Effe wat drinken ofzo, fresh it up!
Soms als het thuis is zet ik mn gear gewoon uit en op een gig draai ik een hitje ofzo die zo makkelijk in te mixen is:P
Poster: Ywe
dat heb ik zoooooo vaak... vooral als ik CD wil opnemen. Dan wil ik allemaal mooie nummers erin, maar die passen dan volledig niet op elkaar.
Ik zit soms zo perfectionistisch te denken dat ik helemaal vastloop ipv te beseffen WAAROM ik ben gaan mixen. Gewoon voor mijn eigen plezier of gevoelens van me af te zetten. Als ik dat gevoel weer terug heb dan loopt het weer als een trein.
Poster: justjustin
een zo oud mogelijke klapper erin gooien....
en thuis ff een pils uit de koelkast halen...kom je weer op goede ideeen...ook op een gig trouwens
Zorgen als je op grotere feestjes moet draaien dat er altijd een back-up DJ is.
een goede vriend die ook kan dj'en is bv een voorbeeld
En DJ moet je doen voor je plezier, en als het niet gaat niet voortdoen, je geraakt er gefrustreerd van dus gewwon stoppen en de volgende dag pas opnieuw een uurtje draaien
Poster: Dj_Fantasy
Hoiz,
Wat doe jij als je tijdens het draaien het bos door de bomen niet meer ziet?
oftewel
Wat doe jij als je tijdens het draaien het even niet meer ziet zitten?
Het moet niet perse tijdens een gig zijn, maar kan ook als je thuis wat aan het draaien bent.
Speak Up!
Poster: justjustin
een zo oud mogelijke klapper erin gooien....
en thuis ff een pils uit de koelkast halen...kom je weer op goede ideeen...ook op een gig trouwens
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.