Poster: ArTy
Hij ziet er aardig echt uit.. Maar het nadeel is dat die chinezen alles zo goed na kunnen maken.. Je zult er dus niet achter kunnen komen via foto's ben ik bang.. Maar waar worden die aangeboden, ik ben ook wel geintreseerd namelijk
Hij ziet er aardig echt uit.. Maar het nadeel is dat die chinezen alles zo goed na kunnen maken.. Je zult er dus niet achter kunnen komen via foto's ben ik bang.. Maar waar worden die aangeboden, ik ben ook wel geintreseerd namelijk
de hoofdband en de draaipunten lijken heel erg sterk op die van de stanton pro 2000 HP..maar dan blijkbaar met pioneer schelpen
ziet er mooi uit maar voor die prijs?? is cker een fake zie je idd aan de hoofd band en scharnieren maar ik denk niet dat iemand voor 90 euro een egte HDJ gaat verkopen dei dingen zijn normaal zoon 180 euro ofzo!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.