Poster: the-melodyLekkere mix, alleen sta je nogal vrij stil achter de tafels wat beetje jammer(voor mij persoonlijk) is.Keep it up *thumbs up*Wat grappig is, in part 2 op 4:52 hoor je je cue'en door de hoofdtelefoon:p
Inderdaad leuke mix !
Ik wou je juist iets vragen over je cdj's. Ik heb zelf de MKII's staan maar als ik een auto loop maak op 4 beats moet ik hem elke keer als het stukje zich herhaalt bijsturen (niet een klein beetje, bijna een halve draai aan het jog). Iemand een idee hoe dit komt? De software is nochtans de laatste nieuwe.
Grtz
Poster: ZiaxInderdaad leuke mix !
Ik wou je juist iets vragen over je cdj's. Ik heb zelf de MKII's staan maar als ik een auto loop maak op 4 beats moet ik hem elke keer als het stukje zich herhaalt bijsturen (niet een klein beetje, bijna een halve draai aan het jog). Iemand een idee hoe dit komt? De software is nochtans de laatste nieuwe.
Grtz
Poster: Bastian
Leuke mix, enkel vind ik je platen keuze een beetje aan de standaard kant (maar speed up en cream blijven lekker).
Ik zie ook dat je veel met sampels en loops tussendoor doet ook erg leuk gedaan alleen probeer een beetje hierop te oefenen door ze wat meer te laten knallen en niet droog op mekaar in te laten lopen.
Maar voor iemand die een jaartje bezig met mixen is..
Poster: ZiaxInderdaad leuke mix !
Grtz