Wat als je door de bomen het bos niet ziet
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 12-04-2008 17:33
Hoiz,

Wat doe jij als je tijdens het draaien het bos door de bomen niet meer ziet?
oftewel

Wat doe jij als je tijdens het draaien het even niet meer ziet zitten?

Het moet niet perse tijdens een gig zijn, maar kan ook als je thuis wat aan het draaien bent.

Speak Up!
dj2dj.nl

What do you think about Wat als je door de bomen het bos niet ziet ??

Vote :   

Bastian    posted on 12-04-2008 17:34

Effe wat drinken ofzo, fresh it up!
Soms als het thuis is zet ik mn gear gewoon uit en op een gig draai ik een hitje ofzo die zo makkelijk in te mixen is:P

Berbo    posted on 12-04-2008 17:34
uhh.... dan stop je! Cry (voor thuis dan)
User edit by Berbo on 12-04-2008 @ 17:35:25 (100%)
tom-j    posted on 12-04-2008 17:37
gewoon ff stoppen en wachten totdat je het bos wel weer ziet. of anders ga je gewoon ff slapen dat helpt egt!Cry
Flexii    posted on 12-04-2008 17:40
effe wat gaan drinken, thuis ff rust nemen en later weer verder gaan, op een gig, gewoon een nummer opzetten wat lekker lang duurt evt een mix van 8 minuten ofzo en daarna moet het wel weer gaanWinking my eye:P
Ywe    posted on 12-04-2008 17:58
dat heb ik zoooooo vaak... vooral als ik CD wil opnemen. Dan wil ik allemaal mooie nummers erin, maar die passen dan volledig niet op elkaar.

Ik zit soms zo perfectionistisch te denken dat ik helemaal vastloop ipv te beseffen WAAROM ik ben gaan mixen. Gewoon voor mijn eigen plezier of gevoelens van me af te zetten. Als ik dat gevoel weer terug heb dan loopt het weer als een trein.

Thuis ga ik inderdaad even wat anders doen, even gedachten op 0.
en op een feestmoet ik even door het eerste half uur heen waarin ik allemaal plannetjes heb die toch niet gaan werken, en dan laat ik alles vallen en draai slechts nog om het draaien zelf! Wat de productiviteit ten goede komt en het een geslaagd feest word...
justjustin    posted on 12-04-2008 18:29
een zo oud mogelijke klapper erin gooien....
en thuis ff een pils uit de koelkast halen...kom je weer op goede ideeen...ook op een gig trouwensWinking my eye
Bastian    posted on 12-04-2008 18:33
Poster: Ywe
dat heb ik zoooooo vaak... vooral als ik CD wil opnemen. Dan wil ik allemaal mooie nummers erin, maar die passen dan volledig niet op elkaar.

Ik zit soms zo perfectionistisch te denken dat ik helemaal vastloop ipv te beseffen WAAROM ik ben gaan mixen. Gewoon voor mijn eigen plezier of gevoelens van me af te zetten. Als ik dat gevoel weer terug heb dan loopt het weer als een trein.

Hier nog zo een!Happy, laughing
Adrien1989    posted on 13-04-2008 01:33
Als bij mij ff niet wil lukken word ik helemaal leip en dan lukt het helemaaaaal niet meer, dan kan ik opeens niets meer gewoon:P. Dan leg ik m'n vinger op de platter en zet alles uit en dan ga ik eerst ff uurtje wat anders doen:P
Ywe    posted on 13-04-2008 10:43
aaaghb had gister een moment!  Cry

Ik moet deze week en house electro mix afmaken, maar ik ben zoooooo in een trancestemming

dus vandaag ga ik hele dag allemaal electroset luisteren op vol volume endan moet het vanavond wel lukken denk ik Cry
McBany    posted on 13-04-2008 10:57
Tijdens een groot feest gewoon een mix( van te voren opgenomen) in je cd speler gooien dat je ff tijd voor je zelf krijgt Cry
ArCee    posted on 18-04-2008 06:03
Zorgen dat je gewoon je set van te voren hebt uitgezocht?? Zo werk ik tenminste meestal Cry
Illusion    posted on 18-04-2008 07:24
Poster: justjustin
en thuis ff een pils uit de koelkast halen...kom je weer op goede ideeen...ook op een gig trouwensWinking my eye

Idd Oude GOEDE plaat, of een Commerciele.

Hoe is het nu mogelijk dat  je het allemaal niet meer ziet zitten tijderns het draaien. Lijkt me toch een van de mooiste dingen aan dit vak/hobby/passie.:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ashley    posted on 11-05-2008 15:44
@ thuis: even alles uitzetten, wat drinken en ff gewoon niks doen. daarna gaat het meestal wel weer met wat nieuwe inspiratie Cry

@ feest: idd een nummer erin gooien waarvan je weet dat ie het (bijna) altijd goed doet, zoals 'show me love', of 'the great fashionista swindle'

ik heb overigens nog nooit gehad dat ik het hélémaaal niet meer zag zitten met draaien
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 11-05-2008 @ 15:44:44 (41%)
cross-over    posted on 12-05-2008 12:31
thuis: gewoon even stoppen, rustig door je collectie lopen en een aantal nummers pakken die je al lang niet meer gehoord hebt.

feest: zorg dat je een set hebt die je van a tot z kunt dromen, die je volledig onder de knie hebt. Val hier op terug als je het even niet meer weet of alles aan het mislukken is.

En zoals Arcee al aangeeft zorg voor een goede voorbereiding, je weet meestal wel voor wat soort publiek je staat.
http://soundcloud.com/lau-daniels
zalo    posted on 12-05-2008 13:10

Zorgen als je op grotere feestjes moet draaien dat er altijd een back-up DJ is.
een goede vriend die ook kan dj'en is bv een voorbeeld

En DJ moet je doen voor je plezier, en als het niet gaat niet voortdoen, je geraakt er gefrustreerd van dus gewwon stoppen en de volgende dag pas opnieuw een uurtje draaien

Basrose    posted on 12-05-2008 13:14
Als je met meerder in een club draait die ander ze gang laten gaan... als je alleen bent even doorzetten en er het beste van maken :P
Gagarin12    posted on 12-05-2008 13:27
Poster: Dj_Fantasy
Hoiz,

Wat doe jij als je tijdens het draaien het bos door de bomen niet meer ziet?
oftewel

Wat doe jij als je tijdens het draaien het even niet meer ziet zitten?

Het moet niet perse tijdens een gig zijn, maar kan ook als je thuis wat aan het draaien bent.

Speak Up!

bomen wegzagen zodat je het bos terug ziet  =  de reden waarom je het niet meer zitten doen verdwijnen

Gagarin
Winston    posted on 12-05-2008 13:29
Afhankelijk van de stijl heb ik verschillende formules. Dus zie ik altijd het bos.
Tic Toc
Roov    posted on 14-05-2008 21:32
Dan laat ik het over aan mijn assistent DJ, waar ik dus samen mee draai Winking my eye
Ik vind dat het een beetje klinkt alsof je geen plezier meer hebt in het DJen
OrsonWelsh    posted on 14-05-2008 23:48
Poster: justjustin

goed zo! dat is idd de enige oplossing!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 153 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 56.137
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.682